Pitt bier maakt alles onsamenhangendquote:Op donderdag 25 december 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
onsamenhangende post, met je pitt. Jammer dat je niet vraagt naar wat ik drink
ben ook een mens met gevoeluns hoor!
Wa deed je in groningen dan das ook best uit de richting
Ja fanta is wel lekker maar granaatappelsapje ook en die andere smoothiedingetjes mjamjaquote:Op donderdag 25 december 2014 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Pitt bier maakt alles onsamenhangend
Sort of heb ik al eens gevraagd wat jij lekker vind om te drinken, kwam je met Fanta aan zetten
Vraag-ontwijkend persoontjuh ben jij trouwens!![]()
Groningen is 45 minuten met de boesch. Heul niet uit de richting, wel voor jou ja
En ik ging daar uitMorgenavond weer.
Is verder ook geen ruk te doen daar
Moi eem, hou wordt nou dan حبيبة?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja fanta is wel lekker maar granaatappelsapje ook en die andere smoothiedingetjes mjamja
Klopt vragen beantwoorden is niet mijn ding, heb moeite met keuzes maken enzo ben dan altijd bang dat ik iets zeg wat niet klopt of dat ik me toch alsnog bedenk blabla
Oh das wel dichtbij dan ja, ik ben ook nog nooit in grunn geweest
moi eem
jai komt mij حبيبي noemen wowow durf je wel. Geen idee wat ie bedoelt met hou wordt nou?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Moi eem, hou wordt nou dan حبيبة?
Maakt toch niet uit als je je bedenktzolang je het antwoord zelf goed vindt
![]()
Maar jij drinkt helemaal niks alcoholisch? Weet wel lekker drankje met granaatappelsapSerieus!
Enneh, ik ga slapen zo![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jai komt mij حبيبي noemen wowow durf je wel. Geen idee wat ie bedoelt met hou wordt nou?![]()
Nee alcoholsmaak vind ik maar meh.
Ik ben ook keimoeeeei maar mot nog tandenpoetsen maar mn bed ligt te lekker meh
mijn grunnnnings gaat niet verder dan moi eem!quote:Op donderdag 25 december 2014 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]Beetje lef tonen mag wel toch
En ik vroeg hoe het met je gaat
![]()
Te lui om te tandenpoetsen? Tsk tsk tsk
Alcohol meh? Lekker joh!Maar als je het echt vies vind moet je idd wat anders drinken
Hahaquote:Op donderdag 25 december 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn grunnnnings gaat niet verder dan moi eem!nou ik zal de vraag hoe het met mij gaat beantwoorden met een moeeeee.
Ja, ik ben zo moe dat ik hier een beetje als een lambal op bed lig te liggen
ik ben de grootste lambal en lapzwans! En goed plan, slaap lekker jijquote:Op donderdag 25 december 2014 01:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaga gewoon lekker slapen dan! Lambal
heerlijk woord, net zoals Lapzwans. Maar dat ben jij niet
Ga nu ook slapie doen want ik snap niks meer van die vertalingen voor 1 woordjemoeilijk hoor!
Trusten
Dat blijkt. Jij ook fijne dagenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben de grootste lambal en lapzwans! En goed plan, slaap lekker jij
fijne dagen hè!
Pffquote:Op donderdag 25 december 2014 01:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou, eindelijk gepoetst en wel
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Pffnou, sweet dreams he!
Volgende keer zeg ik gewoon cutie trouwens om een brain meltdown hiero te voorkomen
Nohhquote:Op donderdag 25 december 2014 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]zo erg ja? Arme jij, niks gewend jij boerenknul
![]()
Ja nu echt slapen, lapo ditdatalleszuszo
Reclame voor mijn topic. Mijn dank is grootquote:Op woensdag 24 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28
Moge, Ja hier ook even flink ontbijten voor de wereldreis naar Grollequote:Op donderdag 25 december 2014 09:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Reclame voor mijn topic. Mijn dank is groot
Hmm... Eerst koffie en kerstontbijt
Jij ook meid, en de rest natuurlijkquote:
Ja hoor topper.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack. Verjaardag weer overleefd dus. Was het gezellig?
Spanje? Amerika?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoor topper.
Ik weet waar ik volgend jaar op vakantie ga.
Krakau en plitvice meren. Geen budapest of praag.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat zijn mooie steden. Daar was je toch afgelopen jaar ook?
Oh ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krakau en plitvice meren. Geen budapest of praag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |