Wat een fijne pronte borstjes. Ik word er gelukkig van.quote:
Niet verkeerd inderdaad, jammer dat ik haar nummer niet heb.quote:Op zondag 21 december 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een fijne pronte borstjes. Ik word er gelukkig van.
ouwe viespeukquote:Op zondag 21 december 2014 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet verkeerd inderdaad, jammer dat ik haar nummer niet heb.
Ajaxquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wordt er kampioen dit jaar?
NEC of Roda.quote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beker zullen ze niet winnenquote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ajax? Op basis van het goede spel tegen Vitesse zeker
Beker waren ze niet volledig voor geconcentreerd blijkbaar.quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ajax? Op basis van het goede spel tegen Vitesse zeker
Als Denswil en Veltman blijven staan niet. Serero dadelijk afwezig.quote:
Riedewald op VM kan prima. Zolang Zimling er maar niet hoeft te staan neequote:Op zondag 21 december 2014 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Denswil en Veltman blijven staan niet. Serero dadelijk afwezig.
Dordrecht en NAC.quote:Op zondag 21 december 2014 13:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welke clubs gaan degraderen dan?
Dat maakt helemaal niks uit, die verdedigers dan, Serero zou je misschien wel missen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Denswil en Veltman blijven staan niet. Serero dadelijk afwezig.
Vond ik tegen Vitesse ook niet zo goed spelen. Ik denk zelfs dat hij mede de reden was van het slappe spel van Klaassen. Al is dat op tv moeilijk te beoordelen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald op VM kan prima. Zolang Zimling er maar niet hoeft te staan nee
Dat hebben ze gewoon laten lopen, is niet echt representatief voor de kwaliteit, wordt vandaag ook niet makkelijk, ze zijn aan de winterstop toe, een trainingskampje met Frank en ze gaan de 2e seizoenshelft weer fris en fruitig tegemoet, uiteindelijk gaat de druk doorslaggevend zijn, qua kwaliteit ontloopt het elkaar niet zo veel.quote:Op zondag 21 december 2014 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik tegen Vitesse ook niet zo goed spelen. Ik denk zelfs dat hij mede de reden was van het slappe spel van Klaassen. Al is dat op tv moeilijk te beoordelen.
Tegen Vitesse speelde iedereen vrij zwak. Dat neem ik dan ook niet echt mee die collectieve offdayquote:Op zondag 21 december 2014 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik tegen Vitesse ook niet zo goed spelen. Ik denk zelfs dat hij mede de reden was van het slappe spel van Klaassen. Al is dat op tv moeilijk te beoordelen.
Dat centrum is kut. Ik was altijd fan van Veltman, maar hij groeit niet. Het gaat eerder andersom. Denswil is gewoon lachwekkend. Op dat podium met Peter Heerschop werd ook pijnlijk duidelijk dat hij aan hetzelfde syndroom lijdt als Depay en Willems. Die had altijd een enorme potentie, maar ziet zich ook omringd door foute figuren en daardoor ligt de focus niet op voetballen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niks uit, die verdedigers dan, Serero zou je misschien wel missen.
Heerenveen was gewoon goed, ja!!quote:Op zondag 21 december 2014 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat centrum is kut. Ik was altijd fan van Veltman, maar hij groeit niet. Het gaat eerder andersom. Denswil is gewoon lachwekkend. Op dat podium werd ook pijnlijk duidelijk dat hij aan hetzelfde syndroom lijdt als Depay en Willems. Die had altijd een enorme potentie, maar ziet zich ook omringd door foute figuren en daardoor ligt de focus niet op voetballen.
Maar je ziet gewoon dat Ajax zich moeilijk kan aanpassen aan tegenstanders die achterover leunen en wél de kwaliteit hebben om er snel uit te komen. Hoewel ze meer punten hebben dan vorig jaar, schat ik ze minder hoog in. Komt ook door een aantal wedstrijden die ik heb gezien, waar ze gewoon door de "ondergrens" zakten. Dat het geen pech is, maar gewoon kwaliteit.
En PSV is me tot op heden meegevallen. Ik had uit het blok Twente - Feyenoord - Kowet geen 9 punten verwacht. Enige wedstrijden waar ze echt slecht waren, was tegen Heerenveen en in Estoril. Uit in Groningen was het een godswonder dat dat gelijk bleef. Het zal tussen die 2 gaan, maar PSV ziet er stabiel uit. Stabieler als voorgaande jaren.
Het was een zaadpot, waarbij Heerenveen inderdaad minder slecht was dan PSV.quote:Op zondag 21 december 2014 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heerenveen was gewoon goed, ja!!
Nee, Heerenveen was gewoon primaquote:Op zondag 21 december 2014 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was een zaadpot, waarbij Heerenveen inderdaad minder slecht was dan PSV.
Toch ligt het probleem meer op het middenveld, vandaar dat ik zeg, trainingskampje, puntjes op de i en er weer fris tegenaan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat centrum is kut. Ik was altijd fan van Veltman, maar hij groeit niet. Het gaat eerder andersom. Denswil is gewoon lachwekkend. Op dat podium werd ook pijnlijk duidelijk dat hij aan hetzelfde syndroom lijdt als Depay en Willems. Die had altijd een enorme potentie, maar ziet zich ook omringd door foute figuren en daardoor ligt de focus niet op voetballen.
Maar je ziet gewoon dat Ajax zich moeilijk kan aanpassen aan tegenstanders die achterover leunen en wél de kwaliteit hebben om er snel uit te komen. Hoewel ze meer punten hebben dan vorig jaar, schat ik ze minder hoog in. Komt ook door een aantal wedstrijden die ik heb gezien, waar ze gewoon door de "ondergrens" zakten. Dat het geen pech is, maar gewoon kwaliteit.
En PSV is me tot op heden meegevallen. Ik had uit het blok Twente - Feyenoord - Kowet geen 9 punten verwacht. Enige wedstrijden waar ze echt slecht waren, was tegen Heerenveen en in Estoril. Uit in Groningen was het een godswonder dat dat gelijk bleef. Het zal tussen die 2 gaan, maar PSV ziet er stabiel uit. Stabieler als voorgaande jaren.
Ik zie ze voetballend nog wel stappen maken. Zeker als Cocu er voor kiest om iets meer zekerheid in te bouwen op het middenveld. Gisteren was gewoon ouderwets achterover zitten en kijken met hoeveel PSV ging winnen. Dat is wel eens anders geweest. Zelfs tegen Go Ahead.quote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch ligt het probleem meer op het middenveld, vandaar dat ik zeg, trainingskampje, puntjes op de i en er weer fris tegenaan.
PSV zit het niet tegen maar die zie ik voetballend niet echt stappen maken, wat ik al zei zien hoe het gaat onder druk en met wat pech.
Go Ahead thuis of uit is wel een groot verschil, niet in de laatste plaats vanwege dat kleine veld maar als ik zag hoe makkelijk Feyenoord er doorheen ging woensdag dan kan je toch niet stellen dat het lek qua organisatie boven is, als die wedstrijd solide was gewonnen had ik er misschien ander over gedacht.quote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie ze voetballend nog wel stappen maken. Zeker als Cocu er voor kiest om iets meer zekerheid in te bouwen op het middenveld. Gisteren was gewoon ouderwets achterover zitten en kijken met hoeveel PSV ging winnen. Dat is wel eens anders geweest. Zelfs tegen Go Ahead.
Maar ze maken er daarentegen ook 4. Tegen de minst gepasseerde verdediging van Nederland.quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Go Ahead thuis of uit is wel een groot verschil, niet in de laatste plaats vanwege dat kleine veld maar als ik zag hoe makkelijk Feyenoord er doorheen ging woensdag dan kan je toch niet stellen dat het lek qua organisatie boven is, als die wedstrijd solide was gewonnen had ik er misschien ander over gedacht.
Dat doet PSV wel goed al dan niet opzettelijk, ze geven de tegenstander wel het idee dat er wat te halen valt, zowel Ajax als Feyenoord gingen aan enthousiasme ten onder, nu ga ik er vanuit dat ze er bij Ajax van geleerd hebben, de toekomst zal het lerenquote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar ze maken er daarentegen ook 4. Tegen de minst gepasseerde verdediging van Nederland.
2e,quote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Pascalus het volgende:
http://www.foxsports.nl/bal
Zeg 't maar, jongens.
Diegene die dat deed is niet helemaal 100%quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
bedanktquote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Diegene die dat deed is niet helemaal 100%
Zou dat meisje doenquote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Liverpool verdiende te winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch nog een puntje, was op zich wel een leuke wedstrijd
Hoezo wil je haar knippen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Knippen en scheren al is dat laatste hopelijk niet nodig
Die uitdrukking kende ik inderdaad niet.quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking, in de trant van een grote beurt
Zo heb je toch nog wat geleerd.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
wtfquote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap best dat als dit al een half jaar zo bezig is dat je het goed zat bent.quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uh.. oke.quote:Op zondag 21 december 2014 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat hij dicht bij een meisje zit?
Dat nieuwe album is best leuk rene.quote:
Klopt, gewoon een heel goed album.quote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat nieuwe album is best leuk rene.
Geen enkele.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Night of the Hunter (1955) - IMDb
Wie is bang voor Virginia Woolf? (1966) - IMDb
Bin-jip (2004) - IMDb
The Insider (1999) - IMDb
Welke heb je gezien?
Teenage Mutant Ninja Turtles (1990)quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan jou
Oké, noem een andere goede film dit ik niet heb gezien.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk.
Ik merk het al, je wil mij niet helpen. Dit zal ik onthouden.
Even snel naar 4 veranderen hé. Geef maar een 5 of 4,5 film.quote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]Dat is een geweldige film.
[ afbeelding ]
Nee, vind het oprecht een hele leuke film.quote:Op zondag 21 december 2014 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even snel naar 4 veranderen hé. Geef maar een 5 of 4,5 film.
ik ging gister proberen "her"te kijken, wat een kut film. In Bruges is wel leuk trouwensquote:Op zondag 21 december 2014 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even snel naar 4 veranderen hé. Geef maar een 5 of 4,5 film.
Beide gezien. Her was idd super saai maar wel mooi gemaakt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ging gister proberen "her"te kijken, wat een kut film. In Bruges is wel leuk trouwens
Allemaal gezien. The Deer Hunter vond ik niks manquote:Op zondag 21 december 2014 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vind het oprecht een hele leuke film.Zeker als je vroeger de cartoon gekeken hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry Doublepain, ik wet dat je daar geen fan van bent, maar ik kan niet iedereen tevreden houden.quote:
Ik moet zeggen dat ik hard heb lopen schreeuwen bij de goal.quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi GGMM.
Heb jij ook genoten van het kampioenswaardige spel van Ajax?
*gebeurtquote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks rare jongen. Eerste uur gebeurd geen neuk. 2de helft was wel een 8.
Zeker mooi gemaakt, en ik denk dat als we zover komen ik scarlet ook als mijn stem doequote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beide gezien. Her was idd super saai maar wel mooi gemaakt.
alle vier gezien.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Night of the Hunter (1955) - IMDb
Wie is bang voor Virginia Woolf? (1966) - IMDb
Bin-jip (2004) - IMDb
The Insider (1999) - IMDb
Welke heb je gezien?
Overrated.quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil The Interview zien maar wolf of wallstreet niet gezien.
Forrest Gump is trouwens een van mijne favoriete films
Dat geeft niet, René. Ik heb ook hard lopen schreeuwen ondanks het aidsverwekkende niveau. Gewoon tot 83 minuten nul-nul staan tegen Excelsior, het kan eigenlijk niet. Ik had me al neergelegd bij puntverlies, maar daar was Mike, oh Mike van der Hoorn.quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hard heb lopen schreeuwen bij de goal.
Een bruiloft waar niks gebeurt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
*gebeurt
En in het eerste uur worden de onbezorgde levens een een stel vrienden goed neergezet. Hierdoor zie je het contrast met het 2e gedeelte van de film en maakt het stukken meer indruk.
Het was lekker over de top, wel flink gehyped die wolf film. Net als the great nogiets trouwens.quote:
Het kan prima. Excelsior speelt compact op een veld van 2 bij 2 meter. Dat is gewoon heel lastig voetballen. Weinig ruimte voor individuele acties. Gewoon een lastige uitwedstrijd.quote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, René. Ik heb ook hard lopen schreeuwen ondanks het aidsverwekkende niveau. Gewoon tot 83 minuten nul-nul staan tegen Excelsior, het kan eigenlijk niet. Ik had me al neergelegd bij puntverlies, maar daar was Mike, oh Mike van der Hoorn.
Waarom was de 2de zo kut?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
alle vier gezien.
3.5, 1.5, 4.0, 3.5
Ik dacht dat hij het over Forrest Gump had.quote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het was lekker over de top, wel flink gehyped die wolf film. Net als the great nogiets trouwens.
Sfeer neerzetten en een blik geven in succesvolle onbezorgde levens.quote:
Baltempo had wel wat hoger gekund. Dat ontbreekt nog steeds bij Ajax om ploegen echt kapot te spelen. Vooral de eerste tien minuten is het iedere wedstrijd voor Ajax oppassen dat er geen tegentreffer komt. Dat vind ik zorgwekkend.quote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan prima. Excelsior speelt compact op een veld van 2 bij 2 meter. Dat is gewoon heel lastig voetballen. Weinig ruimte voor individuele acties. Gewoon een lastige uitwedstrijd.
het is eigenlijk een theather-stuk en het zijn vooral schreeuwde/jankeende vrouwen. Kon mij totaal niet boeien.quote:
Daar heb je zeker gelijk in. Ik zal ook niet beweren dat het goed was.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baltempo had wel wat hoger gekund. Dat ontbreekt nog steeds bij Ajax om ploegen echt kapot te spelen. Vooral de eerste tien minuten is het iedere wedstrijd voor Ajax oppassen dat er geen tegentreffer komt. Dat vind ik zorgwekkend.
Ja FG vond ik leuk toen ik 12 was.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over Forrest Gump had.
Anders heeft René wel gelijk.
Dat klopt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik dacht dat hij het over Forrest Gump had.
Ik vraag het natuurlijk wel aan de kenner zelf héquote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja FG vond ik leuk toen ik 12 was.
Je bent zelf een Big Fish.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef GGMM het volgende:
Weet je welke film ik echt superontzettendenormteringkut vond?
Big Fish.
Ik heb me voorgenomen om, als het kan, wedstrijden van PSV te ontwijken. Dat werkt slecht tegen me. Het maakt me ziek. Het maakt me agressief. Reactievoetbal is stervende aids. Daar moet ik me niet meer aan onderwerpen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Ik zal ook niet beweren dat het goed was.
Maar ik heb nog steeds goede hoop dat we kampioen worden.Onze trainer is gewoon heel goed, en individueel doet het niets onder van PSV/is het beter dan PSV.
Ah, ja dat kan.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om, als het kan, wedstrijden van PSV te ontwijken. Dat werkt slecht tegen me. Het maakt me ziek. Het maakt me agressief. Reactievoetbal is stervende aids. Daar moet ik me niet meer aan onderwerpen.
hashtag kutlevenquote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om, als het kan, wedstrijden van PSV te ontwijken. Dat werkt slecht tegen me. Het maakt me ziek. Het maakt me agressief. Reactievoetbal is stervende aids. Daar moet ik me niet meer aan onderwerpen.
Dat klinkt niet echt fijn.quote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
het is eigenlijk een theather-stuk en het zijn vooral schreeuwde/jankeende vrouwen. Kon mij totaal niet boeien.
sowieso Tim Burton, altijd die overdreven thema's.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef GGMM het volgende:
Weet je welke film ik echt superontzettendenormteringkut vond?
Big Fish.
Dat kan best.quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ja dat kan.
Leuk is iets anders inderdaad, maar ik kan me er niet druk om maken en vind het wel interessant om te zien hoe ze spelen.
Ja, eens. Ben geen fan van die man.quote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
sowieso Tim Burton, altijd die overdreven thema's.
Die charlie film kwam wel perfect overeen als hoe ik het mij als kleine jonge voorstelde toen ik die boeken las.quote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
sowieso Tim Burton, altijd die overdreven thema's.
ja, dat pas daar ook wel bij, maar elke film van hem is eigenlijk zo.quote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die charlie film kwam wel perfect overeen als hoe ik het mij als kleine jonge voorstelde toen ik die boeken las.
Goed, ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het er eigenlijk mee in het leven. Vakantie?
Verstandig.quote:Op zondag 21 december 2014 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper, ik heb de kapper de opdracht gegeven om mij hetzelfde kapsel aan te laten meten als ggmm
Ik heb er al zin aan ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig.
Veel plezier met alle chicks die als een blok voor je zullen vallen.
Je maakte wel een schitterende goal.quote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Haxball was ik ietwat hyperactief maar dat kan iedereen wel eens gebeuren. De echte uitspattingen waren er tijdens Excelsior - Ajax.
quote:In het Franse Dijon is vanavond een automobilist ingereden op voorbijgangers. Daarbij vielen elf gewonden. Twee van hen zijn er slecht aan toe.
Volgens getuigen zou de man "Allahoe akbar" (God is groot in het Arabisch, een islamitische geloofdbelijdenis) hebben geroepen. Anderen houden het op de kreet "In naam van de kinderen van Palestina", aldus Franse media.
De man is aangehouden. Volgens de politie is hij in 1974 geboren. Hij zou onder psychiatrische behandeling zijn. Volgens sommige berichten had de bestuurder nog twee mannen bij zich. Hij reed verscheidene keren op groepen mensen in waardoor in totaal elf gewonden vielen. Daardoor ontstond paniek in het centrum van Dijon. (ANP)
ik vind ze persoonlijk allemaal overrated, zo heb ik echt een bloedhekel aan coldplay.quote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zorgde ook voor mooie tegentreffers. Maar dat past bij het golvende galjoen.
Nu luister ik naar Spotify. Met nog maar 10 dagen te gaan in 2014.
Mijn T10 artiesten.
[ afbeelding ]
Ach, bij mij verschilt het enorm.quote:Op zondag 21 december 2014 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind ze persoonlijk allemaal overrated, zo heb ik echt een bloedhekel aan coldplay.
ik maak niet veel gebruik meer van last.fm. Maak veel gebruik van mijn chromecast mbt muziek, dus soundcloud, rdio, 22tracks en youtube en dat scrobblt ie niet.quote:Op zondag 21 december 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, bij mij verschilt het enorm.
Zo heb ik deze week dit:
[ afbeelding ]
Afgezien van Kendrick is er weinig muziekquote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu luister ik naar Spotify. Met nog maar 10 dagen te gaan in 2014.
Mijn T10 artiesten.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er wel zo'n tool waarmee je ook op andere instanties kunt scrobblen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik maak niet veel gebruik meer van last.fm. Maak veel gebruik van mijn chromecast mbt muziek, dus soundcloud, rdio, 22tracks en youtube en dat scrobblt ie niet.
Ik ben eenmaal niet zo'n rap/hiphopfreak.quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afgezien van Kendrick is er weinig muziek
Kendrick Lamarquote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen lijst.quote:Op zondag 21 december 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw lijstje.
Dat mag ook.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst.
Ik luister nu hier naar.
Feyenoord is alweer uitgevoetbald.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
PSV winterkampioen, kijken of ze ook dit seizoen nog een dip krijgen
EL-cup winnen joh gek.quote:
tripodquote:
Veel manquote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tot zover deze posts die jullie waarschijnlijk niet echt boeien.
Mooie serie ja.quote:
Volgens mij is metal wel iets voor jou.quote:Op maandag 22 december 2014 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dan ook maar even:
[ afbeelding ]
Heb 3 maanden geleden windows opnieuw geïnstalleerd, dus helaas geen relevante gegevens.
Hoezo dan geen relevante gegevens?quote:Op maandag 22 december 2014 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dan ook maar even:
[ afbeelding ]
Heb 3 maanden geleden windows opnieuw geïnstalleerd, dus helaas geen relevante gegevens.
roosbeef en spinvis, topgozerquote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tot zover deze posts die jullie waarschijnlijk niet echt boeien.
Dire Straits of the Eagles ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johnny Cash is op zijn tijd ook niks mis mee.
Dolle duikavond!quote:Op maandag 22 december 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans Kraaij junior is vandaag jarig. Hij wordt 55 jaar.
goede stem, maar blijft relatief simpele country en leunt nogal op covers. Boy named sue vind ik wel grappigquote:Op maandag 22 december 2014 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johnny Cash is op zijn tijd ook niks mis mee.
Dumpert filmpjes van bijna twee jaar terug posten..quote:Op maandag 22 december 2014 01:56 schreef Doublepain het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)portiviteit_2.0.html
Reactie over zeefuik
RKCquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Doe maar weer eens PSV.quote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Uhu.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 22 december 2014 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alle pornosterren hebben lelijke nep tetten en de meeste ook een kutkop
Okequote:Op maandag 22 december 2014 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alle pornosterren hebben lelijke nep tetten en de meeste ook een kutkop
Ik vond het ook wel een grappige bewering zo om 03:23, waarschijnlijk zat het niet meer goed met zijn eigen zoekfunctiequote:
quote:Op maandag 22 december 2014 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een grappige bewering zo om 03:23, waarschijnlijk zat het niet meer goed met zijn eigen zoekfunctie
morguhquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een grappige bewering zo om 03:23, waarschijnlijk zat het niet meer goed met zijn eigen zoekfunctie
Hallo Rolandquote:
Hallo dven hoe is je dag tot zoverquote:
Ik zot op het terras van een lokaal eetcafe. Cappuccino drinken en zo op mn gemakje een paar artikeltjes schrijven. Later vandaag vlees inkopen voor de kerstbarbecue.quote:Op maandag 22 december 2014 08:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo dven hoe is je dag tot zover
ik ging net rennen in mijn eigen stad voor de bus
Hopelijk dat het niet druk is dan en dat je niets vergeet tijdens de kerstbarbecue want de meeste mensen vergeten altijd wat last minute en voordat je het weet is alles op of is het echt zo druk in de winkels dat het geen zin meer heeft.quote:Op maandag 22 december 2014 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zot op het terras van een lokaal eetcafe. Cappuccino drinken en zo op mn gemakje een paar artikeltjes schrijven. Later vandaag vlees inkopen voor de kerstbarbecue.
Heb je de bus wel gered?
Dat komt wel goed. Gewoon te veel inslaan. En anders last minute eventjes naar de metro (makro) op en neer.quote:Op maandag 22 december 2014 08:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk dat het niet druk is dan en dat je niets vergeet tijdens de kerstbarbecue want de meeste mensen vergeten altijd wat last minute en voordat je het weet is alles op of is het echt zo druk in de winkels dat het geen zin meer heeft.
Ja, hij reed pas over 5-10 min dus gelukkig kon ik nog bijkomen.
Dat vind ik het grootste probleem van de feestdagen, het boodschappen doen tussen mensen die denken dat de wereld vergaat de 31e, dan heb ik al gegeten en gedronken.quote:Op maandag 22 december 2014 08:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk dat het niet druk is dan en dat je niets vergeet tijdens de kerstbarbecue want de meeste mensen vergeten altijd wat last minute en voordat je het weet is alles op of is het echt zo druk in de winkels dat het geen zin meer heeft.
Ja, hij reed pas over 5-10 min dus gelukkig kon ik nog bijkomen.
Met de familie thuis kerst vieren, niet al te gek we houden het een beetje kort dit jaar aangezien er een paar doorwerken en later in januari hun vakantie pas gebruiken. Lekker oliebollen voor tijdens oud en nieuw. Ja hoor ik zie het wel zittenquote:Op maandag 22 december 2014 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Gewoon te veel inslaan. En anders last minute eventjes naar de metro (makro) op en neer.
Bier, zon, BBQ en poker. Gaat een prima kerstje worden.
Wat zijn jouw plannen?
Ik heb nog geen idee. Mijn schoonouders zijn hier, maar die vieren kerst pas in januari. Boeit me ook niet zo dat kerst.quote:Op maandag 22 december 2014 09:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd tegen Schotland was hij wel top maar nooit echt fan geweest.
hoe ga jij kerst vieren dit jaar?
Ben je met een russische getrouwdquote:Op maandag 22 december 2014 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Mijn schoonouders zijn hier, maar die vieren kerst pas in januari. Boeit me ook niet zo dat kerst.
Klinkt inderdaad helemaal niet verkeerd. En natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 09:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met de familie thuis kerst vieren, niet al te gek we houden het een beetje kort dit jaar aangezien er een paar doorwerken en later in januari hun vakantie pas gebruiken. Lekker oliebollen voor tijdens oud en nieuw. Ja hoor ik zie het wel zitten
Het zal vast ooit wel eens ter sprake zijn gekomen ja. Maar mijn brein functioneert momenteel nog niet optimaalquote:
Hoe is het met je hoofdwond?quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zal vast ooit wel eens ter sprake zijn gekomen ja. Maar mijn brein functioneert momenteel nog niet optimaal
Niets van te zienquote:Op maandag 22 december 2014 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe is het met je hoofdwond?
quote:Op maandag 22 december 2014 09:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een koptelefoon en capuchon op niet nee.
Gayquote:Op maandag 22 december 2014 09:55 schreef JanCees het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik Cristiano Ronaldo was en de dag ging doorbrengen met een andere Cristiano Ronaldo
Beetje Cristianaal hier en daarquote:
Linkquote:Op maandag 22 december 2014 10:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb de VBL awards ingevuld en moedig jullie aan hetzelfde te doen.
Wim Kieft Award - De user die waarschijnlijk drugsverslaafd isquote:Op maandag 22 december 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
VBL / [VBL-Awards] Stemtopique 2014
Ik ken weinig mensen die dat überhaupt hebben geprobeerd, ik wilde eigenlijk niet stemmen op al die negatieve dingen. Je kunt wel zien wie het bedacht heeft, zure man.quote:Op maandag 22 december 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wim Kieft Award - De user die waarschijnlijk drugsverslaafd is
• Dven
Van het weekend wel crystal meth geprobeerd. Ben te arm voor coke.
Wist niet eens dat het crystal meth was. Tot ik Piko ben gaan googelenquote:Op maandag 22 december 2014 10:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die dat überhaupt hebben geprobeerd, ik wilde eigenlijk niet stemmen op al die negatieve dingen. Je kunt wel zien wie het bedacht heeft, zure man.
Er zijn nauwelijks positieve awardsquote:Op maandag 22 december 2014 10:04 schreef JanCees het volgende:
Zolang ik niet genomineerd wordt ga ik niet stemmen
Cristiano Ronaldo Award - De user die van de grootste kwaliteit is in dit subforumquote:Op maandag 22 december 2014 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn nauwelijks positieve awards
Ronaldo zou ook van zichzelf zeggen dat hij de beste is.quote:Op maandag 22 december 2014 10:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo Award - De user die van de grootste kwaliteit is in dit subforum
• opperkleurder
Genomineerd.quote:Op maandag 22 december 2014 10:04 schreef JanCees het volgende:
Zolang ik niet genomineerd wordt ga ik niet stemmen
De Wim Kieft Award is best eervolquote:Op maandag 22 december 2014 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn nauwelijks positieve awards
Mijn brein werkt niet in de ochtend. Had ik al gezegdquote:
Ik vind het een goede lijst.quote:Op maandag 22 december 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn brein werkt niet in de ochtend. Had ik al gezegd
Er komen er redelijk wat overeen jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een goede lijst.
Hoi, hoe was je weekend?quote:Op maandag 22 december 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
Mogguh. Ik moet er nog steeds even over nadenkenSowieso werkt mijn hoofd ook niet zo goed 's morgens.
Ik denk dat ze lekker gestreken heeft.quote:
Hoi.quote:
Toevallig heb ik dat gisteren gedaan jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze lekker gestreken heeft.
Ik ken je te goedquote:Op maandag 22 december 2014 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat gisteren gedaan ja
Sp3c had ook wat overhemden meegenomen zo slim als hij is.quote:Op maandag 22 december 2014 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel jaOf ik vertel te veel, kan ook.
Nee ik heb alleen iets van mezelf gestreken. En hopelijk leest hij dit niet.quote:Op maandag 22 december 2014 10:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sp3c had ook wat overhemden meegenomen zo slim als hij is.
Helaas is de sherlock al maanden stukquote:Op maandag 22 december 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen iets van mezelf gestreken. En hopelijk leest hij dit niet.
Ik ga ooit je spannende avonturen allemaal bundelen in het boekje "Karina, strijker in haar eigen orkest"quote:Op maandag 22 december 2014 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel jaOf ik vertel te veel, kan ook.
Ja dat is best irritant. Af en toe wil ik weleens posts van een user opzoekenquote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helaas is de sherlock al maanden stuk
Waardeloos jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helaas is de sherlock al maanden stuk
Goeien grap Dvenquote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga ooit je spannende avonturen allemaal bundelen in het boekje "Karina, strijker in haar eigen orkest"
Jaja, de ochtend is bijna vrbij en ik heb gelijk mijn schwung weer gevondenquote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeien grap DvenOverigens ben ik nu de was aan het doen, zoals een goede huisvrouw betaamt.
Naast de auto refresh was dit de functie waarom ik hier zo graag zit.quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Waardeloos jaZoveel mogelijke fitties misgelopen
Ik nog niet helemaal, moet zometeen eerst wat eten dan ben ik pas echt wakker.quote:Op maandag 22 december 2014 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaja, de ochtend is bijna vrbij en ik heb gelijk mijn schwung weer gevonden
Autorefreshquote:Op maandag 22 december 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naast de auto refresh was dit de functie waarom ik hier zo graag zit.
Wat voor lekkers ga je makenquote:Op maandag 22 december 2014 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik nog niet helemaal, moet zometeen eerst wat eten dan ben ik pas echt wakker.
Oh gewoon een paar sneetjes brood hoor. Niks bijzonders. En vanmiddag wil ik naar de kapper, als het niet te druk is tenminste anders heb ik geen zin.quote:
Ben jaloers. Hier volle zon, windstil en 12 graden. Ik wil godverdomme noodweerquote:Op maandag 22 december 2014 11:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier ook en regen erbij. Ik ga straks wegwaaien.
hoi corriequote:Op maandag 22 december 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
Mogguh. Ik moet er nog steeds even over nadenkenSowieso werkt mijn hoofd ook niet zo goed 's morgens.
Het is niet koud hier. Volgens mij zou het vandaag ook 13 graden wordenquote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben jaloers. Hier volle zon, windstil en 12 graden. Ik wil godverdomme noodweer
Hoi Roland. Lekker weekend gehad?quote:
Ja, vandaag rennen in me eigen stad en ook zivkogod een goal gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet koud hier. Volgens mij zou het vandaag ook 13 graden wordenMaar ja die wind en zo he.
[..]
Hoi Roland. Lekker weekend gehad?
Niets mis mee. Met kerst bij jullie ook 19 graden?quote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet koud hier. Volgens mij zou het vandaag ook 13 graden wordenMaar ja die wind en zo he.
[..]
Hoi Roland. Lekker weekend gehad?
Thermostaat staat meestal op 20 hier.quote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis mee. Met kerst bij jullie ook 19 graden?
Neem dan een coupe Robben.quote:Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mijn haar naar boven man klotewind idd
Bizar. Normaal hebben al die Oost-Europeanen de thermometer op 26quote:Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thermostaat staat meestal op 20 hier.
Ja, maar die kunnen dat niet zelf instellen. Het hele complex heeft dezelfde temperatuur. Zitten ze in de winter lekker binnen met een t-shirtje aan.quote:Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Bizar. Normaal hebben al die Oost-Europeanen de thermometer op 26
Als jij blij bent, ben ik het ookquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, vandaag rennen in me eigen stad en ook zivkogod een goal gemaakt
ik ben blij
Dat niet maar volgens mij absoluut geen 'kersttemperaturen'.quote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis mee. Met kerst bij jullie ook 19 graden?
Ja?quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar die kunnen dat niet zelf instellen. Het hele complex heeft dezelfde temperatuur. Zitten ze in de winter lekker binnen met een t-shirtje aan.
In december is het eigenlijk zelden koud. Is de commercie die je dat wel wilt laten geloven.quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij blij bent, ben ik het ook
[..]
Dat niet maar volgens mij absoluut geen 'kersttemperaturen'.
Kerst hier 19 graden. Verwachting voor oudjaarsdag is 0 en s'nachts -6. Het kan verkerenquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar als je energie genoeg hebt maakt dat niet uit natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja?Dat is wel heel pauper. Dat hebben ze zelfs hier niet.
van mij mag het sneeuwen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Champagne hoort ook koud gedronken te worden.quote:Op maandag 22 december 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Kerst hier 19 graden. Verwachting voor oudjaarsdag is 0 en s'nachts -6. Het kan verkeren
quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
van mij mag het sneeuwen.
ik wacht al bijna meer dan een jaar op weer een sneeuwperiode.
ik wacht.
Niet met krenten?quote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef KingRoland het volgende:
ik eet trouwens oliebollen met rozijnen.
Ik zou het wel leuk vinden als het hard ging vriezen, weer een keertje op natuurijs schaatsen zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
van mij mag het sneeuwen.
ik wacht al bijna meer dan een jaar op weer een sneeuwperiode.
ik wacht.
Sneeuwballen gooien naar de buurmanquote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als het hard ging vriezen, weer een keertje op natuurijs schaatsen zou wel mooi zijn.
quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar als je energie genoeg hebt maakt dat niet uit natuurlijk
Flesje veuve clicquotquote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Champagne hoort ook koud gedronken te worden.
Dat doe ik niet meer hoorquote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sneeuwballen gooien naar de buurman
#oudetijden
Dankjequote:Op maandag 22 december 2014 11:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik drink mee en karina krijgt dan een heel klein beetje
Mocht het in januari sneeuwen dan moet je wel dekking zoekenquote:Op maandag 22 december 2014 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer hoorAls je niet weghoeft vind ik sneeuw ook wel leuk maar als je met de auto wegmoet heb ik er een hekel aan, eerst alle sneeuw van je auto afhalen en daarna glibberend de straat uitrijden
Ik ga met m'n vriendinnetje op de buitenbaan hier in de stad schaatsen. In t-shirtquote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als het hard ging vriezen, weer een keertje op natuurijs schaatsen zou wel mooi zijn.
heldquote:Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga met m'n vriendinnetje op de buitenbaan hier in de stad schaatsen. In t-shirt
Dan kom je langs hier? Goed dat ik het weet.quote:Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mocht het in januari sneeuwen dan moet je wel dekking zoeken dan
Heb nog iets van 8 flessen staan ofzquote:
Meer gewoon dat het een goede baan is en het buiten toch warm isquote:
Oh dat lijkt me echt leuk, gewoon in je zomerkleren schaatsen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga met m'n vriendinnetje op de buitenbaan hier in de stad schaatsen. In t-shirt
Gaat een vreemde gewaarwording zijn jaquote:Op maandag 22 december 2014 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt leuk, gewoon in je zomerkleren schaatsen.
55 jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 11:25 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens hansie is toch jarig vandaag
Ja zag ik net in het VI topic.quote:Op maandag 22 december 2014 11:25 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens hansie is toch jarig vandaag
Misschien te duur om het ijs goed te houden bij die temperatuur?quote:Op maandag 22 december 2014 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat een vreemde gewaarwording zijn jaSnap sowieso niet dat er maar zo korte tijd kunstbanen in NL zijn. IJs blijft goed tot een graadje of 25 tegenwoordig. Keren dat het warmer dan dat is vallen in NL soms op 1 hand te tellen in een jaar
Lees prijzen van zo'n 15.000 euro. Weet alleen niet voor hoelang dat is denk een week? Ice World levert banen met ijs dat goed blijft tot 30 graden. In principe kan het altijd werkzaam zijn dus. Op een paar zomerdagen na. Elektriciteit zit in de huurkosten inbegrepen daar ze ieder jaar sowieso al 3 miljoen kWh opkopen daarvoor. Dus dat kan de reden niet zijn. Misschien hebben mensen gewoon geen interesse in zomerschaatsen?quote:Op maandag 22 december 2014 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zag ik net in het VI topic.
[..]
Misschien te duur om het ijs goed te houden bij die temperatuur?
Daarom koop je deze goden nectar ook gewoon bij het officiële verkooppunt in de Bijenkorf.quote:
Misschien het laatste inderdaad. Weet eigenlijk niet of het ooit is geprobeerd om in de zomer de baan open te houden. Ik zou wel gaan, lijkt me tof.quote:Op maandag 22 december 2014 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Lees prijzen van zo'n 15.000 euro. Weet alleen niet voor hoelang dat is denk een week? Ice World levert banen met ijs dat goed blijft tot 30 graden. In principe kan het altijd werkzaam zijn dus. Op een paar zomerdagen na. Elektriciteit zit in de huurkosten inbegrepen daar ze ieder jaar sowieso al 3 miljoen kWh opkopen daarvoor. Dus dat kan de reden niet zijn. Misschien hebben mensen gewoon geen interesse in zomerschaatsen?
Nou. Effe 15.000 kickstarterenquote:Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien het laatste inderdaad. Weet eigenlijk niet of het ooit is geprobeerd om in de zomer de baan open te houden. Ik zou wel gaan, lijkt me tof.
Ga je gang zou ik zeggenquote:
Maar waar zetten we hem dan neer?quote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je gang zou ik zeggenIk zie trouwens dat ze vorig jaar bij de Jaap Edenbaan groot onderhoud deden in de zomer. Misschien is er elk jaar zoiets aan de gang dan.
Ik ga een hotdog knagen. Of rijst met kip en kerriequote:
Die in het Olympisch stadion kostte meen ik een ton of 6, geen idee of die er winst op hebben gedraaid maar de gemeente heeft er aan bijgedragen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar waar zetten we hem dan neer?15.000 voor een 400 meterbaan. Is het per week dan krijg je dat eigenlijk nog wel prima rendabel. Horeca, verhuur en entree. Komt er duizend man dan zit je in principe al goed. Al zal de lokatie ook wel afgehuurd moeten worden natuurlijk.
bestuur aan de muurquote:Op maandag 22 december 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die in het Olympisch stadion kostte meen ik een ton of 6, geen idee of die er winst op hebben gedraaid maar de gemeente heeft er aan bijgedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |