quote:
Ik ga morgen nog even invullen, moet zometeen nog wat doen en vanavond komt er natuurlijk weer niks vanquote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen sta ik alvast klaar om de Higler Award in ontvangst te nemen.
Wacht wat.quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik ook nog nooit starwars gezien.
Dan kun je het net zo goed meteen aan mij geven. Gaan we met kerst naar de McDonalds.quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, een kans van 0,00000001%, ik zou al mijn geld op je zetten
terechtquote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen sta ik alvast klaar om de Higler Award in ontvangst te nemen.
Die heb ik wel gezien. Vond ik heel aardig. Guardians of the Galaxy is een beetje de StarWars van onze tijd.quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik ook nog nooit starwars gezien.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik wel gezien maar ik vind Star Trek leuker. Die rare beestjes bij Star Wars vind ik niet zo geweldig.
Moeten jullie je maar gedragen in het livetopic en de clubreeksen, dan hoef ik ook niet in te grijpen.quote:
Wat? Met betrekking tot alles in het leven neem ik jouw mening niet serieus.quote:
Guardians is een boutfilm. Te geforceerd allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien. Vond ik heel aardig. Guardians of the Galaxy is een beetje de StarWars van onze tijd.
jij ging het livetopic sluiten toen er niks aan de hand wasquote:Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moeten jullie je maar gedragen in het livetopic en de clubreeksen, dan hoef ik ook niet in te grijpen.
Er waren overal TR's, lieve knul, zelfs in het livetopic. Dan zit je in een flow en slot je gewoon alles.quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij ging het livetopic sluiten toen er niks aan de hand was
Is goed met je, Higler.quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Guardians is een boutfilm. Te geforceerd allemaal.
De muziek is wel tof. Deze heb ik trouwens in de bios gezien, via de gratis FOK! aktie.quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Guardians is een boutfilm. Te geforceerd allemaal.
TR's terwijl we gewoon normale discussies hieldenquote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er waren overal TR's, lieve knul, zelfs in het livetopic. Dan zit je in een flow en slot je gewoon alles.
ik zie vaak in de livetopics de meest erge verwensingen voorbij komen. Deze tr ik vaak.quote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TR's terwijl we gewoon normale discussies hielden
VBL volkquote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op maandag 22 december 2014 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie vaak in de livetopics de meest erge verwensingen voorbij komen. Deze tr ik vaak.
ik vind dat vaak wel meevallen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie vaak in de livetopics de meest erge verwensingen voorbij komen. Deze tr ik vaak.
Uh ik zag wat dingen voorbij komen die je echt niet in een normale discussie uit je mond laat vallen hoor. Vorige week was dat.quote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed meteen aan mij geven. Gaan we met kerst naar de McDonalds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |