De kwoot van de nacht...quote:Op donderdag 25 december 2014 02:21 schreef chufi het volgende:
Maar als ik nu ergens ben in Spanje en ik weet dat er stieren op straat zijn tril ik op mn benen
Bij zo ongeveer elk onderwerp is het moeilijk om consequent te zijn. Wil je echt consequent zijn, dan moet je er een enorme rigide- en extreme levensstijl op nahouden plus heel veel kennis hebben. Dat is praktisch gezien zo goed als onmogelijk. Onwetendheid is wat dat betreft een zegen. (en voor sommigen een zegequote:Op donderdag 25 december 2014 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Het lijkt me heel moeilijk om bij dit onderwerp consequent te zijn.
Ho, ho, ho...quote:
dank, heb het net terug gelezenquote:Op donderdag 25 december 2014 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho, ho, ho...![]()
Mooi verhaal van je gisteren.
Hadden jullie het echt slecht vroeger qua voedsel of was het een symbolisch iets?
Klinkt als een sprookje met een boze (stief)moeder dat uiteindelijk toch nog goed afliep...quote:Op donderdag 25 december 2014 10:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dank, heb het net terug gelezen![]()
we hadden het niet slecht, m'n lieve moeder bladibla etcetera
ik zal de dag koesteren dat ik het graf van mijn vader mag openen en mag zeggen: sorry pap, daar is ze weerquote:Op donderdag 25 december 2014 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als een sprookje met een boze (stief)moeder dat uiteindelijk toch nog goed afliep... [ afbeelding ]
Heerlijk, die kerstgedachten...quote:Op donderdag 25 december 2014 10:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal de dag koesteren dat ik het graf van mijn vader mag openen en mag zeggen: sorry pap, daar is ze weer
Gloria in excelsis Deodorantquote:Op donderdag 25 december 2014 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk, die kerstgedachten...
Hardlopen is lekker goedkoop.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Hardlopen. Dit deed ik vroeger al, maar heb het jaren niet gedaan. Ben nu dus weer beginnend hardloopster.
Morgen inloopmiddag bejaardentehuis.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, nog spannende kerstdagen bestedingen of...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Morgen inloopmiddag bejaardentehuis.Inloopmiddag in een bejaardenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel drempelvrij, hoop ik?
![]()
Nu zijt wellekomequote:
Gewoon gaan met die banaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inloopmiddag in een bejaardenhuis.
Wel drempelvrij, hoop ik?
[ afbeelding ]
Morgen inloopmiddag bejaardentehuis.Je had je toch niet op tijd aangemeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet kunnenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je had je toch niet op tijd aangemeld?
[..]
Morgen inloopmiddag bejaardentehuis.Ga je daar als vrijwilliger heen Hut? Om te helpen, of ga je gewoon voor de gezelligheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |