Volendam beter dan Drenthe?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles is beter dan dat stomme Drenthe van jou.
Wat heeft Drenthe nou te bieden? Volendam, klein kutdorpje geeft Nederland de palingsound, paling en haring zelf en nog zoveel meer.quote:
jassen zijn niet welkomquote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mocht kiezen waar ik herboren werd was het Volendam samen met JC feestje op de dijk
op pe muhren staan
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mocht kiezen waar ik herboren werd was het Volendam samen met JC feestje op de dijk
op pe muhren staan
Utrecht en Maastricht is allebei niet veel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef theguyver het volgende:
[..]serieus Inso?
Doe mij maar een Utrecht Maastricht of waar ik nu ben.
Volendam staat helemaal onderin de lijst naast Urk en een eiland dorpje.
Hunebedden, natuur zoals nergens in Nederland, het eerste glutenvrije bier (quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heeft Drenthe nou te bieden? Volendam, klein kutdorpje geeft Nederland de palingsound, paling en haring zelf en nog zoveel meer.Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
jassen zijn wel welkomquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jassen zijn niet welkom
Edit: oh wacht herboren oke oke
oke das waar, punt twee ook, bier is swsquote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Hunebedden, natuur zoals nergens in Nederland, het eerste glutenvrije bier (), Div, Turf, een prachtig dialect. TT Assen, Dierenpark Emmen, de weekendse woonplaats van Johan Derksen, Proemenkreuze en nog veel meer!
Div niet kennenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke das waar, punt twee ook, bier is sws, div?, turf nog steeds? Dialect pls, onverstaanbaar die shit
dan valt het volendams nog mee, johan derksen
. Geen idee wat proemenkreuze is en nog beel meer van dit soort onzin zeker.
Doe mij maar drukte, woon niet voor niets midden in de stad, kom zelf uit klein klote dorp, plus heb een schurft hekel aan nederlandse bout muziek wat ongeveer voor 99% uit dat dorp komt. (smaken verschillen)quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Utrecht en Maastricht is allebei niet veel.
Volendam is gewoon baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Prachtige vent ook totaal geen kapsones niks ! Z'n vader heeft een garage waar ik regelmatig onderdelen koop voor mn projectjesquote:
Zeker een prachtige vent. Ook altijd leuk als er voetbal is bij WKE, altijd feest in de kantine met hemquote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Prachtige vent ook totaal geen kapsones niks ! Z'n vader heeft een garage waar ik regelmatig onderdelen koop voor mn projectjes
Er zijn goeie nederlandse artiesten hoor, maar ik bedoel Nederlandse Schlager dinges!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niets gaat boven Nederlandse muziek.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zijn goeie nederlandse artiesten hoor, maar ik bedoel Nederlandse Schlager dinges!
jan smitquote:Op woensdag 24 december 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wie is je favoriete goede Nederlandse artiest?
Jannes is wel aardige knar.. moet ik toegeven!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Prachtige vent ook totaal geen kapsones niks ! Z'n vader heeft een garage waar ik regelmatig onderdelen koop voor mn projectjes
Pff, sommige artiesten iddquote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jannes is wel aardige knar.. moet ik toegeven!
Maar er zijn er wat...
Heb in verleden geregeld optredens geregeld voor Artiesten, er zijn er een aantal waar ik niet samen mee kon werken.
- Dries Roelvink arrogant en zijn manager is nog erger!
- Direct vooral Spike, asshole eerste klas bijna mee op de vuist geweest! nadat ik met maat van de Limo aan het checken was samen met hun manager!
- Thomas Berge geen optreden voor geregeld, maar heb m ooit de bouwmarkt in Haaksbergen laten verwijderen door Politie aangezien hij, zich niet aan de huisregels hield, IN een bouwmarkt notabene!
- Jan Smit uur te laat komen op een concert, en daarom maar zijn concert inkorten van 1,5 uur tot een half uur en wel de volle mep vragen!
De rest zijn wel erg tof en leuke contacten mee, of mee gehad!
Ja zeg ik ik ken wel paar hele leuke artiesten, Jannes Krezip Frans Bauer Blof bijvoorbeeld, Racoon Miss montreal, ow en natuurlijk Ilsequote:Op woensdag 24 december 2014 00:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff, sommige artiesten idd
De meesten hier uit de buurt zijn gelukkig altijd wel sympathieke gozers. Blijven ook altijd aan de bar hangen na hun optreden.
Ilse... DeLange?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja zeg ik ik ken wel paar hele leuke artiesten, Jannes Krezip Frans Bauer Blof bijvoorbeeld, Racoon Miss montreal, ow en natuurlijk Ilse![]()
![]()
Sommige geregeld in de kroeg gehangen, alleen met Ilse, werd ik beetje verlegen
De blik van mijn vriendin toen ze me een Knuffel gaf toen ze het glazen huis verliet toen die hier was in Enschede! ken haar beetje heb voor haar 2 mini concertjes geregeld in de stad heel lang geleden!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ilse... DeLange?![]()
Dan is het niet raar dat zelfs TheGuyv verlegen wordt toch
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
De blik van mijn vriendin toen ze me een Knuffel gaf toen ze het glazen huis verliet toen die hier was in Enschede! ken haar beetje heb voor haar 2 mini concertjes geregeld in de stad heel lang geleden!
Mijn vriendin wist dat niet en stond raar op te kijken toen ze vroeg of we nog een drankje gingen doen bij mij thuis, mijn vriendin vond dat niet cool en zocht er gelijk wat achter... Ik en Ilse ... I WISH!!!
Lig gvd net een uur te slapen beginnen zeggewoon met bore bij de burenquote:
8 uur. Pfffquote:Op woensdag 24 december 2014 08:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe laat begonnen ze met boren vanacht of vanochtend?
quote:Op woensdag 24 december 2014 08:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
8 uur. Pfff
En ik kwam net terug uit het Zeeuwse nachtleven.
Dat is feestje bij iemand thuis.![]()
Klopboor...mongolen uitvinding.
Mja. Eerst maar ff naar de slager. Schouderstuk. Friet stoofvlees vanavond op zn belgischquote:Op woensdag 24 december 2014 08:57 schreef theguyver het volgende:
[..]ik pak ze vaak terug op andere momenten!
Maar erg vervelend inderdaad!
duik anders nog even in bed!
Ook niet prettig wakker geworden lees ikquote:
stampen en gaan proef ik hier terugquote:Op woensdag 24 december 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
Dan mag deze ook niet ontbreken voor Tjacka. Het is Schotland-Italië maar dat is een detail![]()
lalalala lalalala lalalalalalalalalalalala![]()
![]()
Ja, lekker he? Instant kippenvel als ik dit hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
stampen en gaan proef ik hier terug
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, lekker he? Instant kippenvel als ik dit hoor.
Ach ja. Gelukkig mocht ik na 3 uur gaanquote:Op woensdag 24 december 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes toch![]()
Man wil met 73 kanaries in vliegtuig van Madrid naar Tanger
http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-madrid-tanger.html
Zo dat is duurquote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
Schouderstuk vers van de pers.
Ach ja...8 euro pond
wat voor schouder? Diersoort bedoel ik dus?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
Schouderstuk vers van de pers.
Ach ja...8 euro pond
Rundquote:Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat voor schouder? Diersoort bedoel ik dus?
Hangt er een beetje vanaf hoe edel het is, als het om te sudderen is dan inderdaad niet zo goedkoopquote:
Vertel dan kaan ik de slager daarmee om zn oren slaan volgende keerquote:Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe edel het is, als het om te sudderen is dan inderdaad niet zo goedkoop
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vertel dan kaan ik de slager daarmee om zn oren slaan volgende keer
Zenuwstuk blijkbaarquote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]Als het maar smaakt, de schouder is groot en komen verschillende delen af, geen idee welk deel jij er van hebt
Wie is deze zot.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
B heb je nog plek voor Marijke in je hok?
Roekoe! Roekoe!
Neequote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
B heb je nog plek voor Marijke op je stok in je hok?
Roekoe! Roekoe!
Dat is de zelfbenoemde ambassadrice van de chirurgie. Ze is teveel met vogels bezig, dan krijg je dat blijkbaar.quote:
Ze heeft het tenminste niet over verkeerde belichting als ze nog praten kanquote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de zelfbenoemde ambassadrice van de chirurgie. Ze is teveel met vogels bezig, dan krijg je dat blijkbaar.
En ze houdt van pijpen snoepen zo te zien.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft het tenminste niet over verkeerde belichting als ze nog praten kan
First i was likequote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
B heb je nog plek voor Marijke op je stok in je hok?
Roekoe! Roekoe!
OP onderquote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Op of onder?
Is Volendam ook jarig trouwens?
Hij staat erbij! Jij ook fijne kerst Scrumquote:Op woensdag 24 december 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, werk aan de winkel voor inso of lav
Ik ga even gamen! Tot later!
Veel plezier in Groningen Divquote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
Pff flauwTijd om naar Grunn te gaan.
Fijne avond allemaal
Grunn...wat voor goeds komt daar vandaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
Pff flauwTijd om naar Grunn te gaan.
Fijne avond allemaal
ho, hier gaat iets mis. ligt aan illuminati iddquote:Op woensdag 24 december 2014 20:38 schreef Blaadjes het volgende:
[ [url=http://ik imgur . compagnie/tTieCBk.jpg]afbeelding[/url] ]
Illuminatietoren
Maar ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey EO! Long time no see. Fijne Kerst
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog hoor
Gelukkig wel! Je leggingentopic is legendarischquote:Op woensdag 24 december 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog hoor
Kannibaalquote:Op woensdag 24 december 2014 21:33 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik eet zoetwaterzonnebaarsvis met kerst
![]()
Vanmiddag even inkopen gedaan voor 2e kerstdag, huisje wat meer in de kerstsfeer gebracht, aangezien er het hele jaar door al kerstverlichting hangt en heb maar een mini kerstboom!
Hoezie kerel lang niet gezien
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig wel! Je leggingentopic is legendarisch
Voor mij is het gewoon vis, als jij het zou eten ben je kanibaalquote:Op woensdag 24 december 2014 21:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kannibaal
Ja goed joh... Druk maar gezond.
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28quote:Op woensdag 24 december 2014 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]leggingentopic?
[..]
Voor mij is het gewoon vis, als jij het zou eten ben je kanibaal![]()
Jammer dat het een beetje rustig is op TRU ik ga binnenkort weer mooi topic voor je makenHeb nog even vrij dus, kan ik mooi even doen
Ah die ja, moet me er nog echt even in verdiepen!quote:Op woensdag 24 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28
Toen ik voor een project even terugkwam naar Nederland, weg uit de drukke Turkse steden waren Amsterdam en Volendam een verademing. Mooie architectuur en stadsplanning in Amsterdam, geen kolonnes met autos. En Volendam is ook mooi. Beste vis die ik ooit gegeten heb.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heeft Drenthe nou te bieden? Volendam, klein kutdorpje geeft Nederland de palingsound, paling en haring zelf en nog zoveel meer.Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
Gerookte palingquote:Op woensdag 24 december 2014 22:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Toen ik voor een project even terugkwam naar Nederland, weg uit de drukke Turkse steden waren Amsterdam en Volendam een verademing. Mooie architectuur en stadsplanning in Amsterdam, geen kolonnes met autos. En Volendam is ook mooi. Beste vis die ik ooit gegeten heb.
De sound van de paling kan me gestolen worden.
Dankuquote:
Vrouwen iddquote:Op woensdag 24 december 2014 16:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Grunn...wat voor goeds komt daar vandaan?
Oosterpark mijn moetie...best wel heel goed
Die bij Smilde is ook mooiquote:
Ik kende een vogel die er woonde..quote:Op woensdag 24 december 2014 22:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Die bij Smilde is ook mooitot ie gedeeltelijk instortte door brand
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kende een vogel die er woonde..
Dat.quote:
Godverquote:Op woensdag 24 december 2014 23:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb mn best gedaan maar de theorie voor 't complot kwam wat moeilijk van de grond.
Spielberg was niet geïnteresseerd in een verfilming van het drama. Maar het hielp dan waarschijnlijk ook niet om met Dion Graus bij 'm aan de deur te komen. Ik heb 'm toen maar aan de lijst van verdachten toegevoegd.quote:
Spielbergquote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Spielberg was niet geïnteresseerd in een verfilming van het drama. Maar het hielp dan waarschijnlijk ook niet om met Dion Graus bij 'm aan de deur te komen. Ik heb 'm toen maar aan de lijst van verdachten toegevoegd.
2014 was weer een bewogen jaar in een hele reeks van bewogen jaren.
Jij! Altijd ruimte in deze drukte voor jou hoorquote:
Wat lief! Ik heb je komende 48u echt nodig. Ga niet weg. Blijf bij mij ik heb je nodig. Waarom ga je.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij! Altijd ruimte in deze drukte voor jou hoor
Maar pffff, familie, vrienden, iedereen wil wat deze dagenbrrrrr
Zal maar niet zeggen dat ik nog een biertje drink en dan pas weg benquote:Op donderdag 25 december 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat lief! Ik heb je komende 48u echt nodig. Ga niet weg. Blijf bij mij ik heb je nodig. Waarom ga je.
nou oke hier moet ik het maar mee doen. Welk bier drink je? Welke telefoon heb je? Waar wonen je opa en oma?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen dat ik nog een biertje drink en dan pas weg ben
Mobiel ben ik er nog wel hoor, ja hoor jamaar Opi & Omi snappen dat niet dus moet ik me aanpassen
Wat een vragen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou oke hier moet ik het maar mee doen. Welk bier drink je? Welke telefoon heb je? Waar wonen je opa en oma?
wel lachen maar antwoorden? Ho maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat een vragen.sorry maar moest ff lachen
Pitt bier maakt alles onsamenhangendquote:Op donderdag 25 december 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
onsamenhangende post, met je pitt. Jammer dat je niet vraagt naar wat ik drink
ben ook een mens met gevoeluns hoor!
Wa deed je in groningen dan das ook best uit de richting
Ja fanta is wel lekker maar granaatappelsapje ook en die andere smoothiedingetjes mjamjaquote:Op donderdag 25 december 2014 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Pitt bier maakt alles onsamenhangend
Sort of heb ik al eens gevraagd wat jij lekker vind om te drinken, kwam je met Fanta aan zetten
Vraag-ontwijkend persoontjuh ben jij trouwens!![]()
Groningen is 45 minuten met de boesch. Heul niet uit de richting, wel voor jou ja
En ik ging daar uitMorgenavond weer.
Is verder ook geen ruk te doen daar
Moi eem, hou wordt nou dan حبيبة?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja fanta is wel lekker maar granaatappelsapje ook en die andere smoothiedingetjes mjamja
Klopt vragen beantwoorden is niet mijn ding, heb moeite met keuzes maken enzo ben dan altijd bang dat ik iets zeg wat niet klopt of dat ik me toch alsnog bedenk blabla
Oh das wel dichtbij dan ja, ik ben ook nog nooit in grunn geweest
moi eem
jai komt mij حبيبي noemen wowow durf je wel. Geen idee wat ie bedoelt met hou wordt nou?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Moi eem, hou wordt nou dan حبيبة?
Maakt toch niet uit als je je bedenktzolang je het antwoord zelf goed vindt
![]()
Maar jij drinkt helemaal niks alcoholisch? Weet wel lekker drankje met granaatappelsapSerieus!
Enneh, ik ga slapen zo![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jai komt mij حبيبي noemen wowow durf je wel. Geen idee wat ie bedoelt met hou wordt nou?![]()
Nee alcoholsmaak vind ik maar meh.
Ik ben ook keimoeeeei maar mot nog tandenpoetsen maar mn bed ligt te lekker meh
mijn grunnnnings gaat niet verder dan moi eem!quote:Op donderdag 25 december 2014 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]Beetje lef tonen mag wel toch
En ik vroeg hoe het met je gaat
![]()
Te lui om te tandenpoetsen? Tsk tsk tsk
Alcohol meh? Lekker joh!Maar als je het echt vies vind moet je idd wat anders drinken
Hahaquote:Op donderdag 25 december 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn grunnnnings gaat niet verder dan moi eem!nou ik zal de vraag hoe het met mij gaat beantwoorden met een moeeeee.
Ja, ik ben zo moe dat ik hier een beetje als een lambal op bed lig te liggen
ik ben de grootste lambal en lapzwans! En goed plan, slaap lekker jijquote:Op donderdag 25 december 2014 01:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaga gewoon lekker slapen dan! Lambal
heerlijk woord, net zoals Lapzwans. Maar dat ben jij niet
Ga nu ook slapie doen want ik snap niks meer van die vertalingen voor 1 woordjemoeilijk hoor!
Trusten
Dat blijkt. Jij ook fijne dagenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben de grootste lambal en lapzwans! En goed plan, slaap lekker jij
fijne dagen hè!
Pffquote:Op donderdag 25 december 2014 01:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou, eindelijk gepoetst en wel
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Pffnou, sweet dreams he!
Volgende keer zeg ik gewoon cutie trouwens om een brain meltdown hiero te voorkomen
Nohhquote:Op donderdag 25 december 2014 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]zo erg ja? Arme jij, niks gewend jij boerenknul
![]()
Ja nu echt slapen, lapo ditdatalleszuszo
Reclame voor mijn topic. Mijn dank is grootquote:Op woensdag 24 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28
Moge, Ja hier ook even flink ontbijten voor de wereldreis naar Grollequote:Op donderdag 25 december 2014 09:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Reclame voor mijn topic. Mijn dank is groot
Hmm... Eerst koffie en kerstontbijt
Jij ook meid, en de rest natuurlijkquote:
Ja hoor topper.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack. Verjaardag weer overleefd dus. Was het gezellig?
Spanje? Amerika?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoor topper.
Ik weet waar ik volgend jaar op vakantie ga.
Krakau en plitvice meren. Geen budapest of praag.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat zijn mooie steden. Daar was je toch afgelopen jaar ook?
Oh ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krakau en plitvice meren. Geen budapest of praag.
Carpaccio of garnalencocktailquote:Op donderdag 25 december 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja.
Wat ga je eten zometeen?
carpaccioquote:Op donderdag 25 december 2014 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Carpaccio of garnalencocktail
Biefstuk of rollade![]()
En patesserie van ijs
Ja prima. En jij?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Iedereen een goede eerste kerstdag gehad?
Nou ik denk dat het niks wordt, anders zat ik deze kerst niet alleen maar bij hem en zn familie. Hij schaamt zich vast voor me dus het hoeft allemaal niet meer zo van mij.quote:
Niet zo negatief joh, jullie kennen elkaar toch nog niet zó lang?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het niks wordt, anders zat ik deze kerst niet alleen maar bij hem en zn familie. Hij schaamt zich vast voor me dus het hoeft allemaal niet meer zo van mij.![]()
Hoge verwachtingen enzo! Denk dat ik daarom alleen ben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh, jullie kennen elkaar toch nog niet zó lang?
En alleen met kerst? Jij? Dat had ik dan weer niet verwacht.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Maaarrrrr morgen sneeuwpop maken! Leuke eerste date! DIV! Word eens wakker, die katert kan je straks ook nog wel vervloeken.
Omdat je van de week zei dat je niet meer aan dates deed, maar gelijk de volgende stap nam. Vandaarquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoge verwachtingen enzo! Denk dat ik daarom alleen ben.![]()
En wat, hoezo verwacht je dat. Je kent me helemaal niejjjj.
Je moet zeer zeker niet alles serieus nemen wat ik hier plaats!quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je van de week zei dat je niet meer aan dates deed, maar gelijk de volgende stap nam. Vandaar.
Voetbal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, mooie dag vandaag. Voetbal dagEn dan morgen sneeuw. Hopelijk 3 meter ofzo.
We moeten ergens vanuit gaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet zeer zeker niet alles serieus nemen wat ik hier plaats!
[..]
Voetbal.Sneeuw.
Echte mannendingen.
Ow. Echt niet? Want dan begin ik helemaal opnieuw met jou qua beeldvorming.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:
9/10 dingen zijn flink overdrevenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ow. Echt niet? Want dan begin ik helemaal opnieuw met jou qua beeldvorming.
Dus je hebt geen dikke kont en dikke tieten?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[..]
9/10 dingen zijn flink overdreven
Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus je hebt geen dikke kont en dikke tieten?
Daar ging ik ook vanuitquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus je hebt geen dikke kont en dikke tieten?
Wij mogen ook kijken heur . En zelfs commentaar leverenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Voetbal.Sneeuw.
Echte mannendingen.
Ken mij je schoenmaat nou verrotten, cupmaat en bilmaat, daar draait de hele wereld op!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is gewoon allemaal mooi in verhouding. Ik ben 1,68 en weeg 54kg.Schoenmaat 38/39.
Meer vragen?
Kusje op?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben gewoon 2 KB's. *gaat in hoekje huilen*
Kijk jij maar. Ik kijk alleen naar het EK en WK.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij mogen ook kijken heur . En zelfs commentaar leveren![]()
En heb wat geduld met Div zeg.
Wat een leuken grapjens! Wat is een bilmaat?!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken mij je schoenmaat nou verrotten, cupmaat en bilmaat, daar draait de hele wereld op!
God, nee, wat ben ik slecht bezig. Ook dat was weer een grapje.
Hoe meer Kb hoe beter?!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben gewoon 2 KB's. *gaat in hoekje huilen*
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben gewoon al 12 jaar lid hier op Fok!. Vandaar al die bans de laatste tijd, ik ben aan het puberen.
Tijd om mod te worden dan Scrum.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben gewoon al 12 jaar lid hier op Fok!. Vandaar al die bans de laatste tijd, ik ben aan het puberen.
Hahaha.. nee, ik pasquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tijd om mod te worden dan Scrum.
Waarom niet Scrum!?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik voel me niet serieus genomen door je KB.
Ik ben nu zeer serieus!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Het zal wel aan mij liggen.
Ik doe een poging tot, maar zodra ik dat doe heb ik geen idee meer waar het nou echt over gaat. Soort van kortsluiting zeg maar. Sorry!quote:
Guyvgodquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:41 schreef theguyver het volgende:
goeie middag peeps![]()
Iedereen al leuke kerstdag er op zitten?
Net kerstborrel gehad met alle winkeltjes in de straat ( behalve mijn huurbaas )vanavond komt het voltallige personeel van de Jumbo en Mitra kruitvat en GSM shop hier drankje doen en dan gezellig met stel vrienden bbqmetten!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Guyvgod
Gister was gezellig. Vandaag gaat iedereen hier de deur uit, en ben ik alleen met mijn TV en mijn voetbal.
Jij?
Oh dat is wel naar zeg. Over kortsluiting gesproken, gisteren wilden we gourmetten, dus sluit ik dat gourmetstel aan... is het opeens donker in huis en alles. Na drie keer proberen aan te sluiten hebben we dat ding maar weggedonderd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe een poging tot, maar zodra ik dat doe heb ik geen idee meer waar het nou echt over gaat. Soort van kortsluiting zeg maar. Sorry!
Klinkt supertofquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Net kerstborrel gehad met alle winkeltjes in de straat ( behalve mijn huurbaas )vanavond komt het voltallige personeel van de Jumbo en Mitra kruitvat en GSM shop hier drankje doen en dan gezellig met stel vrienden bbqmetten!
ZIN AAN!!!!
Gourmettenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is wel naar zeg. Over kortsluiting gesproken, gisteren wilden we gourmetten, dus sluit ik dat gourmetstel aan... is het opeens donker in huis en alles. Na drie keer proberen aan te sluiten hebben we dat ding maar weggedonderd.
Ja, normale pan en gaan. En was inderdaad niet alleen alleen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gourmetten
Maar dat is wel zuur zeg. Toen alles maar in de normale pan gedaan?
Zo alleen was jij dus niet, stiekemerd
Haha, weet ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, normale pan en gaan. En was inderdaad niet alleen alleen.Familie enzo toch.
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, weet ik.
En het heeft wel gesmaakt dus! Ondanks dat 't van de mini pan, zo in de grote pan is gegaan!
Ondanks de kortsluiting wel een fijne eerste kerstdag gehad dus?
Ja, voetbal vanaf 14:30 tot laatquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.En we vieren niet echt kerst ofzo, gewoon gezellig gegeten met zn allen en dat was het.
En jij dan?Vandaag alleen voetbal?
Omg! Dat wordt weer lachen morgen als je met je verhalen komtquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Net kerstborrel gehad met alle winkeltjes in de straat ( behalve mijn huurbaas )vanavond komt het voltallige personeel van de Jumbo en Mitra kruitvat en GSM shop hier drankje doen en dan gezellig met stel vrienden bbqmetten!
ZIN AAN!!!!
ben even van patje af, maare laatste competitie duels?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, voetbal vanaf 14:30 tot laat. In mijn eentje. Geen stiekem gedoe dit keer
.
Waarom vier je geen kerst dan? Niet je geloof?
Haha, ik zie het al voor me dat je al je familieleden een voor een afbelt om te zeggen dat je buikgriep hebt en ondertussen lig je gewoon relaxed op de bank met een biertje en voetbal aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, voetbal vanaf 14:30 tot laat. In mijn eentje. Geen stiekem gedoe dit keer
.
Waarom vier je geen kerst dan? Niet je geloof?
Nee, Engels voetbal. Boxing day daaro, dus alle ploegen spelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben even van patje af, maare laatste competitie duels?
Ik zeg gewoon dat ik belangrijkere dingen te doen heb op 2e kerstdagquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, ik zie het al voor me dat je al je familieleden een voor een afbelt om te zeggen dat je buikgriep hebt en ondertussen lig je gewoon relaxed op de bank met een biertje en voetbal aan.![]()
Hm ja, zo zou je het kunnen noemen.
Ah oke, dacht al!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Engels voetbal. Boxing day daaro, dus alle ploegen spelen.
THanks! en jij ook enjoy hequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah oke, dacht al!
Enjoy ik ga even de keuken opruimen voor de rest straks komt, fijne voetbal middag scrum
Waarom drink jij geen bier?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik belangrijkere dingen te doen heb op 2e kerstdag. En ik drink geen bier
.
Maar zo zou je het kunnen noemen? Leg eens uit dan, vago
Omdat ik het niet lekker vindquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom drink jij geen bier?
Haha, wat valt er uit te leggen?Vrij duidelijk toch.
Ik zeg lekker decadent likeur drieënveertig. Wel eens gehad, niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet lekker vind. Ik drink bijna nooit. Maar als ik drink dan liever iets sterkers. Cuarenta y tres (likeur 43 ofzo is dat) bijvoorbeeld.
En ik snap het niet zo, dus zo duidelijk is het nog niet.
Je kunt beter daarna de keuken opruimenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah oke, dacht al!
Enjoy ik ga even de keuken opruimen voor de rest straks komt, fijne voetbal middag scrum
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg lekker decadent likeur drieënveertig. Wel eens gehad, niet zo mijn ding.Ik drink ook niet echt, alcoholsmaak vind ik maar meh.
Ja, wij vieren geen Kerstmis enzo.
Of perensap met jonge jeneverquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet lekker vind. Ik drink bijna nooit. Maar als ik drink dan liever iets sterkers. Cuarenta y tres (likeur 43 ofzo is dat) bijvoorbeeld.
Omdat geloof.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Maar waarom vier je geen kerstmis?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag lekker vrij van opruimduty enzo![]()
Maandag al begonnen met voorbereiden voor het 12-persoons 6-gangendiner van gister, dus vandaag word ik bediend
Ja, dat vind ik heerlijk. Moet je eens proberen. Perensap van de Lidl, die is lekker dik en dan veel ijs en jenever. Ja, reken maar dat je er van gaat dansenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Daar gaat lav van dansen dus?
Was je diner geslaagd? Alles goed gelukt Es?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag lekker vrij van opruimduty enzo![]()
Maandag al begonnen met voorbereiden voor het 12-persoons 6-gangendiner van gister, dus vandaag word ik bediend
Nou, dat is toch geenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat geloof.
[..]goed bezig!
Zekerquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat geloof.
[..]goed bezig!
Ja! Alles was heerlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je diner geslaagd? Alles goed gelukt Es?
Hahaha, ik als mod.. nee, dat zie ik niet gebeuren. Eens geweest op een Feyenoord forum. Dat ging goed. Een weekje. Toen was iedereen mij zat met mijn stalinistische trekjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom? Als mod kun je ook gewoon een ban krijgen heur :p
Hahaha nee nu ook, plastic bekers en zo, even wat vuilnis wegbrengen en zo..quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt beter daarna de keuken opruimen
ALS ik weer eens drink, zal ik dit proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik heerlijk. Moet je eens proberen. Perensap van de Lidl, die is lekker dik en dan veel ijs en jenever. Ja, reken maar dat je er van gaat dansenVraag maar aan B. Die is ook zijn nest uit zie ik
Ja, de islam inderdaad. Maar ik kan/kon er gewoon niet mee omgaan en nu ben ik een verward persoon geworden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, dat is toch geenjoh! Prima toch
. Moslim denk ik dan?
Dus vandaag mag je net als ik lekker aanschuiven en zien wat mams op tafel tovert. Ook lekkerquote:
Nou ja, zolang je niet al Allah Ahbar roepend door de straten rent valt het wel mee toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, de islam inderdaad. Maar ik kan/kon er gewoon niet mee omgaan en nu ben ik een verward persoon geworden.
Bijzonder! Mag je wel eens wat meer over vertellen, vind ik wel interessant. Maar niet nu, want nu ga ik even de deur uit!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, de islam inderdaad. Maar ik kan/kon er gewoon niet mee omgaan en nu ben ik een verward persoon geworden.
Preciesquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus vandaag mag je net als ik lekker aanschuiven en zien wat mams op tafel tovert. Ook lekker![]()
Maar geweldig zeg dat jij zo kan koken
Lekker relaxed dagje was het. Zelfs de rollade was goed gelukt en niet zo taai als hondenleer als de vorige keer.quote:
Hahaha, dat is zeer zeker waar! Maar familie speelt helaas best een grote rol en dat doorbreken is best lastig. Zeker als je alleen bent.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je niet al Allah Ahbar roepend door de straten rent valt het wel mee toch?
Je kunt je geloof belijden op de manier zoals je het zelf wilt. Dat is zo mooi hier in Nederland.
Haha, zal ik wellicht eens doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijzonder! Mag je wel eens wat meer over vertellen, vind ik wel interessant. Maar niet nu, want nu ga ik even de deur uit!
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker relaxed dagje was het. Zelfs de rollade was goed gelukt en niet zo taai als hondenleer als de vorige keer.
En straks met de familie is ook vast hartstikke gezellig.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het niks wordt, anders zat ik deze kerst niet alleen maar bij hem en zn familie. Hij schaamt zich vast voor me dus het hoeft allemaal niet meer zo van mij.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Maaarrrrr morgen sneeuwpop maken! Leuke eerste date! DIV! Word eens wakker, die katert kan je straks ook nog wel vervloeken.
Omnomnomquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is gewoon allemaal mooi in verhouding. Ik ben 1,68 en weeg 54kg.Schoenmaat 38/39.
Meer vragen?
Haha wat tofffff. Amsterdam en een pandahoofd.quote:
Vind het een mooi nummer maar had nog geen clip gezien, zie 'm nu ook voor 't eerst en dacht direct aan jou!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha wat tofffff. Amsterdam en een pandahoofd.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat whisky?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:00 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Veel plezier met voetbal
Ik haat sneeuw als ik erdoorheen moet. Kijk er liever naar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Dus Div en KB, morgen date? In de sneeuw, romantischer kan niet.
Sneeuw is me te koudquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Dus Div en KB, morgen date? In de sneeuw, romantischer kan niet.
Likeur met Whisky. Brrrr wat lekker. Makkelijker te drinken dan pure Whisky trouwensquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat whisky?
Dat wil ik nog eens leren drinken. Als ik dan volgend jaar (haha) ga verhuizen, lekker jazz muziekje op, whisky'tje erbij.. en chillen maar!
EN dank! Jij gaat niets kijken?
Dat kan heel goed vanuit zo'n coupé hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat sneeuw als ik erdoorheen moet. Kijk er liever naar.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij mogen ook kijken heur . En zelfs commentaar leveren![]()
En heb wat geduld met Div zeg.
Te koud is juist een mooie gelegenheid om haar je jas aan te bieden, haar op te warmen, samen warme chocomel met slagroom te drinken (met malibu), om vervolgens tijdens een mooie wandeling te stoeien met sneeuw, lekker kinderachtig doen, en vervolgens af sluiten met een heerlijk diner, warm voor de open haard waarbij je elkaar lang diep in de ogen kijkt en dan...quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Sneeuw is me te koud
[..]
Likeur met Whisky. Brrrr wat lekker. Makkelijker te drinken dan pure Whisky trouwens
Moet eerst wakker worden
Zo mooi hequote:
Jij bent wel overtuigend zegquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Te koud is juist een mooie gelegenheid om haar je jas aan te bieden, haar op te warmen, samen warme chocomel met slagroom te drinken (met malibu), om vervolgens tijdens een mooie wandeling te stoeien met sneeuw, lekker kinderachtig doen, en vervolgens af sluiten met een heerlijk diner, warm voor de open haard waarbij je elkaar lang diep in de ogen kijkt en dan...
Ik ga romantische films schrijven.
De enige echte stad van NLquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo mooi he
[..]
Jij bent wel overtuigend zeg![]()
![]()
Duik niet zomaar met iedereen de sneeuw inquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De enige echte stad van NLZulke mooie beelden!
En ja, overtuigend. Je zou bijna zin in sneeuw krijgen. Sex in de sneeuw kan ook prima trouwens, als je wat meer van het snelle werk bent.
Maar KB is toch niet zomaar iemandquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Duik niet zomaar met iedereen de sneeuw in
Trouwen in de sneeuw lijkt me wel weer wat.
Truequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar KB is toch niet zomaar iemand.
Ik ga er nu echt even vandoor, tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |