Lekker relaxed dagje was het. Zelfs de rollade was goed gelukt en niet zo taai als hondenleer als de vorige keer.quote:
Hahaha, dat is zeer zeker waar! Maar familie speelt helaas best een grote rol en dat doorbreken is best lastig. Zeker als je alleen bent.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je niet al Allah Ahbar roepend door de straten rent valt het wel mee toch?
Je kunt je geloof belijden op de manier zoals je het zelf wilt. Dat is zo mooi hier in Nederland.
Haha, zal ik wellicht eens doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijzonder! Mag je wel eens wat meer over vertellen, vind ik wel interessant. Maar niet nu, want nu ga ik even de deur uit!
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker relaxed dagje was het. Zelfs de rollade was goed gelukt en niet zo taai als hondenleer als de vorige keer.
En straks met de familie is ook vast hartstikke gezellig.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het niks wordt, anders zat ik deze kerst niet alleen maar bij hem en zn familie. Hij schaamt zich vast voor me dus het hoeft allemaal niet meer zo van mij.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Maaarrrrr morgen sneeuwpop maken! Leuke eerste date! DIV! Word eens wakker, die katert kan je straks ook nog wel vervloeken.
Omnomnomquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is gewoon allemaal mooi in verhouding. Ik ben 1,68 en weeg 54kg.Schoenmaat 38/39.
Meer vragen?
Haha wat tofffff. Amsterdam en een pandahoofd.quote:
Vind het een mooi nummer maar had nog geen clip gezien, zie 'm nu ook voor 't eerst en dacht direct aan jou!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha wat tofffff. Amsterdam en een pandahoofd.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet lekker vind. Ik drink bijna nooit. Maar als ik drink dan liever iets sterkers. Cuarenta y tres (likeur 43 ofzo is dat) bijvoorbeeld.
En ik snap het niet zo, dus zo duidelijk is het nog niet.
Is dat whisky?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:00 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Veel plezier met voetbal
Ik haat sneeuw als ik erdoorheen moet. Kijk er liever naar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Dus Div en KB, morgen date? In de sneeuw, romantischer kan niet.
Sneeuw is me te koudquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Dus Div en KB, morgen date? In de sneeuw, romantischer kan niet.
Likeur met Whisky. Brrrr wat lekker. Makkelijker te drinken dan pure Whisky trouwensquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat whisky?
Dat wil ik nog eens leren drinken. Als ik dan volgend jaar (haha) ga verhuizen, lekker jazz muziekje op, whisky'tje erbij.. en chillen maar!
EN dank! Jij gaat niets kijken?
Dat kan heel goed vanuit zo'n coupé hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat sneeuw als ik erdoorheen moet. Kijk er liever naar.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij mogen ook kijken heur . En zelfs commentaar leveren![]()
En heb wat geduld met Div zeg.
Te koud is juist een mooie gelegenheid om haar je jas aan te bieden, haar op te warmen, samen warme chocomel met slagroom te drinken (met malibu), om vervolgens tijdens een mooie wandeling te stoeien met sneeuw, lekker kinderachtig doen, en vervolgens af sluiten met een heerlijk diner, warm voor de open haard waarbij je elkaar lang diep in de ogen kijkt en dan...quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Sneeuw is me te koud
[..]
Likeur met Whisky. Brrrr wat lekker. Makkelijker te drinken dan pure Whisky trouwens
Moet eerst wakker worden
Zo mooi hequote:
Jij bent wel overtuigend zegquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Te koud is juist een mooie gelegenheid om haar je jas aan te bieden, haar op te warmen, samen warme chocomel met slagroom te drinken (met malibu), om vervolgens tijdens een mooie wandeling te stoeien met sneeuw, lekker kinderachtig doen, en vervolgens af sluiten met een heerlijk diner, warm voor de open haard waarbij je elkaar lang diep in de ogen kijkt en dan...
Ik ga romantische films schrijven.
De enige echte stad van NLquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo mooi he
[..]
Jij bent wel overtuigend zeg![]()
![]()
Duik niet zomaar met iedereen de sneeuw inquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De enige echte stad van NLZulke mooie beelden!
En ja, overtuigend. Je zou bijna zin in sneeuw krijgen. Sex in de sneeuw kan ook prima trouwens, als je wat meer van het snelle werk bent.
Maar KB is toch niet zomaar iemandquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Duik niet zomaar met iedereen de sneeuw in
Trouwen in de sneeuw lijkt me wel weer wat.
Truequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar KB is toch niet zomaar iemand.
Ik ga er nu echt even vandoor, tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |