Ze heeft het tenminste niet over verkeerde belichting als ze nog praten kanquote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de zelfbenoemde ambassadrice van de chirurgie. Ze is teveel met vogels bezig, dan krijg je dat blijkbaar.

En ze houdt van pijpen snoepen zo te zien.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft het tenminste niet over verkeerde belichting als ze nog praten kan

First i was likequote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
B heb je nog plek voor Marijke op je stok in je hok?
Roekoe! Roekoe!
 but then i was like
 but then i was like  

OP onderquote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Op of onder?
Is Volendam ook jarig trouwens?

Hij staat erbij! Jij ook fijne kerst Scrumquote:Op woensdag 24 december 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, werk aan de winkel voor inso of lav
Ik ga even gamen! Tot later!
 En game ze.
  En game ze.

Veel plezier in Groningen Divquote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
Pff flauwTijd om naar Grunn te gaan.
Fijne avond allemaal

Grunn...wat voor goeds komt daar vandaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
Pff flauwTijd om naar Grunn te gaan.
Fijne avond allemaal

ho, hier gaat iets mis. ligt aan illuminati iddquote:Op woensdag 24 december 2014 20:38 schreef Blaadjes het volgende:
[ [url=http://ik imgur . compagnie/tTieCBk.jpg]afbeelding[/url] ]
Illuminatietoren

Maar ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey EO! Long time no see. Fijne Kerst

quote:Op woensdag 24 december 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog hoor
 Ik eet zoetwaterzonnebaarsvis met kerst
 Ik eet zoetwaterzonnebaarsvis met kerst   

Gelukkig wel! Je leggingentopic is legendarischquote:Op woensdag 24 december 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog hoor

Kannibaalquote:Op woensdag 24 december 2014 21:33 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik eet zoetwaterzonnebaarsvis met kerst

Vanmiddag even inkopen gedaan voor 2e kerstdag, huisje wat meer in de kerstsfeer gebracht, aangezien er het hele jaar door al kerstverlichting hangt en heb maar een mini kerstboom!
Hoezie kerel lang niet gezien

quote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig wel! Je leggingentopic is legendarisch
 leggingentopic?
 leggingentopic?Voor mij is het gewoon vis, als jij het zou eten ben je kanibaalquote:Op woensdag 24 december 2014 21:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kannibaal
Ja goed joh... Druk maar gezond.

Heb nog even vrij dus, kan ik mooi even doen
 Heb nog even vrij dus, kan ik mooi even doen

TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28quote:Op woensdag 24 december 2014 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]leggingentopic?
[..]
Voor mij is het gewoon vis, als jij het zou eten ben je kanibaal
Jammer dat het een beetje rustig is op TRU ik ga binnenkort weer mooi topic voor je makenHeb nog even vrij dus, kan ik mooi even doen

Ah die ja, moet me er nog echt even in verdiepen!quote:Op woensdag 24 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28
 noem ik ook gelijk mijn aangemaakte topics op!
  noem ik ook gelijk mijn aangemaakte topics op!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |