Hij staat erbij! Jij ook fijne kerst Scrumquote:Op woensdag 24 december 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, werk aan de winkel voor inso of lav
Ik ga even gamen! Tot later!
Veel plezier in Groningen Divquote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
Pff flauwTijd om naar Grunn te gaan.
Fijne avond allemaal
Grunn...wat voor goeds komt daar vandaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
Pff flauwTijd om naar Grunn te gaan.
Fijne avond allemaal
ho, hier gaat iets mis. ligt aan illuminati iddquote:Op woensdag 24 december 2014 20:38 schreef Blaadjes het volgende:
[ [url=http://ik imgur . compagnie/tTieCBk.jpg]afbeelding[/url] ]
Illuminatietoren
Maar ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey EO! Long time no see. Fijne Kerst
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog hoor
Gelukkig wel! Je leggingentopic is legendarischquote:Op woensdag 24 december 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog hoor
Kannibaalquote:Op woensdag 24 december 2014 21:33 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik eet zoetwaterzonnebaarsvis met kerst
![]()
Vanmiddag even inkopen gedaan voor 2e kerstdag, huisje wat meer in de kerstsfeer gebracht, aangezien er het hele jaar door al kerstverlichting hangt en heb maar een mini kerstboom!
Hoezie kerel lang niet gezien
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig wel! Je leggingentopic is legendarisch
Voor mij is het gewoon vis, als jij het zou eten ben je kanibaalquote:Op woensdag 24 december 2014 21:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kannibaal
Ja goed joh... Druk maar gezond.
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28quote:Op woensdag 24 december 2014 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]leggingentopic?
[..]
Voor mij is het gewoon vis, als jij het zou eten ben je kanibaal![]()
Jammer dat het een beetje rustig is op TRU ik ga binnenkort weer mooi topic voor je makenHeb nog even vrij dus, kan ik mooi even doen
Ah die ja, moet me er nog echt even in verdiepen!quote:Op woensdag 24 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28
Toen ik voor een project even terugkwam naar Nederland, weg uit de drukke Turkse steden waren Amsterdam en Volendam een verademing. Mooie architectuur en stadsplanning in Amsterdam, geen kolonnes met autos. En Volendam is ook mooi. Beste vis die ik ooit gegeten heb.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heeft Drenthe nou te bieden? Volendam, klein kutdorpje geeft Nederland de palingsound, paling en haring zelf en nog zoveel meer.Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
Gerookte palingquote:Op woensdag 24 december 2014 22:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Toen ik voor een project even terugkwam naar Nederland, weg uit de drukke Turkse steden waren Amsterdam en Volendam een verademing. Mooie architectuur en stadsplanning in Amsterdam, geen kolonnes met autos. En Volendam is ook mooi. Beste vis die ik ooit gegeten heb.
De sound van de paling kan me gestolen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |