ik vind ze persoonlijk allemaal overrated, zo heb ik echt een bloedhekel aan coldplay.quote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zorgde ook voor mooie tegentreffers. Maar dat past bij het golvende galjoen.
Nu luister ik naar Spotify. Met nog maar 10 dagen te gaan in 2014.
Mijn T10 artiesten.
[ afbeelding ]
Ach, bij mij verschilt het enorm.quote:Op zondag 21 december 2014 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind ze persoonlijk allemaal overrated, zo heb ik echt een bloedhekel aan coldplay.
ik maak niet veel gebruik meer van last.fm. Maak veel gebruik van mijn chromecast mbt muziek, dus soundcloud, rdio, 22tracks en youtube en dat scrobblt ie niet.quote:Op zondag 21 december 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, bij mij verschilt het enorm.
Zo heb ik deze week dit:
[ afbeelding ]
Afgezien van Kendrick is er weinig muziekquote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu luister ik naar Spotify. Met nog maar 10 dagen te gaan in 2014.
Mijn T10 artiesten.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er wel zo'n tool waarmee je ook op andere instanties kunt scrobblen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik maak niet veel gebruik meer van last.fm. Maak veel gebruik van mijn chromecast mbt muziek, dus soundcloud, rdio, 22tracks en youtube en dat scrobblt ie niet.
Ik ben eenmaal niet zo'n rap/hiphopfreak.quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afgezien van Kendrick is er weinig muziek
Kendrick Lamarquote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen lijst.quote:Op zondag 21 december 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw lijstje.
Dat mag ook.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst.
Ik luister nu hier naar.
Feyenoord is alweer uitgevoetbald.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
PSV winterkampioen, kijken of ze ook dit seizoen nog een dip krijgen
EL-cup winnen joh gek.quote:
tripodquote:
Veel manquote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tot zover deze posts die jullie waarschijnlijk niet echt boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |