quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Kijk al die 40+ vrouwtjes meeswingen, gęnant.
Toen ik gisteren keek viel me de leeftijdscategorie ook al opquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Jullie hebben toestemming om deze angry young man helemaal tot aan de grond toe af te branden.
Het is toch kerst, dus steek hem maar in de fik of hang hem op in de kerstboom.
Of duw een piek in z'n reet. Ook goed.
[..]
die is van '89, hij mag hopen dat ie de 40 haalt...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Jullie hebben toestemming om deze angry young man helemaal tot aan de grond toe af te branden.
[..]
Ik luister via de radio, dan zie je niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef chufi het volgende:
Toen ik gisteren keek viel me de leeftijdscategorie ook al op
gewoon regelenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef FANN het volgende:
Ja toch maar even Kerstbrood en koffie brengen![]()
Dan heb je minder recht van spreken lijkt mequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik luister via de radio, dan zie je niet zoveel.
89 is z'n IQ. Hij is geloof ik 15 ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef Marrije het volgende:
die is van '89, hij mag hopen dat ie de 40 haalt...
omdat ie 'vrouwtjes' schrijft?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
89 jarige mannetjes zijn veel erger. altijd achter de 40 plus vrouwtjes aan.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Bolhoed op, krijtstreep colbert aan ( ik pas 'm nog...) en op pad.
Have fun, mensen!
Zou dat wel passen denk ik danquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:24 schreef Kingstown het volgende:
http://www.leeshetnu.nl/m(...)erdosis-marihuana-2/
Veel plezier bij de film Deesquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:36 schreef Deisyy het volgende:
Van serieuze verhalen over muziekkeuze naar even lekker lachen bij Gooische Vrouwen 2.
Ik ben vanmiddag geweest, even lekker gelachen.quote:
Vandaar de pauze al hier .... Moet je nog veel doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag geweest, even lekker gelachen.
Straks de keuken in om de laatste hand aan het kerstmenu te leggen.
Nee, ik heb de meeste dingen al voorbereid vanmorgen, dus de rest is straks een makkie en ik doe het samen met mijn dochter, dat is gezellig in de keuken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar de pauze al hier .... Moet je nog veel doen?
Niks bijzonders.... Restje pasta van gisteren wordt het denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb de meeste dingen al voorbereid vanmorgen, dus de rest is straks een makkie en ik doe het samen met mijn dochter, dat is gezellig in de keuken.
Wat ga jij eten vandaag?
Lekker makkelijk!quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks bijzonders.... Restje pasta van gisteren wordt het denk ik
Kalkoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |