Ergens in het Amsterdamse Bos lijkt me wel wat.quote:Op maandag 22 december 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar waar zetten we hem dan neer?15.000 voor een 400 meterbaan. Is het per week dan krijg je dat eigenlijk nog wel prima rendabel. Horeca, verhuur en entree. Komt er duizend man dan zit je in principe al goed. Al zal de lokatie ook wel afgehuurd moeten worden natuurlijk.
Oke. Maar die was wel van een heel andere orde he Waren twee banen. Werd zelfs het NK op verreden, veel shows van BN'ers en dergelijke die dat ook niet gratis doen natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die in het Olympisch stadion kostte meen ik een ton of 6, geen idee of die er winst op hebben gedraaid maar de gemeente heeft er aan bijgedragen.
wat ga je dan etenquote:Op maandag 22 december 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ergens in het Amsterdamse Bos lijkt me wel wat.
En ik ga ook even wat eten. Eetze jongens.
Bedankt voor OP- materiaalquote:Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer het netjes te houden ivm kantooruren
Grote of kleine?quote:
Die zijn er altijdquote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goedemiddag, allemaal vakantie? Of zijn er nog kantoorslaven hier die afgebeuld worden door hun baas
stage en ik neem me vakantie laterquote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goedemiddag, allemaal vakantie? Of zijn er nog kantoorslaven hier die afgebeuld worden door hun baas
Oh ik kan werken als ik wil, genoeg te doen. Echter heb ik nog een paar tentamens zo rond de 20ste van januari die ik moet gaan lerenquote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook een mogelijkheid, hele jaar stage?quote:Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stage en ik neem me vakantie laternu is het lekker rustig
Nog een maand de tijd, dat moet genoeg zijnquote:Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh ik kan werken als ik wil, genoeg te doen. Echter heb ik nog een paar tentamens zo rond de 20ste van januari die ik moet gaan leren.
Bijna klaar met de bar renoveren, kiek eens wa'n pareltjequote:Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh ik kan werken als ik wil, genoeg te doen. Echter heb ik nog een paar tentamens zo rond de 20ste van januari die ik moet gaan leren.
nee joh januari al klaarquote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid, hele jaar stage?
[..]
Nog een maand de tijd, dat moet genoeg zijn
ziet er wel netjes uit lijkt alleen wat smal de bar zelf.quote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Bijna klaar met de bar renoveren, kiek eens wa'n pareltje
[ afbeelding ]
5 tentamens, alle 5 kut tentamens waar ik echt mijn best voor moet doen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid, hele jaar stage?
[..]
Nog een maand de tijd, dat moet genoeg zijn
heel nice. Jammer dat je er geen ledstrip onder heb gedaan.quote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En mag ik vragen waar dit isquote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets mis mee. Heb trouwens maredsous gevondenquote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paul drinkt zoveel dat hij zijn slaapkamer maar heeft omgetoverd tot bar.quote:Op maandag 22 december 2014 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En mag ik vragen waar dit is
Hallo FAquote:Op maandag 22 december 2014 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En mag ik vragen waar dit is
Hallo Dvenquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Paul drinkt zoveel dat hij zijn slaapkamer maar heeft omgetoverd tot bar.
Ligt wel een lichtsnoer onderquote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
5 tentamens, alle 5 kut tentamens waar ik echt mijn best voor moet doen.
[..]
heel nice. Jammer dat je er geen ledstrip onder heb gedaan.
[ afbeelding ]
Dispuutshuis waar ik een week in zat had dat, heel nice.
Zo hoort het ook toch?quote:Op maandag 22 december 2014 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Paul drinkt zoveel dat hij zijn slaapkamer maar heeft omgetoverd tot bar.
De normale en de ipaquote:Op maandag 22 december 2014 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
zie ik trouwens vedett flesjes, paul?
Dit keur ik goed.quote:
Die ipa verkoopt als een tiet. De normale loopt al jaren matig, gaat er uit als het krat leeg isquote:
Moet eerlijk bekennen dat ik die ipa nog niet geproefd heb.Ben derhalve ook geen groot bier drinker. Die normale is echt heerlijk als je buiten zit met het zonnetje erbij.quote:Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Die ipa verkoopt als een tiet. De normale loopt al jaren matig, gaat er uit als het krat leeg is
hoezo zat je in de busquote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik las net in de bus dat Nicki Minaj een relatie zoekt.
GGMM
filmpjes waren niks mis mee hoorquote:Op maandag 22 december 2014 14:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb afgelopen week de 2 Hobbit films gekeken (dus nog niet de laatste die nu draait). Godsamme wat zijn die saai zegIk hoopte de hele tijd dat er iets zou gebeuren maar nee hoor.
het is niet ideaal nee maar wel vol te houden.quote:Op maandag 22 december 2014 14:12 schreef Sked het volgende:
[..]
dat lijkt me best een toffe film alleen hij duurt me te lang om in de bios te kijken
Schitterende films, wel vrij lang dat welquote:Op maandag 22 december 2014 14:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb afgelopen week de 2 Hobbit films gekeken (dus nog niet de laatste die nu draait). Godsamme wat zijn die saai zegIk hoopte de hele tijd dat er iets zou gebeuren maar nee hoor.
ik vond ze juist voorbij vliegen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schitterende films, wel vrij lang dat wel
Te lang ja dat vooral. Teveel geklets en gedoe voordat er wat gebeurt. Ik dacht dat in deel 1 die draak al werd verslagen maar nee hoorquote:Op maandag 22 december 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schitterende films, wel vrij lang dat wel
Nog even geduld. Maar het komt dichterbijquote:Op maandag 22 december 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe staat het met de nieuwe mod karinatje
Ik wacht met spanning.quote:Op maandag 22 december 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even geduld. Maar het komt dichterbij
al mensen die de functie hebben genomen?quote:Op maandag 22 december 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan krijgt VBL ook wat internationale allure aangezien Tyron door z'n relatie met Eriksen louter Engels spreekt en dit dan tussenhaakjes vertaald.quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het moet wel een user zijn die serieus te nemen is.
Tyron ofzo.
zei ik vorige keer ook, enige wat ze doen is lopen en lopen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:15 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het moet wel een user zijn die serieus te nemen is.
Tyron ofzo.
Echt he? Als er wat gebeurt is het wel aardig maar teveel gedraai eromheen. En die Gandalf is ook maar een falende tovenaar trouwens.quote:Op maandag 22 december 2014 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zei ik vorige keer ook, enige wat ze doen is lopen en lopen.
jij ook nog erbij als mod en de categorie Polen zal hier ook flink vertegenwoordigd zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan krijgt VBL ook wat internationale allure aangezien Tyron door z'n relatie met Eriksen louter Engels spreekt en dit dan tussenhaakjes vertaald.
de tovenaars in LotR zijn niks vergeleken met tovenaars in Harry Potter.quote:Op maandag 22 december 2014 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Als er wat gebeurt is het wel aardig maar teveel gedraai eromheen. En die Gandalf is ook maar een falende tovenaar trouwens.
Dat bedoel ik! Die Gandalf maakt alleen af en toe een lichtje, als hij nou iets tovert om de orcs te laten verdwijnen of zo.quote:Op maandag 22 december 2014 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de tovenaars in LotR zijn niks vergeleken met tovenaars in Harry Potter.
Gandalf zou hard verliezen van Dumbledore.quote:Op maandag 22 december 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Die Gandalf maakt alleen af en toe een lichtje, als hij nou iets tovert om de orcs te laten verdwijnen of zo.
Voldemort zou ook in één seconde klaar zijn met Saruman en Sauron.quote:Op maandag 22 december 2014 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gandalf zou niet eens in buurt komen, zelfs een eerstejaars verslaat hem met gemak
Er staat patat en mayonaise.quote:Op maandag 22 december 2014 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)at-en-mayonaise.html
Premier bekogelen met friet en mayonaise
Mag ik het al verklappen?quote:Op maandag 22 december 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij het meeste tegenstaat is dat het eigenlijk maar een heel klein, dun boekje is. Wat helemaal uitgestreken wordt over 3 veel te lange films. Dit alles had best in een enkele film gekund. Ik vond het tweede deel trouwens wel best aardig. Bij het eerste ben ik steeds in slaap gevallen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Als er wat gebeurt is het wel aardig maar teveel gedraai eromheen. En die Gandalf is ook maar een falende tovenaar trouwens.
#flopshowquote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet Lans dan is de verrassing weg dat isniet leuk.
Oké. Dan stellen we het nog even uit.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het irritante vind ik dat het na het tweede deel nog steeds niet afgelopen is. Ik hoorde dat deel 3 wel wat meer gevechten erin heeft dus hopelijk is dat een wat 'vlottere' film. Al hoef ik hem niet in de bioscoop te zien, ik wacht wel.quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat mij het meeste tegenstaat is dat het eigenlijk maar een heel klein, dun boekje is. Wat helemaal uitgestreken wordt over 3 veel te lange films. Dit alles had best in een enkele film gekund. Ik vond het tweede deel trouwens wel best aardig. Bij het eerste ben ik steeds in slaap gevallen.
Welk subforum word jij mod?quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wil graag dat je mijn bekendmaking als mod nog even stil houd.
Je komt bij mij als goede 2e mod maar ik moest uiteraard Littlerabbit nomineren, dat hij postuum deze prijs moge winnenquote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou een goeie mod zijn hoor. Ik heb mijn sollicitatie wel gestuurd, maar als voorwaarde gesteld dat GM weer in genade wordt aangenomen en dat Danny al zijn rechten aan mij geeft. Ik maak een goeie kans.quote:
Deel 3 wordt extreem slecht beoordeeld.quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het irritante vind ik dat het na het tweede deel nog steeds niet afgelopen is. Ik hoorde dat deel 3 wel wat meer gevechten erin heeft dus hopelijk is dat een wat 'vlottere' film. Al hoef ik hem niet in de bioscoop te zien, ik wacht wel.
Ik ga alleen als er een gratis FOK! film isquote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste keer dat ik naar bios ben geweest is toch wel een tijdje geleden. Ik download eigenlijk vrijwel alles
Dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je komt bij mij als goede 2e mod maar ik moest uiteraard Littlerabbit nomineren, dat hij postuum deze prijs moge winnen
dat is wel bizar dat ze drie films uit dat boekje kunnen persen. Maar ik vind het ze nog best aardig geluktquote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat mij het meeste tegenstaat is dat het eigenlijk maar een heel klein, dun boekje is. Wat helemaal uitgestreken wordt over 3 veel te lange films. Dit alles had best in een enkele film gekund. Ik vond het tweede deel trouwens wel best aardig. Bij het eerste ben ik steeds in slaap gevallen.
Ow nou ja ik heb misschien andere smaak dan de die hard fans. Ik wil graag wat meer actie.quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deel 3 wordt extreem slecht beoordeeld.
Inderdaad, een kans van 0,00000001%, ik zou al mijn geld op je zettenquote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou een goeie mod zijn hoor. Ik heb mijn sollicitatie wel gestuurd, maar als voorwaarde gesteld dat GM weer in genade wordt aangenomen en dat Danny al zijn rechten aan mij geeft. Ik maak een goeie kans.
Ach, zo heb ik ook nog nooit starwars gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow nou ja ik heb misschien andere smaak dan de die hard fans. Ik wil graag wat meer actie.
Heb ik wel gezien maar ik vind Star Trek leuker. Die rare beestjes bij Star Wars vind ik niet zo geweldig.quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik ook nog nooit starwars gezien.
ik ga het bekkenstoten op de kaart zettenquote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer wat voor Lans eigenlijk. Gezien zijn topic van een poosje terug.
Oh ja goed team zullen jullie makenquote:Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga het bekkenstoten op de kaart zetten
Denk je dat dat gaat helpen?quote:Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Karina een goed woordje voor je doet..
Ik vind er niet zo heel veel aan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is wel bizar dat ze drie films uit dat boekje kunnen persen. Maar ik vind het ze nog best aardig gelukt
quote:
Ik ga morgen nog even invullen, moet zometeen nog wat doen en vanavond komt er natuurlijk weer niks vanquote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen sta ik alvast klaar om de Higler Award in ontvangst te nemen.
Wacht wat.quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed meteen aan mij geven. Gaan we met kerst naar de McDonalds.quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, een kans van 0,00000001%, ik zou al mijn geld op je zetten
terechtquote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen sta ik alvast klaar om de Higler Award in ontvangst te nemen.
Die heb ik wel gezien. Vond ik heel aardig. Guardians of the Galaxy is een beetje de StarWars van onze tijd.quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik wel gezien maar ik vind Star Trek leuker. Die rare beestjes bij Star Wars vind ik niet zo geweldig.
Moeten jullie je maar gedragen in het livetopic en de clubreeksen, dan hoef ik ook niet in te grijpen.quote:
Wat? Met betrekking tot alles in het leven neem ik jouw mening niet serieus.quote:
Guardians is een boutfilm. Te geforceerd allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien. Vond ik heel aardig. Guardians of the Galaxy is een beetje de StarWars van onze tijd.
jij ging het livetopic sluiten toen er niks aan de hand wasquote:Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moeten jullie je maar gedragen in het livetopic en de clubreeksen, dan hoef ik ook niet in te grijpen.
Er waren overal TR's, lieve knul, zelfs in het livetopic. Dan zit je in een flow en slot je gewoon alles.quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij ging het livetopic sluiten toen er niks aan de hand was
Is goed met je, Higler.quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Guardians is een boutfilm. Te geforceerd allemaal.
De muziek is wel tof. Deze heb ik trouwens in de bios gezien, via de gratis FOK! aktie.quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Guardians is een boutfilm. Te geforceerd allemaal.
TR's terwijl we gewoon normale discussies hieldenquote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er waren overal TR's, lieve knul, zelfs in het livetopic. Dan zit je in een flow en slot je gewoon alles.
ik zie vaak in de livetopics de meest erge verwensingen voorbij komen. Deze tr ik vaak.quote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TR's terwijl we gewoon normale discussies hielden
VBL volkquote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op maandag 22 december 2014 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie vaak in de livetopics de meest erge verwensingen voorbij komen. Deze tr ik vaak.
ik vind dat vaak wel meevallen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie vaak in de livetopics de meest erge verwensingen voorbij komen. Deze tr ik vaak.
Uh ik zag wat dingen voorbij komen die je echt niet in een normale discussie uit je mond laat vallen hoor. Vorige week was dat.quote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed meteen aan mij geven. Gaan we met kerst naar de McDonalds.
elkaar kanker verwensen vind ik in dat op zich iets te ver gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind dat vaak wel meevallen.
Snap niet waarom dat weg moet. Beetje ruzie hoort erbij
godverdomme waarom doe je datquote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik TR graag mensen die te pas en te onpas godverdomme zeggen.
Ik doe het alleen bij hypocrietjes. Deze TR ik dus niet.quote:Op maandag 22 december 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
godverdomme waarom doe je dat
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 22 december 2014 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
elkaar kanker verwensen vind ik in dat op zich iets te ver gaan.
Gouden hand van wisselen die De Boer.quote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, dat was heerlijk. PSV-users die het over Ajaxgeluk hadden
Wat een madness gisteren
Kwam gewoon door het veld, stroef door de wind en qua afmetingen ook meer geschikt voor Fjesquote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gouden hand van wisselen die De Boer.
Het was trouwens wel matig. Ik ben halverwege de eerste helft in slaap gevallen.
Vitesse nog lager dan PSV, zo zo.quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
Tussenstand veldencompetitie VVCS:
1. Feyenoord 4,77
2. FC Twente 4,43
3. FC Utrecht 4,38
4. Ajax 3,78
5. AZ 3,75
6. SC Heerenveen 3,57
7. NAC Breda 3,38
7. Willem II 3,38
9. FC Groningen 3
10. PSV 2,71
11. Vitesse 2,63
12. Go Ahead Eagles 2,38
13. PEC Zwolle 2,13 (K)
14. SC Cambuur 2 (K)
14. FC Dordrecht 2 (K)
16. Heracles Almelo 1,75 (K)
16. Excelsior 1,75 (K)
16. ADO Den Haag 1,75 (K)
Eindelijk een keer op kop met iets.
Niet normaal klein hč?quote:Op maandag 22 december 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kwam gewoon door het veld, stroef door de wind en qua afmetingen ook meer geschikt voor Fjes
Baltempo lag wel erg laag. Zo kan je moeilijk zulke ploegen kapotspelen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet normaal klein hč?
Gerbrands of Brands heeft ergens geroepen dat het verschil tussen het veld in Kralingen en het Philips stadion precies de grootte van zijn tuin was. En die tuin schijnt nogal groot te zijn.
Ik vond Ajax echter wat uitgeblust en ongeďnspireerd overkomen. Toe aan de winterstop denk ik.
Was brandhout, niet onverwacht wat mij betreft maar je hoopt anders, gelukkig geen (punten) schade aan over gehouden.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet normaal klein hč?
Gerbrands of Brands heeft ergens geroepen dat het verschil tussen het veld in Kralingen en het Philips stadion precies de grootte van zijn tuin was. En die tuin schijnt nogal groot te zijn.
Ik vond Ajax echter wat uitgeblust en ongeďnspireerd overkomen. Toe aan de winterstop denk ik.
Dan zou je excelsior gewoon kapot moeten spelenquote:Op maandag 22 december 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
qua afmetingen ook meer geschikt voor Fjes
weinig ruimte is in het voordeel van de verdedigende partij, maar goed neemt niet weg dat het gewoon heel slecht was wat Ajax liet zien.quote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je excelsior gewoon kapot moeten spelen
Twente het 2e beste veld van NL, staan we toch nog ergens in de topquote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
Tussenstand veldencompetitie VVCS:
1. Feyenoord 4,77
2. FC Twente 4,43
3. FC Utrecht 4,38
4. Ajax 3,78
5. AZ 3,75
6. SC Heerenveen 3,57
7. NAC Breda 3,38
7. Willem II 3,38
9. FC Groningen 3
10. PSV 2,71
11. Vitesse 2,63
12. Go Ahead Eagles 2,38
13. PEC Zwolle 2,13 (K)
14. SC Cambuur 2 (K)
14. FC Dordrecht 2 (K)
16. Heracles Almelo 1,75 (K)
16. Excelsior 1,75 (K)
16. ADO Den Haag 1,75 (K)
Eindelijk een keer op kop met iets.
Het is wel belachelijk verder, denk dat excelsior door dat veld toch al makkelijk een punt of 12 wint per jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
weinig ruimte is in het voordeel van de verdedigende partij, maar goed neemt niet weg dat het gewoon heel slecht was wat Ajax liet zien.
Wat dacht je van PEC Zwolle.quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel belachelijk verder, denk dat excelsior door dat veld toch al makkelijk een punt of 12 wint per jaar.
dat kunstgras bij roda valt wel mee toch?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja, je kunt er niks aan doen. Het aantal ploegen met kunstgras neemt toe en ze blijven constant janken om de kosten over het onderhouden van het grasveld. Het argument dat ze dan ''3 of 4 spelers minder kunnen halen/opnemen in de selectie'' is dan wel vrij treurig.
Verbieden, en verplicht laten degraderen als ze 3 seizoenen na het verbod nog op nepgras spelen.quote:
En irrelevant. Je moet gewoon aan eisen voldoen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Het argument dat ze dan ''3 of 4 spelers minder kunnen halen/opnemen in de selectie'' is dan wel vrij treurig.
De wijze waarop zulke eisen/verboden worden ingesteld, gaat via een stemming onder alle clubs en de kunstgrasclubs zijn in de meerderheid.quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verbieden, en verplicht laten degraderen als ze 3 seizoenen na het verbod nog op nepgras spelen.
Dan moeten ze de wijze veranderen. Want dat kunstgras maakt het voetbal echt kapot in Nederland.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wijze waarop zulke eisen/verboden worden ingesteld, gaat via een stemming onder alle clubs en de kunstgrasclubs zijn in de meerderheid.
In de Jupiler League hebben ze er, denk ik, minder kritiek op omdat daar haast alle clubs dat gras gewend zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat kunstgras bij roda valt wel mee toch?
Zou je dat als bond zonder inspraak van alle clubs kunnen veranderen zonder enige vorm van kritiek?quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze de wijze veranderen.
Mee eens.quote:Want dat kunstgras maakt het voetbal echt kapot in Nederland.
Ik had Twente vooraf als 2e voor dit seizoenquote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente het 2e beste veld van NL, staan we toch nog ergens in de top
Gebasseerd op het spel van voor de winterstop denk ik dat het als volgt wordt:quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had Twente vooraf als 2e voor dit seizoen, ik had toch het idee dat het voetballend aardig in orde was maar het was eigenlijk Tadic. Top 5 moet wel haalbaar zijn uiteindelijk.
Schreuder kan veel meer uit dit elftal halen. Alleen speelt Schreuder antivoetbal.quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had Twente vooraf als 2e voor dit seizoen, ik had toch het idee dat het voetballend aardig in orde was maar het was eigenlijk Tadic. Top 5 moet wel haalbaar zijn uiteindelijk.
Als Twente nou aan het seizoen was begonnen zoals ze gisteren de laatste 5 minuten speelden... alle instructies van Alfredje overboord en vlammen, ze kunnen het wel!quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, de spelers zijn ook gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schreuder kan veel meer uit dit elftal halen. Alleen speelt Schreuder antivoetbal.
Daarom had ik er ook wat meer van verwacht, de organisatie stond, maar wie weet wordt het nog een aardige 2e seizoenshelftquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Twente nou aan het seizoen was begonnen zoals ze gisteren de laatste 5 minuten speelden... alle instructies van Alfredje overboord en vlammen, ze kunnen het wel!
Overwinning van twente was ook deels de schuld van ons willem II, dat uitverdedigen was echt drama.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Twente nou aan het seizoen was begonnen zoals ze gisteren de laatste 5 minuten speelden... alle instructies van Alfredje overboord en vlammen, ze kunnen het wel!
Ziyech die komt er wel.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef GGMM het volgende:
Die Mokotjo en Ziyech die iedereen topaankopen vond zijn eigenlijk gewoon hele beperkte spelers voor dat niveau.
Mentaliteit is ook een kwaliteit.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar het voetbal wat Schreuder speelt is enorm dodelijk voor de spelers die FC Twente in hun elftal heeft.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, de spelers zijn ook gewoon niet zo goed.
Die Mokotjo en Ziyech die iedereen topaankopen vond zijn eigenlijk gewoon hele beperkte spelers voor dat niveau.
Ja, dat denk ik ook. Het heeft alleen tijd nodig. Het is het direct de speler waarvan veel mensen dachten.quote:
Prima, ja. Met jou ook?quote:
Proficiat man. Denswil-fan toch?quote:
Heb je al vakantie?quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
Ik ga even een biertje doen, het lijkt wel kerst
Hoi Lans.quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Proficiat man. Denswil-fan toch?
Hey Frits.quote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Scrummie. Hoe was het de afgelopen maanden tijdens je ban?
Ik snap deze zin niet. Kun je je verduidelijken?quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat denk ik ook. Het heeft alleen tijd nodig. Het is het direct de speler waarvan veel mensen dachten.
Dat is mooi om te horen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey Frits.
Prima hoor, niks mis mee
Mooi mooi. Ja hier ook, die kut kerst komt er weer aan he, dan moet 't met iedereen wel goed gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het heeft alleen tijd nodig. Het is het direct de speler waarvan veel mensen dachten.
[..]
Prima, ja. Met jou ook?
Ik heb 3 uur geslapen vannacht. Beter laat je me met rust.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet. Kun je je verduidelijken?
Ik ook, en ik ben net zo scherp als altijd, GGMM.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur geslapen vannacht. Beter laat je me met rust.
Ja, dat is in jouw geval ook niet zo moeilijk. Veel meer kon je niet dalen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben net zo scherp als altijd, GGMM.
Stijn, serieus. Het was niet extreem goed, maar ik heb sinds lange tijd weer een wedstrijd gezien waarvan ik gewoon vanaf de eerste minuut wist dat we hem gingen winnen. Dat het niet de vraag was of, maar met hoeveel we gingen winnen. Dat had ik tegen Twente thuis trouwens ook wel een beetje. Lekker gevoel is dat.quote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Lans.
Weer genoten van een STABIEL PSV?
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is in jouw geval ook niet zo moeilijk. Veel meer kon je niet dalen.
quote:
Nee, die is dom. Net als PSV. Heel PSV. Vooral die Willems. ZO dom.quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Proficiat man. Denswil-fan toch?
Go Ahead is ook niet zo'n uitdaging, hé.quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn, serieus. Het was niet extreem goed, maar ik heb sinds lange tijd weer een wedstrijd gezien waarvan ik gewoon vanaf de eerste minuut wist dat we hem gingen winnen. Dat het niet de vraag was of, maar met hoeveel we gingen winnen. Dat had ik tegen Twente thuis trouwens ook wel een beetje. Lekker gevoel is dat.
Gewoon zoveel mogelijk PSV ontwijken, wanneer het maar kan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die is dom. Net als PSV. Heel PSV. Vooral die Willems. ZO dom.
Precies, je moet jongens als Ziyech, Mokotjo, Mokhtar, Corona etc. gewoon de vrijheid geven om te doen waar ze goed in zijn, niet overladen met opdrachten, want dan zie je dat er helemaal niks meer van komt.quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar het voetbal wat Schreuder speelt is enorm dodelijk voor de spelers die FC Twente in hun elftal heeft.
VBL natuurlijk. Al hoewel, Chelsea is net darts, afwachten afwachten, en dan 3 keer scoren, 180, ditdat zus zoquote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanavond Chelsea - Stoke betonvoetbal of Darts, stijn.
Alleen kijken als baas costa speelt.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Spelen naar je mogelijkheden. Ik word naar van die tweemanscontroleurs op het middenveld. Doe dat alleen als dat daadwerkelijk goed voor je elftal is, zoals bij Feyenoord.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, je moet jongens als Ziyech, Mokotjo, Mokhtar, Corona etc. gewoon de vrijheid geven om te doen waar ze goed in zijn, niet overladen met opdrachten, want dan zie je dat er helemaal niks meer van komt.
Ik zeg niets.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik respecteer je mening Stijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg niets.
GGMM is in het topic.
Ik zal het niet meer doen dit jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik jouw mening ook, alleen hoef je dat niet op elk moment te verkondigen.
Groetjes van mij.
Onzin. Hij heeft een bril zonder glazen, dus hij moet wel slim zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die is dom. Net als PSV. Heel PSV. Vooral die Willems. ZO dom.
Hallo beste MOD van 2014quote:
Ze hadden zich aangepast.quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead is ook niet zo'n uitdaging, hé.
Geen voetbal dan hamburgerflipper. Doet ie mooi.quote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft een bril zonder glazen, dus hij moet wel slim zijn.
[ afbeelding ]
Jij geniet ook van PSV. Anders zou je het er niet zo druk mee hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk PSV ontwijken, wanneer het maar kan.
Smerig dik.quote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft een bril zonder glazen, dus hij moet wel slim zijn.
[ afbeelding ]
Van die jongens zou denk ik geen een het er bij de top 3 redden op dit moment. Die potentie werd ze, voor ze bij Twente terecht kwamen, wel toebedeeld. Dat is een brevet aan onvermogen aan het adres van Schreuder en Michel Janssen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, je moet jongens als Ziyech, Mokotjo, Mokhtar, Corona etc. gewoon de vrijheid geven om te doen waar ze goed in zijn, niet overladen met opdrachten, want dan zie je dat er helemaal niks meer van komt.
Ik heb zaterdag niet gekeken.quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij geniet ook van PSV. Anders zou je het er niet zo druk mee hebben.
Is gewoon een machine.quote:
Davy vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tofste user wiens naam met een D begint van 2014.
Ik heb het zaterdag ook gekeken, genoten is een groot woord. vermakelijk was het wel.quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij geniet ook van PSV. Anders zou je het er niet zo druk mee hebben.
Maar die heeft een minder goede voorzet. En wel echt een bril nodig.quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
James Wade is minder dik dan hij.
Amenthquote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is de tofste user die begint met een A?????
Het zag er niet slecht uit inderdaad. Maar ze missen wel veel kansen. De keren dat er vanaf rechts met name een afgemeten voorzet gegeven kon worden die niet aankwam, waren niet op twee handen te tellen. Wel knap om daar steeds iemand vrij te spelen, maar dan moet iemand er wel iets mee doen. Helaas kan Narsingh totaal niet voetballen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb het zaterdag ook gekeken, genoten is een groot woord. vermakelijk was het wel.
Poeh, daar vraag je me at.quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
De zoveelste miskoop van psv die narsigh.quote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zag er niet slecht uit inderdaad. Maar ze missen wel veel kansen. De keren dat er vanaf rechts met name een afgemeten voorzet gegeven kon worden die niet aankwam, waren niet op twee handen te tellen. Wel knap om daar steeds iemand vrij te spelen, maar dan moet iemand er wel iets mee doen. Helaas kan Narsingh totaal niet voetballen.
wat.quote:
De tofste user die begint met een S, ben jij Stijn. Maar met een A... Poeh, zou ik niet weten.quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die was genomineerd voor de slechtste slogan van 2014, volgens mij was het een Limburgs bedrijfje dat won.quote:
Nee. Een bedrijf uit Velsen-Noord.quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die was genomineerd voor de slechtste slogan van 2014, volgens mij was het een Limburgs bedrijfje dat won.
quote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Diequote:Op maandag 22 december 2014 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor wat het waard is; het scheelde echt maar een heel klein beetje.
Ach, ik kijk nergens meer van op.quote:
Kun je na afgelopen zondag nog ontkennen dat jullie toch wel erg Duits zijn?....quote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik kijk nergens meer van op.
Dat heb ik nooit ontkend, ik vind die bijnaam wel leukquote:Op maandag 22 december 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je na afgelopen zondag nog ontkennen dat jullie toch wel erg Duits zijn?....
Dude...quote:Op maandag 22 december 2014 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit ontkend, ik vind die bijnaam wel leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef DonRaja het volgende:
Zo fout, maar ik moest toch lachen...
Nou haha lachen zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kankermongool."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Bedankt voor de banquote:
Hij was wel passendquote:Op maandag 22 december 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik wel op post icons let.
Succes iig, gaat denk behoorlijk druk wordenquote:Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ik ga filerijden, dus je bent weer alleen hier.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef DonRaja het volgende:
Zo fout, maar ik moest toch lachen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Mijn naam begint ook met een Dquote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard had ik het puur over de forumnaam.quote:Op maandag 22 december 2014 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn naam begint ook met een D
1 Een timmer timmert, een tandarts boort… maar wij zitten lekker in Velsen Noord (aannemer Braak Velsen) 28%quote:Op maandag 22 december 2014 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Een bedrijf uit Velsen-Noord.
[ afbeelding ]
Gezellig van je.quote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Succes iig, gaat denk behoorlijk druk worden
Zowel forumnaam als echte naam. Dubbel D, eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent wel een liefhebber van Dubbel D toch?quote:Op maandag 22 december 2014 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zowel forumnaam als echte naam. Dubbel D, eigenlijk
Ik ben de tofste user met een O toch?quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard had ik het puur over de forumnaam.
Met afstand.quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de tofste user met een O toch?
Ik denk dat het vriendinnetje dat ik op m'n 13e had de grootste cupmaat had met haar Cquote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent wel een liefhebber van Dubbel D toch?
Wel de tofste met opperkleurdequote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de tofste user met een O toch?
Ik dacht dat ze in Bulgarije iets beter bedeeld waren.quote:Op maandag 22 december 2014 19:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat het vriendinnetje dat ik op m'n 13e had de grootste cupmaat had met haar CDaarna was het altijd vrij mager. De huidige is de eerste met meer dan B denk ik
Let jij eens even op je woorden.quote:Op maandag 22 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer komt die kutchinees bij ADO buurten?
quote:Op maandag 22 december 2014 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Let jij eens even op je woorden.
Volgend jaarquote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Wanneer komt die Chinees bij ADO buurten?
Hij wacht op het jaar van de ooievaar...quote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Wanneer komt die Chinees bij ADO buurten?
Hier maar 1 vriendin gehad. Was buiten dat allemaal NL. Maar ook hier is het niet veel hoor. Alles wat naturel is, is dikwijls A hoogstens B uitzonderlijk C. Iets meer is nep.quote:Op maandag 22 december 2014 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Bulgarije iets beter bedeeld waren.
Allemaal primaquote:Op maandag 22 december 2014 19:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier maar 1 vriendin gehad. Was buiten dat allemaal NL. Maar ook hier is het niet veel hoor. Alles wat naturel is, is dikwijls A hoogstens B uitzonderlijk C. Iets meer is nep.
Die Bush alleen van naam, IJndejaars heb ik jaren terug wel eens op maar kan me niet goed herinneren wat ik er van vond.quote:Op maandag 22 december 2014 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag een IJndejaars en Bush Noël gehaald. Ken je die?
Hypocriete aidszooi. Zelfbevlekking en eigengeilerij.quote:
Geen bier?quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Met kerstavond maak ik:
Verse tonijntaartjes vooraf.
Een soepje van knolselderij tussendoor.
Hertenbiefstuk met zuurkoolpuree als hoofdgerecht.
Zelfgemaakte tirumisu als nagerecht.
Ik heb een mooie selectie witte en rode wijnen ter begeleiding.
Met kerst drink ik wijn.quote:
Nope. Veel vrouwelijk gasten, dus iedereen moet zich aanpassen. Ik ben niet zo een fan van witte wijn, maar ik heb me toch een mooie fles op de kop getikt.quote:
ik ben blij dat ik dit jaar geen kerstavond vier, wel eerste en tweede kerstavond. In ieder geval eerste kerstdag eend en tweede kerstdag fazant. in de andere dingen besides het hoofdgerecht ben ik niet geintresseerd.quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Met kerstavond maak ik:
Verse tonijntaartjes vooraf.
Een soepje van knolselderij tussendoor.
Hertenbiefstuk met zuurkoolpuree als hoofdgerecht.
Zelfgemaakte tirumisu als nagerecht.
Ik heb een mooie selectie witte en rode wijnen ter begeleiding.
Dat vind ik oprecht jammer, dat veel mensen nog steeds het idee hebben dat goed eten altijd samen moet gaan met wijn. Goed bier kan zóveel toevoegen gek daar weet je de helft niet vanquote:
Voorgerechten vind ik vaak erg lekker. Zeker als het contrasteert met het hoofdgerecht.quote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dit jaar geen kerstavond vier, wel eerste en tweede kerstavond. In ieder geval eerste kerstdag eend en tweede kerstdag fazant. in de andere dingen besides het hoofdgerecht ben ik niet geintresseerd.
karmelietquote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Veel vrouwelijk gasten, dus iedereen moet zich aanpassen. Ik ben niet zo een fan van witte wijn, maar ik heb me toch een mooie fles op de kop getikt.![]()
Eerste kerstdag heb ik voor schoonpapa een dikke fles Metaxa geritseld. Aangezien die altijd een sloot Karmeliet koud heeft liggen zal ik er daar ook stevig wat van drinken.
Waarom niet wijn én bier inslaan?quote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Veel vrouwelijk gasten, dus iedereen moet zich aanpassen. Ik ben niet zo een fan van witte wijn, maar ik heb me toch een mooie fles op de kop getikt.![]()
Eerste kerstdag heb ik voor schoonpapa een dikke fles Metaxa geritseld. Aangezien die altijd een sloot Karmeliet koud heeft liggen zal ik er daar ook stevig wat van drinken.
Helemaal eens, maar ik heb ook erg graag een goed glas rode wijn bij mijn stuk fleish.quote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht jammer, dat veel mensen nog steeds het idee hebben dat goed eten altijd samen moet gaan met wijn. Goed bier kan zóveel toevoegen gek daar weet je de helft niet van
IK BEN GOFFETOMME GEEN MILJONAIR.quote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom niet wijn én bier inslaan?
Dat snap ik, maar ik zeg gewoon dat ik met kerst wijn drinkquote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht jammer, dat veel mensen nog steeds het idee hebben dat goed eten altijd samen moet gaan met wijn. Goed bier kan zóveel toevoegen gek daar weet je de helft niet van
Eend doe ik samen met mijn vader, fazant komt voor de rekening van de vriend van mijn moeder.quote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voorgerechten vind ik vaak erg lekker. Zeker als het contrasteert met het hoofdgerecht.
Eend en fazant klinkt erg goed. Doe je de eens zelf? Stevige uitdaging wel.
Klassiek kerstdiner met happies-vleesvoorgerecht-soep-vis-spoom-hoofd-dessert-kaas vind ik toch wel vrij top, beduidend leuker/lekkerder dan louter hoofdgerechtquote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voorgerechten vind ik vaak erg lekker. Zeker als het contrasteert met het hoofdgerecht.
Eend en fazant klinkt erg goed. Doe je de eens zelf? Stevige uitdaging wel.
Beetje huiswijn en fatsoenlijke pils, man, ben je zo klaar mee.quote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
IK BEN GOFFETOMME GEEN MILJONAIR.
IK BEN GOFFETOMME GEEN PAUPER.quote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje huiswijn en fatsoenlijke pils, man, ben je zo klaar mee.
Succes dan. Aanbraden, insnijden en de oven in?quote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik zeg gewoon dat ik met kerst wijn drink. Opmeer omdat wij een paar mooie louis enschenauers hebben gekocht. Sowieso is mijn familie heel divers met dit, ik hou meer van een sauvignon blanc, terwijl mijn broer een riesling prefereert. Mijn moeder weer meer van bordeux terwijl haar vriend niet drinkt.
[..]
Eend doe ik samen met mijn vader, fazant komt voor de rekening van de vriend van mijn moeder.
Hoort er toch een beetje bij he. Met zijn allen in de keuken en al kannonezat voor dat je begint met eten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Klassiek kerstdiner met happies-vleesvoorgerecht-soep-vis-spoom-hoofd-dessert-kaas vind ik toch wel vrij top, beduidend leuker/lekkerder dan louter hoofdgerecht
Ik wilde een Tsjeeses reserva port aged halen maar die was uitverkochtquote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar ik heb ook erg graag een goed glas rode wijn bij mijn stuk fleish.
Najah, wij hebben hapjes, voor, amuses,voor, amuses, hoofd, amuses, dessert en kaas. kaas vind ik heel smerig dus dat eet ik niet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Klassiek kerstdiner met happies-vleesvoorgerecht-soep-vis-spoom-hoofd-dessert-kaas vind ik toch wel vrij top, beduidend leuker/lekkerder dan louter hoofdgerecht
Happies, amuses, wat jij wilquote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, wij hebben hapjes, voor, amuses,voor, amuses, hoofd, amuses, dessert en kaas. kaas vind ik heel smerig dus dat eet ik niet.
Jeetje wat uitgebreid! Wel lekker.quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, wij hebben hapjes, voor, amuses,voor, amuses, hoofd, amuses, dessert en kaas. kaas vind ik heel smerig dus dat eet ik niet.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde een Tsjeeses reserva port aged halen maar die was uitverkochtNu heb ik een bourbon barrel aged.
Ik heb voor de vis een saison, voor de kaas en zulks een Cantillon Iris, voor het vleesch dus die tsjeeses en voor tussendoor een berg winterbiertjes en wat gehopt spul.
Dat bier uit portvaten is erg geschikt voor bij vlees
Jup, aanbranden in zijn eigen vet uiteraard.quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Succes dan. Aanbraden, insnijden en de oven in?
Wasda?quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon en ik open mijn vivino app om er achter te komen dat alle wijnen die ik ooit heb opgeslagen weg zijn. Dikke, dikke aids zooi.
Ik mag hopen dat je hem niet in sinaasappelsaus maakt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, aanbranden in zijn eigen vet uiteraard.
tja, iedereen hier houdt van eten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje wat uitgebreid! Wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |