Dag allemaal.
Vooral Lavenderr. (vooral je postings doen me goed!)
Ik wil niemand met mijn dingen lastig vallen al helemaal nu niet met kerstmis , maar ik wil toch wat zeggen.
Ik heb in het K en L topic een liedje geplaatst.
Ik heb gevlogen dit jaar met KLM naar Kuala Lumpur daarna doorgevlogen naar Nieuw Zeeland. (Januari)
ik heb fotoo's gemaakt in het vliegtuig toen ik boven de Oekraine vloog. Het was bizar om te zien dat zo'n zelfde vlucht down was.
het doet me zo zeer dat er hier in BNW mensen zijn die dat ontkennen.
Het is heel erg fijn om te zien dat er iemand zoals Lavenderr is waarvan ik de postings zo waardeer!
Lav ik hou van de manier waarop jij post. Heerlijk!
Ik wil jullie niet lastig vallen of opzadelen met mijn persoonlijke problemen maar ik ben vrij gammel nu. Mijn Moeder is gisteren overleden.
Ik had mijn ex 8 jaar niet gezien maar ben er vandaag toch naar toe gereden en het was goed. Ik ben heel blij en opgelucht dat ik dat heb gedaan.
Ik ben verdrietig, Blij en opgelucht en alles tegellijker tijd.. een emotionele rollercoaster is het.
Mijn moeder was al 3 jaar ziek. Mijn moeder is ook haar man verloren in 1975 en een dochter in 1994 . Ze heeft mij en mijn broertje toch maar goed opgevoed.
Kan niet ligt op kerkhof en wil niet ligt er naast.. maar als... As is verbrande turf, maar bij Pietje is het leuker ! Hier heb je een tientje daarmee ga je maar bij Pietje wonen. dat waren echt uitspraken van haar.
Maandag hebben we de crematie...
Ze was al een hele tijd niet heel goed. Afgelopen zaterdag heeft ze een hersenbloeding gehad.
ik ben nu blij, opgelucht, verdrietig en alles tegelijkertijd. Een enorme rollercoaster van gevoelens in mij nu.
ik reis heel veel en ik zou dit jaar op 20 januari voor 5 weken naar het zuidwesten van de USA gaan, alles had ik geregeld Vlucht, huurauto, hotels allemaal klaar. Maar Nu weet ik het niet of ik wel ga.
Het doet mij enorm zeer om te lezen wat sommige BNWers schrijven over de MH17 en de MH370 in beide vliegtuigen zaten bekenden van me .. en dan lees je hier dat dat crisis acteurs zijn geweest..... (:
Het verdriet en de leegte is nog steeds heel groot in me.
Ik moest dit gewoon even kwijt... sorry als ik jullie daarmee lastig val.
Mijn zusje (Rip) schreef ooit: --->
Muziek is de enige universele wereldtaal.
Take Care
[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 26-12-2014 07:28:36 ]