8 uur. Pfffquote:Op woensdag 24 december 2014 08:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe laat begonnen ze met boren vanacht of vanochtend?
quote:Op woensdag 24 december 2014 08:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
8 uur. Pfff
En ik kwam net terug uit het Zeeuwse nachtleven.
Dat is feestje bij iemand thuis.![]()
Klopboor...mongolen uitvinding.
Mja. Eerst maar ff naar de slager. Schouderstuk. Friet stoofvlees vanavond op zn belgischquote:Op woensdag 24 december 2014 08:57 schreef theguyver het volgende:
[..]ik pak ze vaak terug op andere momenten!
Maar erg vervelend inderdaad!
duik anders nog even in bed!
Ook niet prettig wakker geworden lees ikquote:
stampen en gaan proef ik hier terugquote:Op woensdag 24 december 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
Dan mag deze ook niet ontbreken voor Tjacka. Het is Schotland-Italië maar dat is een detail![]()
lalalala lalalala lalalalalalalalalalalala![]()
![]()
Ja, lekker he? Instant kippenvel als ik dit hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
stampen en gaan proef ik hier terug
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, lekker he? Instant kippenvel als ik dit hoor.
Ach ja. Gelukkig mocht ik na 3 uur gaanquote:Op woensdag 24 december 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes toch![]()
Man wil met 73 kanaries in vliegtuig van Madrid naar Tanger
http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-madrid-tanger.html
Zo dat is duurquote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
Schouderstuk vers van de pers.
Ach ja...8 euro pond
wat voor schouder? Diersoort bedoel ik dus?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
Schouderstuk vers van de pers.
Ach ja...8 euro pond
Rundquote:Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat voor schouder? Diersoort bedoel ik dus?
Hangt er een beetje vanaf hoe edel het is, als het om te sudderen is dan inderdaad niet zo goedkoopquote:
Vertel dan kaan ik de slager daarmee om zn oren slaan volgende keerquote:Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe edel het is, als het om te sudderen is dan inderdaad niet zo goedkoop
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vertel dan kaan ik de slager daarmee om zn oren slaan volgende keer
Zenuwstuk blijkbaarquote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]Als het maar smaakt, de schouder is groot en komen verschillende delen af, geen idee welk deel jij er van hebt
Wie is deze zot.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
B heb je nog plek voor Marijke in je hok?
Roekoe! Roekoe!
Neequote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
B heb je nog plek voor Marijke op je stok in je hok?
Roekoe! Roekoe!
Dat is de zelfbenoemde ambassadrice van de chirurgie. Ze is teveel met vogels bezig, dan krijg je dat blijkbaar.quote:
Ze heeft het tenminste niet over verkeerde belichting als ze nog praten kanquote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de zelfbenoemde ambassadrice van de chirurgie. Ze is teveel met vogels bezig, dan krijg je dat blijkbaar.
En ze houdt van pijpen snoepen zo te zien.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft het tenminste niet over verkeerde belichting als ze nog praten kan
First i was likequote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
B heb je nog plek voor Marijke op je stok in je hok?
Roekoe! Roekoe!
OP onderquote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Op of onder?
Is Volendam ook jarig trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |