Ah, ja dat kan.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om, als het kan, wedstrijden van PSV te ontwijken. Dat werkt slecht tegen me. Het maakt me ziek. Het maakt me agressief. Reactievoetbal is stervende aids. Daar moet ik me niet meer aan onderwerpen.
hashtag kutlevenquote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om, als het kan, wedstrijden van PSV te ontwijken. Dat werkt slecht tegen me. Het maakt me ziek. Het maakt me agressief. Reactievoetbal is stervende aids. Daar moet ik me niet meer aan onderwerpen.
Dat klinkt niet echt fijn.quote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
het is eigenlijk een theather-stuk en het zijn vooral schreeuwde/jankeende vrouwen. Kon mij totaal niet boeien.
sowieso Tim Burton, altijd die overdreven thema's.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef GGMM het volgende:
Weet je welke film ik echt superontzettendenormteringkut vond?
Big Fish.
Dat kan best.quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ja dat kan.
Leuk is iets anders inderdaad, maar ik kan me er niet druk om maken en vind het wel interessant om te zien hoe ze spelen.
Ja, eens. Ben geen fan van die man.quote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
sowieso Tim Burton, altijd die overdreven thema's.
Die charlie film kwam wel perfect overeen als hoe ik het mij als kleine jonge voorstelde toen ik die boeken las.quote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
sowieso Tim Burton, altijd die overdreven thema's.
ja, dat pas daar ook wel bij, maar elke film van hem is eigenlijk zo.quote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die charlie film kwam wel perfect overeen als hoe ik het mij als kleine jonge voorstelde toen ik die boeken las.
Goed, ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het er eigenlijk mee in het leven. Vakantie?
Verstandig.quote:Op zondag 21 december 2014 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper, ik heb de kapper de opdracht gegeven om mij hetzelfde kapsel aan te laten meten als ggmm
Ik heb er al zin aan ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig.
Veel plezier met alle chicks die als een blok voor je zullen vallen.
Je maakte wel een schitterende goal.quote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Haxball was ik ietwat hyperactief maar dat kan iedereen wel eens gebeuren. De echte uitspattingen waren er tijdens Excelsior - Ajax.
quote:In het Franse Dijon is vanavond een automobilist ingereden op voorbijgangers. Daarbij vielen elf gewonden. Twee van hen zijn er slecht aan toe.
Volgens getuigen zou de man "Allahoe akbar" (God is groot in het Arabisch, een islamitische geloofdbelijdenis) hebben geroepen. Anderen houden het op de kreet "In naam van de kinderen van Palestina", aldus Franse media.
De man is aangehouden. Volgens de politie is hij in 1974 geboren. Hij zou onder psychiatrische behandeling zijn. Volgens sommige berichten had de bestuurder nog twee mannen bij zich. Hij reed verscheidene keren op groepen mensen in waardoor in totaal elf gewonden vielen. Daardoor ontstond paniek in het centrum van Dijon. (ANP)
ik vind ze persoonlijk allemaal overrated, zo heb ik echt een bloedhekel aan coldplay.quote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zorgde ook voor mooie tegentreffers. Maar dat past bij het golvende galjoen.
Nu luister ik naar Spotify. Met nog maar 10 dagen te gaan in 2014.
Mijn T10 artiesten.
[ afbeelding ]
Ach, bij mij verschilt het enorm.quote:Op zondag 21 december 2014 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind ze persoonlijk allemaal overrated, zo heb ik echt een bloedhekel aan coldplay.
ik maak niet veel gebruik meer van last.fm. Maak veel gebruik van mijn chromecast mbt muziek, dus soundcloud, rdio, 22tracks en youtube en dat scrobblt ie niet.quote:Op zondag 21 december 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, bij mij verschilt het enorm.
Zo heb ik deze week dit:
[ afbeelding ]
Afgezien van Kendrick is er weinig muziekquote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu luister ik naar Spotify. Met nog maar 10 dagen te gaan in 2014.
Mijn T10 artiesten.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er wel zo'n tool waarmee je ook op andere instanties kunt scrobblen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik maak niet veel gebruik meer van last.fm. Maak veel gebruik van mijn chromecast mbt muziek, dus soundcloud, rdio, 22tracks en youtube en dat scrobblt ie niet.
Ik ben eenmaal niet zo'n rap/hiphopfreak.quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afgezien van Kendrick is er weinig muziek
Kendrick Lamarquote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen lijst.quote:Op zondag 21 december 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw lijstje.
Dat mag ook.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst.
Ik luister nu hier naar.
Feyenoord is alweer uitgevoetbald.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
PSV winterkampioen, kijken of ze ook dit seizoen nog een dip krijgen
EL-cup winnen joh gek.quote:
tripodquote:
Veel manquote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tot zover deze posts die jullie waarschijnlijk niet echt boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |