Volendam beter dan Drenthe?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles is beter dan dat stomme Drenthe van jou.
Wat heeft Drenthe nou te bieden? Volendam, klein kutdorpje geeft Nederland de palingsound, paling en haring zelf en nog zoveel meer.quote:
jassen zijn niet welkomquote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mocht kiezen waar ik herboren werd was het Volendam samen met JC feestje op de dijk
op pe muhren staan
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mocht kiezen waar ik herboren werd was het Volendam samen met JC feestje op de dijk
op pe muhren staan
Utrecht en Maastricht is allebei niet veel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef theguyver het volgende:
[..]serieus Inso?
Doe mij maar een Utrecht Maastricht of waar ik nu ben.
Volendam staat helemaal onderin de lijst naast Urk en een eiland dorpje.
Hunebedden, natuur zoals nergens in Nederland, het eerste glutenvrije bier (quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heeft Drenthe nou te bieden? Volendam, klein kutdorpje geeft Nederland de palingsound, paling en haring zelf en nog zoveel meer.Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
jassen zijn wel welkomquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jassen zijn niet welkom
Edit: oh wacht herboren oke oke
oke das waar, punt twee ook, bier is swsquote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Hunebedden, natuur zoals nergens in Nederland, het eerste glutenvrije bier (), Div, Turf, een prachtig dialect. TT Assen, Dierenpark Emmen, de weekendse woonplaats van Johan Derksen, Proemenkreuze en nog veel meer!
Div niet kennenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke das waar, punt twee ook, bier is sws, div?, turf nog steeds? Dialect pls, onverstaanbaar die shit
dan valt het volendams nog mee, johan derksen
. Geen idee wat proemenkreuze is en nog beel meer van dit soort onzin zeker.
Doe mij maar drukte, woon niet voor niets midden in de stad, kom zelf uit klein klote dorp, plus heb een schurft hekel aan nederlandse bout muziek wat ongeveer voor 99% uit dat dorp komt. (smaken verschillen)quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Utrecht en Maastricht is allebei niet veel.
Volendam is gewoon baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Prachtige vent ook totaal geen kapsones niks ! Z'n vader heeft een garage waar ik regelmatig onderdelen koop voor mn projectjesquote:
Zeker een prachtige vent. Ook altijd leuk als er voetbal is bij WKE, altijd feest in de kantine met hemquote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Prachtige vent ook totaal geen kapsones niks ! Z'n vader heeft een garage waar ik regelmatig onderdelen koop voor mn projectjes
Er zijn goeie nederlandse artiesten hoor, maar ik bedoel Nederlandse Schlager dinges!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niets gaat boven Nederlandse muziek.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zijn goeie nederlandse artiesten hoor, maar ik bedoel Nederlandse Schlager dinges!
jan smitquote:Op woensdag 24 december 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wie is je favoriete goede Nederlandse artiest?
Jannes is wel aardige knar.. moet ik toegeven!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Prachtige vent ook totaal geen kapsones niks ! Z'n vader heeft een garage waar ik regelmatig onderdelen koop voor mn projectjes
Pff, sommige artiesten iddquote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jannes is wel aardige knar.. moet ik toegeven!
Maar er zijn er wat...
Heb in verleden geregeld optredens geregeld voor Artiesten, er zijn er een aantal waar ik niet samen mee kon werken.
- Dries Roelvink arrogant en zijn manager is nog erger!
- Direct vooral Spike, asshole eerste klas bijna mee op de vuist geweest! nadat ik met maat van de Limo aan het checken was samen met hun manager!
- Thomas Berge geen optreden voor geregeld, maar heb m ooit de bouwmarkt in Haaksbergen laten verwijderen door Politie aangezien hij, zich niet aan de huisregels hield, IN een bouwmarkt notabene!
- Jan Smit uur te laat komen op een concert, en daarom maar zijn concert inkorten van 1,5 uur tot een half uur en wel de volle mep vragen!
De rest zijn wel erg tof en leuke contacten mee, of mee gehad!
Ja zeg ik ik ken wel paar hele leuke artiesten, Jannes Krezip Frans Bauer Blof bijvoorbeeld, Racoon Miss montreal, ow en natuurlijk Ilsequote:Op woensdag 24 december 2014 00:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff, sommige artiesten idd
De meesten hier uit de buurt zijn gelukkig altijd wel sympathieke gozers. Blijven ook altijd aan de bar hangen na hun optreden.
Ilse... DeLange?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja zeg ik ik ken wel paar hele leuke artiesten, Jannes Krezip Frans Bauer Blof bijvoorbeeld, Racoon Miss montreal, ow en natuurlijk Ilse![]()
![]()
Sommige geregeld in de kroeg gehangen, alleen met Ilse, werd ik beetje verlegen
De blik van mijn vriendin toen ze me een Knuffel gaf toen ze het glazen huis verliet toen die hier was in Enschede! ken haar beetje heb voor haar 2 mini concertjes geregeld in de stad heel lang geleden!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ilse... DeLange?![]()
Dan is het niet raar dat zelfs TheGuyv verlegen wordt toch
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
De blik van mijn vriendin toen ze me een Knuffel gaf toen ze het glazen huis verliet toen die hier was in Enschede! ken haar beetje heb voor haar 2 mini concertjes geregeld in de stad heel lang geleden!
Mijn vriendin wist dat niet en stond raar op te kijken toen ze vroeg of we nog een drankje gingen doen bij mij thuis, mijn vriendin vond dat niet cool en zocht er gelijk wat achter... Ik en Ilse ... I WISH!!!
Lig gvd net een uur te slapen beginnen zeggewoon met bore bij de burenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |