Hij staat erbij! Jij ook fijne kerst Scrumquote:Op woensdag 24 december 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, werk aan de winkel voor inso of lav
Ik ga even gamen! Tot later!
Veel plezier in Groningen Divquote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
Pff flauwTijd om naar Grunn te gaan.
Fijne avond allemaal
Grunn...wat voor goeds komt daar vandaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
Pff flauwTijd om naar Grunn te gaan.
Fijne avond allemaal
ho, hier gaat iets mis. ligt aan illuminati iddquote:Op woensdag 24 december 2014 20:38 schreef Blaadjes het volgende:
[ [url=http://ik imgur . compagnie/tTieCBk.jpg]afbeelding[/url] ]
Illuminatietoren
Maar ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey EO! Long time no see. Fijne Kerst
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog hoor
Gelukkig wel! Je leggingentopic is legendarischquote:Op woensdag 24 december 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog hoor
Kannibaalquote:Op woensdag 24 december 2014 21:33 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik eet zoetwaterzonnebaarsvis met kerst
![]()
Vanmiddag even inkopen gedaan voor 2e kerstdag, huisje wat meer in de kerstsfeer gebracht, aangezien er het hele jaar door al kerstverlichting hangt en heb maar een mini kerstboom!
Hoezie kerel lang niet gezien
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig wel! Je leggingentopic is legendarisch
Voor mij is het gewoon vis, als jij het zou eten ben je kanibaalquote:Op woensdag 24 december 2014 21:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kannibaal
Ja goed joh... Druk maar gezond.
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28quote:Op woensdag 24 december 2014 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]leggingentopic?
[..]
Voor mij is het gewoon vis, als jij het zou eten ben je kanibaal![]()
Jammer dat het een beetje rustig is op TRU ik ga binnenkort weer mooi topic voor je makenHeb nog even vrij dus, kan ik mooi even doen
Ah die ja, moet me er nog echt even in verdiepen!quote:Op woensdag 24 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28
Toen ik voor een project even terugkwam naar Nederland, weg uit de drukke Turkse steden waren Amsterdam en Volendam een verademing. Mooie architectuur en stadsplanning in Amsterdam, geen kolonnes met autos. En Volendam is ook mooi. Beste vis die ik ooit gegeten heb.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heeft Drenthe nou te bieden? Volendam, klein kutdorpje geeft Nederland de palingsound, paling en haring zelf en nog zoveel meer.Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
Gerookte palingquote:Op woensdag 24 december 2014 22:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Toen ik voor een project even terugkwam naar Nederland, weg uit de drukke Turkse steden waren Amsterdam en Volendam een verademing. Mooie architectuur en stadsplanning in Amsterdam, geen kolonnes met autos. En Volendam is ook mooi. Beste vis die ik ooit gegeten heb.
De sound van de paling kan me gestolen worden.
Dankuquote:
Vrouwen iddquote:Op woensdag 24 december 2014 16:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Grunn...wat voor goeds komt daar vandaan?
Oosterpark mijn moetie...best wel heel goed
Die bij Smilde is ook mooiquote:
Ik kende een vogel die er woonde..quote:Op woensdag 24 december 2014 22:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Die bij Smilde is ook mooitot ie gedeeltelijk instortte door brand
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kende een vogel die er woonde..
Dat.quote:
Godverquote:Op woensdag 24 december 2014 23:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb mn best gedaan maar de theorie voor 't complot kwam wat moeilijk van de grond.
Spielberg was niet geïnteresseerd in een verfilming van het drama. Maar het hielp dan waarschijnlijk ook niet om met Dion Graus bij 'm aan de deur te komen. Ik heb 'm toen maar aan de lijst van verdachten toegevoegd.quote:
Spielbergquote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Spielberg was niet geïnteresseerd in een verfilming van het drama. Maar het hielp dan waarschijnlijk ook niet om met Dion Graus bij 'm aan de deur te komen. Ik heb 'm toen maar aan de lijst van verdachten toegevoegd.
2014 was weer een bewogen jaar in een hele reeks van bewogen jaren.
Jij! Altijd ruimte in deze drukte voor jou hoorquote:
Wat lief! Ik heb je komende 48u echt nodig. Ga niet weg. Blijf bij mij ik heb je nodig. Waarom ga je.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij! Altijd ruimte in deze drukte voor jou hoor
Maar pffff, familie, vrienden, iedereen wil wat deze dagenbrrrrr
Zal maar niet zeggen dat ik nog een biertje drink en dan pas weg benquote:Op donderdag 25 december 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat lief! Ik heb je komende 48u echt nodig. Ga niet weg. Blijf bij mij ik heb je nodig. Waarom ga je.
nou oke hier moet ik het maar mee doen. Welk bier drink je? Welke telefoon heb je? Waar wonen je opa en oma?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen dat ik nog een biertje drink en dan pas weg ben
Mobiel ben ik er nog wel hoor, ja hoor jamaar Opi & Omi snappen dat niet dus moet ik me aanpassen
Wat een vragen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou oke hier moet ik het maar mee doen. Welk bier drink je? Welke telefoon heb je? Waar wonen je opa en oma?
wel lachen maar antwoorden? Ho maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat een vragen.sorry maar moest ff lachen
Pitt bier maakt alles onsamenhangendquote:Op donderdag 25 december 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
onsamenhangende post, met je pitt. Jammer dat je niet vraagt naar wat ik drink
ben ook een mens met gevoeluns hoor!
Wa deed je in groningen dan das ook best uit de richting
Ja fanta is wel lekker maar granaatappelsapje ook en die andere smoothiedingetjes mjamjaquote:Op donderdag 25 december 2014 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Pitt bier maakt alles onsamenhangend
Sort of heb ik al eens gevraagd wat jij lekker vind om te drinken, kwam je met Fanta aan zetten
Vraag-ontwijkend persoontjuh ben jij trouwens!![]()
Groningen is 45 minuten met de boesch. Heul niet uit de richting, wel voor jou ja
En ik ging daar uitMorgenavond weer.
Is verder ook geen ruk te doen daar
Moi eem, hou wordt nou dan حبيبة?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja fanta is wel lekker maar granaatappelsapje ook en die andere smoothiedingetjes mjamja
Klopt vragen beantwoorden is niet mijn ding, heb moeite met keuzes maken enzo ben dan altijd bang dat ik iets zeg wat niet klopt of dat ik me toch alsnog bedenk blabla
Oh das wel dichtbij dan ja, ik ben ook nog nooit in grunn geweest
moi eem
jai komt mij حبيبي noemen wowow durf je wel. Geen idee wat ie bedoelt met hou wordt nou?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Moi eem, hou wordt nou dan حبيبة?
Maakt toch niet uit als je je bedenktzolang je het antwoord zelf goed vindt
![]()
Maar jij drinkt helemaal niks alcoholisch? Weet wel lekker drankje met granaatappelsapSerieus!
Enneh, ik ga slapen zo![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jai komt mij حبيبي noemen wowow durf je wel. Geen idee wat ie bedoelt met hou wordt nou?![]()
Nee alcoholsmaak vind ik maar meh.
Ik ben ook keimoeeeei maar mot nog tandenpoetsen maar mn bed ligt te lekker meh
mijn grunnnnings gaat niet verder dan moi eem!quote:Op donderdag 25 december 2014 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]Beetje lef tonen mag wel toch
En ik vroeg hoe het met je gaat
![]()
Te lui om te tandenpoetsen? Tsk tsk tsk
Alcohol meh? Lekker joh!Maar als je het echt vies vind moet je idd wat anders drinken
Hahaquote:Op donderdag 25 december 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn grunnnnings gaat niet verder dan moi eem!nou ik zal de vraag hoe het met mij gaat beantwoorden met een moeeeee.
Ja, ik ben zo moe dat ik hier een beetje als een lambal op bed lig te liggen
ik ben de grootste lambal en lapzwans! En goed plan, slaap lekker jijquote:Op donderdag 25 december 2014 01:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaga gewoon lekker slapen dan! Lambal
heerlijk woord, net zoals Lapzwans. Maar dat ben jij niet
Ga nu ook slapie doen want ik snap niks meer van die vertalingen voor 1 woordjemoeilijk hoor!
Trusten
Dat blijkt. Jij ook fijne dagenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben de grootste lambal en lapzwans! En goed plan, slaap lekker jij
fijne dagen hè!
Pffquote:Op donderdag 25 december 2014 01:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou, eindelijk gepoetst en wel
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Pffnou, sweet dreams he!
Volgende keer zeg ik gewoon cutie trouwens om een brain meltdown hiero te voorkomen
Nohhquote:Op donderdag 25 december 2014 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]zo erg ja? Arme jij, niks gewend jij boerenknul
![]()
Ja nu echt slapen, lapo ditdatalleszuszo
Reclame voor mijn topic. Mijn dank is grootquote:Op woensdag 24 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28
Moge, Ja hier ook even flink ontbijten voor de wereldreis naar Grollequote:Op donderdag 25 december 2014 09:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Reclame voor mijn topic. Mijn dank is groot
Hmm... Eerst koffie en kerstontbijt
Jij ook meid, en de rest natuurlijkquote:
Ja hoor topper.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack. Verjaardag weer overleefd dus. Was het gezellig?
Spanje? Amerika?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoor topper.
Ik weet waar ik volgend jaar op vakantie ga.
Krakau en plitvice meren. Geen budapest of praag.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat zijn mooie steden. Daar was je toch afgelopen jaar ook?
Oh ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krakau en plitvice meren. Geen budapest of praag.
Carpaccio of garnalencocktailquote:Op donderdag 25 december 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja.
Wat ga je eten zometeen?
carpaccioquote:Op donderdag 25 december 2014 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Carpaccio of garnalencocktail
Biefstuk of rollade![]()
En patesserie van ijs
Ja prima. En jij?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Iedereen een goede eerste kerstdag gehad?
Nou ik denk dat het niks wordt, anders zat ik deze kerst niet alleen maar bij hem en zn familie. Hij schaamt zich vast voor me dus het hoeft allemaal niet meer zo van mij.quote:
Niet zo negatief joh, jullie kennen elkaar toch nog niet zó lang?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het niks wordt, anders zat ik deze kerst niet alleen maar bij hem en zn familie. Hij schaamt zich vast voor me dus het hoeft allemaal niet meer zo van mij.![]()
Hoge verwachtingen enzo! Denk dat ik daarom alleen ben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh, jullie kennen elkaar toch nog niet zó lang?
En alleen met kerst? Jij? Dat had ik dan weer niet verwacht.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Maaarrrrr morgen sneeuwpop maken! Leuke eerste date! DIV! Word eens wakker, die katert kan je straks ook nog wel vervloeken.
Omdat je van de week zei dat je niet meer aan dates deed, maar gelijk de volgende stap nam. Vandaarquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoge verwachtingen enzo! Denk dat ik daarom alleen ben.![]()
En wat, hoezo verwacht je dat. Je kent me helemaal niejjjj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |