Tijd om mod te worden dan Scrum.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben gewoon al 12 jaar lid hier op Fok!. Vandaar al die bans de laatste tijd, ik ben aan het puberen.
Hahaha.. nee, ik pasquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tijd om mod te worden dan Scrum.
Waarom niet Scrum!?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik voel me niet serieus genomen door je KB.
Ik ben nu zeer serieus!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Het zal wel aan mij liggen.
Ik doe een poging tot, maar zodra ik dat doe heb ik geen idee meer waar het nou echt over gaat. Soort van kortsluiting zeg maar. Sorry!quote:
Guyvgodquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:41 schreef theguyver het volgende:
goeie middag peeps![]()
Iedereen al leuke kerstdag er op zitten?
Net kerstborrel gehad met alle winkeltjes in de straat ( behalve mijn huurbaas )vanavond komt het voltallige personeel van de Jumbo en Mitra kruitvat en GSM shop hier drankje doen en dan gezellig met stel vrienden bbqmetten!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Guyvgod
Gister was gezellig. Vandaag gaat iedereen hier de deur uit, en ben ik alleen met mijn TV en mijn voetbal.
Jij?
Oh dat is wel naar zeg. Over kortsluiting gesproken, gisteren wilden we gourmetten, dus sluit ik dat gourmetstel aan... is het opeens donker in huis en alles. Na drie keer proberen aan te sluiten hebben we dat ding maar weggedonderd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe een poging tot, maar zodra ik dat doe heb ik geen idee meer waar het nou echt over gaat. Soort van kortsluiting zeg maar. Sorry!
Klinkt supertofquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Net kerstborrel gehad met alle winkeltjes in de straat ( behalve mijn huurbaas )vanavond komt het voltallige personeel van de Jumbo en Mitra kruitvat en GSM shop hier drankje doen en dan gezellig met stel vrienden bbqmetten!
ZIN AAN!!!!
Gourmettenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is wel naar zeg. Over kortsluiting gesproken, gisteren wilden we gourmetten, dus sluit ik dat gourmetstel aan... is het opeens donker in huis en alles. Na drie keer proberen aan te sluiten hebben we dat ding maar weggedonderd.
Ja, normale pan en gaan. En was inderdaad niet alleen alleen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gourmetten
Maar dat is wel zuur zeg. Toen alles maar in de normale pan gedaan?
Zo alleen was jij dus niet, stiekemerd
Haha, weet ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, normale pan en gaan. En was inderdaad niet alleen alleen.Familie enzo toch.
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, weet ik.
En het heeft wel gesmaakt dus! Ondanks dat 't van de mini pan, zo in de grote pan is gegaan!
Ondanks de kortsluiting wel een fijne eerste kerstdag gehad dus?
Ja, voetbal vanaf 14:30 tot laatquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.En we vieren niet echt kerst ofzo, gewoon gezellig gegeten met zn allen en dat was het.
En jij dan?Vandaag alleen voetbal?
Omg! Dat wordt weer lachen morgen als je met je verhalen komtquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Net kerstborrel gehad met alle winkeltjes in de straat ( behalve mijn huurbaas )vanavond komt het voltallige personeel van de Jumbo en Mitra kruitvat en GSM shop hier drankje doen en dan gezellig met stel vrienden bbqmetten!
ZIN AAN!!!!
ben even van patje af, maare laatste competitie duels?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, voetbal vanaf 14:30 tot laat. In mijn eentje. Geen stiekem gedoe dit keer
.
Waarom vier je geen kerst dan? Niet je geloof?
Haha, ik zie het al voor me dat je al je familieleden een voor een afbelt om te zeggen dat je buikgriep hebt en ondertussen lig je gewoon relaxed op de bank met een biertje en voetbal aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, voetbal vanaf 14:30 tot laat. In mijn eentje. Geen stiekem gedoe dit keer
.
Waarom vier je geen kerst dan? Niet je geloof?
Nee, Engels voetbal. Boxing day daaro, dus alle ploegen spelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben even van patje af, maare laatste competitie duels?
Ik zeg gewoon dat ik belangrijkere dingen te doen heb op 2e kerstdagquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, ik zie het al voor me dat je al je familieleden een voor een afbelt om te zeggen dat je buikgriep hebt en ondertussen lig je gewoon relaxed op de bank met een biertje en voetbal aan.![]()
Hm ja, zo zou je het kunnen noemen.
Ah oke, dacht al!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Engels voetbal. Boxing day daaro, dus alle ploegen spelen.
THanks! en jij ook enjoy hequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah oke, dacht al!
Enjoy ik ga even de keuken opruimen voor de rest straks komt, fijne voetbal middag scrum
Waarom drink jij geen bier?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik belangrijkere dingen te doen heb op 2e kerstdag. En ik drink geen bier
.
Maar zo zou je het kunnen noemen? Leg eens uit dan, vago
Omdat ik het niet lekker vindquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom drink jij geen bier?
Haha, wat valt er uit te leggen?Vrij duidelijk toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |