Ik zeg lekker decadent likeur drieënveertig. Wel eens gehad, niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet lekker vind. Ik drink bijna nooit. Maar als ik drink dan liever iets sterkers. Cuarenta y tres (likeur 43 ofzo is dat) bijvoorbeeld.
En ik snap het niet zo, dus zo duidelijk is het nog niet.
Je kunt beter daarna de keuken opruimenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah oke, dacht al!
Enjoy ik ga even de keuken opruimen voor de rest straks komt, fijne voetbal middag scrum
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg lekker decadent likeur drieënveertig. Wel eens gehad, niet zo mijn ding.Ik drink ook niet echt, alcoholsmaak vind ik maar meh.
Ja, wij vieren geen Kerstmis enzo.
Of perensap met jonge jeneverquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet lekker vind. Ik drink bijna nooit. Maar als ik drink dan liever iets sterkers. Cuarenta y tres (likeur 43 ofzo is dat) bijvoorbeeld.
En ik snap het niet zo, dus zo duidelijk is het nog niet.
Omdat geloof.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Maar waarom vier je geen kerstmis?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag lekker vrij van opruimduty enzo![]()
Maandag al begonnen met voorbereiden voor het 12-persoons 6-gangendiner van gister, dus vandaag word ik bediend
Ja, dat vind ik heerlijk. Moet je eens proberen. Perensap van de Lidl, die is lekker dik en dan veel ijs en jenever. Ja, reken maar dat je er van gaat dansenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Daar gaat lav van dansen dus?
Was je diner geslaagd? Alles goed gelukt Es?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag lekker vrij van opruimduty enzo![]()
Maandag al begonnen met voorbereiden voor het 12-persoons 6-gangendiner van gister, dus vandaag word ik bediend
Nou, dat is toch geenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat geloof.
[..]goed bezig!
Zekerquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat geloof.
[..]goed bezig!
Ja! Alles was heerlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je diner geslaagd? Alles goed gelukt Es?
Hahaha, ik als mod.. nee, dat zie ik niet gebeuren. Eens geweest op een Feyenoord forum. Dat ging goed. Een weekje. Toen was iedereen mij zat met mijn stalinistische trekjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom? Als mod kun je ook gewoon een ban krijgen heur :p
Hahaha nee nu ook, plastic bekers en zo, even wat vuilnis wegbrengen en zo..quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt beter daarna de keuken opruimen
ALS ik weer eens drink, zal ik dit proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik heerlijk. Moet je eens proberen. Perensap van de Lidl, die is lekker dik en dan veel ijs en jenever. Ja, reken maar dat je er van gaat dansenVraag maar aan B. Die is ook zijn nest uit zie ik
Ja, de islam inderdaad. Maar ik kan/kon er gewoon niet mee omgaan en nu ben ik een verward persoon geworden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, dat is toch geenjoh! Prima toch
. Moslim denk ik dan?
Dus vandaag mag je net als ik lekker aanschuiven en zien wat mams op tafel tovert. Ook lekkerquote:
Nou ja, zolang je niet al Allah Ahbar roepend door de straten rent valt het wel mee toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, de islam inderdaad. Maar ik kan/kon er gewoon niet mee omgaan en nu ben ik een verward persoon geworden.
Bijzonder! Mag je wel eens wat meer over vertellen, vind ik wel interessant. Maar niet nu, want nu ga ik even de deur uit!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, de islam inderdaad. Maar ik kan/kon er gewoon niet mee omgaan en nu ben ik een verward persoon geworden.
Preciesquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus vandaag mag je net als ik lekker aanschuiven en zien wat mams op tafel tovert. Ook lekker![]()
Maar geweldig zeg dat jij zo kan koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |