Volgens mij niks, want die gup heet Ramsay.quote:
gofferquote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij niks, want die gup heet Ramsay.
Vannacht om 5.00u werd ik wakker en realiseerde ik me dat ik anderhalf uur later niet nog eens wakker wilde worden. Saved before the bell...quote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
en niet vergeten mijn wekker uit te zetten, was ik gisteren wel vergeten en daar ging ie om 7 uur
*Pling*quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ken jij deze pic trouwens nog?Was dat die leerling met z'n juf niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo! AnthonyZeus. Panorama en alles gehaald.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Was dat die leerling met z'n juf niet?
Bel voortaan even eerder, ik ben gek op raadsels...quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bingo! AnthonyZeus. Panorama en alles gehaald.
Dat heeft Sjoef vast bij de kapper gezien!quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bingo! AnthonyZeus. Panorama en alles gehaald.
Google het plaatje ...quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heeft Sjoef vast bij de kapper gezien!
Sorry, moest dankzij sacha ook bij de buren nog wat raadsels dumpen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Bel voortaan even eerder, ik ben gek op raadsels...
Ah, daarom wist je zoveel goede antwoorden te geven in MEN.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Google het plaatje ...
http://www.whitelinefirm.nl/2006/07/23/838/
wel eventjes een link dumpen als je mij de schuld geeft jahquote:Op donderdag 25 december 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sorry, moest dankzij sacha ook bij de buren nog wat raadsels dumpen.
Oh nee dat deed ik toen alleen als het lang duurde en het niet wist ...quote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, daarom wist je zoveel goede antwoorden te geven in MEN.
Opzoeken mag niet, maar dat wist je vast al...
Ging over de KLB-diarree die nu helemaal verdwenen is. Niets spectaculairs.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef sacha het volgende:
wel eventjes een link dumpen als je mij de schuld geeft jah
ow, bummerquote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging over de KLB-diarree die nu helemaal verdwenen is. Niets spectaculairs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |