quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Kijk al die 40+ vrouwtjes meeswingen, gęnant.
Toen ik gisteren keek viel me de leeftijdscategorie ook al opquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Jullie hebben toestemming om deze angry young man helemaal tot aan de grond toe af te branden.
Het is toch kerst, dus steek hem maar in de fik of hang hem op in de kerstboom.
Of duw een piek in z'n reet. Ook goed.
[..]
die is van '89, hij mag hopen dat ie de 40 haalt...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Jullie hebben toestemming om deze angry young man helemaal tot aan de grond toe af te branden.
[..]
Ik luister via de radio, dan zie je niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef chufi het volgende:
Toen ik gisteren keek viel me de leeftijdscategorie ook al op
gewoon regelenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef FANN het volgende:
Ja toch maar even Kerstbrood en koffie brengen![]()
Dan heb je minder recht van spreken lijkt mequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik luister via de radio, dan zie je niet zoveel.
89 is z'n IQ. Hij is geloof ik 15 ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef Marrije het volgende:
die is van '89, hij mag hopen dat ie de 40 haalt...
omdat ie 'vrouwtjes' schrijft?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
89 jarige mannetjes zijn veel erger. altijd achter de 40 plus vrouwtjes aan.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Bolhoed op, krijtstreep colbert aan ( ik pas 'm nog...) en op pad.
Have fun, mensen!
Zou dat wel passen denk ik danquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:24 schreef Kingstown het volgende:
http://www.leeshetnu.nl/m(...)erdosis-marihuana-2/
Veel plezier bij de film Deesquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:36 schreef Deisyy het volgende:
Van serieuze verhalen over muziekkeuze naar even lekker lachen bij Gooische Vrouwen 2.
Ik ben vanmiddag geweest, even lekker gelachen.quote:
Vandaar de pauze al hier .... Moet je nog veel doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag geweest, even lekker gelachen.
Straks de keuken in om de laatste hand aan het kerstmenu te leggen.
Nee, ik heb de meeste dingen al voorbereid vanmorgen, dus de rest is straks een makkie en ik doe het samen met mijn dochter, dat is gezellig in de keuken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar de pauze al hier .... Moet je nog veel doen?
Niks bijzonders.... Restje pasta van gisteren wordt het denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb de meeste dingen al voorbereid vanmorgen, dus de rest is straks een makkie en ik doe het samen met mijn dochter, dat is gezellig in de keuken.
Wat ga jij eten vandaag?
Lekker makkelijk!quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks bijzonders.... Restje pasta van gisteren wordt het denk ik
Kalkoen.quote:
Daar zou toch volgens mij wel degelijk verschil tussen moeten zijn ... Of je hebt nog nooit kalkoen gehad en altijd konijn gegetenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kalkoen.
Edit: Het was een konijn volgens degene die hem bereid heeft. Geen verschil geproefd.
Ik vermoed het laatste, maar ik laat me graag van alles wijsmaken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
Daar zou toch volgens mij wel degelijk verschil tussen moeten zijn ... Of je hebt nog nooit kalkoen gehad en altijd konijn gegeten
Dat dacht ik al ....quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste, maar ik laat me graag van alles wijsmaken.
Jij bent mijn grootste vriendje deze maand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent mijn grootste vriendje deze maand.
Doe er nog maar 1 bij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook af.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent mijn grootste vriendje deze maand.
Is dat nieuw? Ik kijk ook wel eens op die site maar had Fokvriendjes nog niet gezien. Zijn die aantallen reacties op jou en andersom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gedeelte (useraantallen) kun je alleen zien als je een account hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Is dat nieuw? Ik kijk ook wel eens op die site maar had Fokvriendjes nog niet gezien. Zijn die aantallen reacties op jou en andersom?
Blijf niet in het verleden hangen. Met je Gerad Kots. Kijk vooruit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat de muziek van mijn ouders die gedraaid werd niet vaak wordt gehoord,
bij mijn vader was het banjo muziek en bij mijn moeder oude Indonesische Muziek...
Ga ik niet snel op de radio horen gelukkig
Vroeger kon je daar gewoon terecht... Volgens mij komt het er op neer hoevaak je door iemand gekwoot bent ... Of andersom ...quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gedeelte (useraantallen) kun je alleen zien als je een account hebt.
Even een DM naar bondage sturen en dan krijg je een inlogcode.
Weet niet zeker wat het betekent, maar volgens mij hoevaak je in hetzelfde topic gereageerd hebt, hoewel jouw theorie ook wel logisch klinkt.
Fokvriendjes kan ik gewoon zonder inlogcode gebruiken. Ik zal eens kijken of het het aantal quotes over en weer betreft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gedeelte (useraantallen) kun je alleen zien als je een account hebt.
Even een DM naar bondage sturen en dan krijg je een inlogcode.
Weet niet zeker wat het betekent, maar volgens mij hoevaak je in hetzelfde topic gereageerd hebt, hoewel jouw theorie ook wel logisch klinkt.
FOK!-vriendjes staat idd niet onder useraantallen en een crosscheck kan nog steeds meerdere dingen betekenen, maar ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Fokvriendjes kan ik gewoon zonder inlogcode gebruiken. Ik zal eens kijken of het het aantal quotes over en weer betreft.
Het was makkelijker te controleren als Sherlock het nog deed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK!-vriendjes staat idd niet onder useraantallen en een crosscheck kan nog steeds meerdere dingen betekenen, maar ben benieuwd!
Alternatief: https://www.thuisserver.net/mycroft/quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Het was makkelijker te controleren als Sherlock het nog deed.
Ja, maar dan weet je nog niet wat het precies is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alternatief: https://www.thuisserver.net/mycroft/
Sta ik op jouw vriendjeslijst ook op 33 of een ander aantal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je nog niet wat het precies is.
Fokvriendjes van mij deze maand:Ook 33. We hebben elkaar vast niet 33 keer over en weer gequote....dat zou wel heel toevallig zijn, dus ik hou het er voorlpig op dat we beiden in 33 dezelfde topics hebben gepost deze maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ,sommige van die namen heb ik nooit zoveel gequote dus ik denk ook dat het gaat om het aantal keer dat je in hetzelfde topic post.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook 33. We hebben elkaar vast niet 33 keer over en weer gequote....dat zou wel heel toevallig zijn, dus ik hou het er voorlpig op dat we beiden in 33 dezelfde topics hebben gepost deze maand.
Waarom? Ik kan jou 100 keer quoten en jij mij 84 keer toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar je redenatie gaat niet op. Als het een "quotelijst" was geweest dan moeten de aantallen hetzelfde zijn.
Bij mij heb je 59 en geen 62 andersom.... Dus ik weet het nog steeds niet...quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook 33. We hebben elkaar vast niet 33 keer over en weer gequote....dat zou wel heel toevallig zijn, dus ik hou het er voorlpig op dat we beiden in 33 dezelfde topics hebben gepost deze maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |