quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
wtfquote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap best dat als dit al een half jaar zo bezig is dat je het goed zat bent.quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uh.. oke.quote:Op zondag 21 december 2014 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat hij dicht bij een meisje zit?
Dat nieuwe album is best leuk rene.quote:
Klopt, gewoon een heel goed album.quote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat nieuwe album is best leuk rene.
Geen enkele.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Night of the Hunter (1955) - IMDb
Wie is bang voor Virginia Woolf? (1966) - IMDb
Bin-jip (2004) - IMDb
The Insider (1999) - IMDb
Welke heb je gezien?
Teenage Mutant Ninja Turtles (1990)quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan jou
Oké, noem een andere goede film dit ik niet heb gezien.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk.
Ik merk het al, je wil mij niet helpen. Dit zal ik onthouden.
Even snel naar 4 veranderen hé. Geef maar een 5 of 4,5 film.quote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]Dat is een geweldige film.
[ afbeelding ]
Nee, vind het oprecht een hele leuke film.quote:Op zondag 21 december 2014 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even snel naar 4 veranderen hé. Geef maar een 5 of 4,5 film.
ik ging gister proberen "her"te kijken, wat een kut film. In Bruges is wel leuk trouwensquote:Op zondag 21 december 2014 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even snel naar 4 veranderen hé. Geef maar een 5 of 4,5 film.
Beide gezien. Her was idd super saai maar wel mooi gemaakt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ging gister proberen "her"te kijken, wat een kut film. In Bruges is wel leuk trouwens
Allemaal gezien. The Deer Hunter vond ik niks manquote:Op zondag 21 december 2014 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vind het oprecht een hele leuke film.Zeker als je vroeger de cartoon gekeken hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry Doublepain, ik wet dat je daar geen fan van bent, maar ik kan niet iedereen tevreden houden.quote:
Ik moet zeggen dat ik hard heb lopen schreeuwen bij de goal.quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi GGMM.
Heb jij ook genoten van het kampioenswaardige spel van Ajax?
*gebeurtquote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks rare jongen. Eerste uur gebeurd geen neuk. 2de helft was wel een 8.
Zeker mooi gemaakt, en ik denk dat als we zover komen ik scarlet ook als mijn stem doequote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beide gezien. Her was idd super saai maar wel mooi gemaakt.
alle vier gezien.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Night of the Hunter (1955) - IMDb
Wie is bang voor Virginia Woolf? (1966) - IMDb
Bin-jip (2004) - IMDb
The Insider (1999) - IMDb
Welke heb je gezien?
Overrated.quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil The Interview zien maar wolf of wallstreet niet gezien.
Forrest Gump is trouwens een van mijne favoriete films
Dat geeft niet, René. Ik heb ook hard lopen schreeuwen ondanks het aidsverwekkende niveau. Gewoon tot 83 minuten nul-nul staan tegen Excelsior, het kan eigenlijk niet. Ik had me al neergelegd bij puntverlies, maar daar was Mike, oh Mike van der Hoorn.quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hard heb lopen schreeuwen bij de goal.
Een bruiloft waar niks gebeurt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
*gebeurt
En in het eerste uur worden de onbezorgde levens een een stel vrienden goed neergezet. Hierdoor zie je het contrast met het 2e gedeelte van de film en maakt het stukken meer indruk.
Het was lekker over de top, wel flink gehyped die wolf film. Net als the great nogiets trouwens.quote:
Het kan prima. Excelsior speelt compact op een veld van 2 bij 2 meter. Dat is gewoon heel lastig voetballen. Weinig ruimte voor individuele acties. Gewoon een lastige uitwedstrijd.quote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, René. Ik heb ook hard lopen schreeuwen ondanks het aidsverwekkende niveau. Gewoon tot 83 minuten nul-nul staan tegen Excelsior, het kan eigenlijk niet. Ik had me al neergelegd bij puntverlies, maar daar was Mike, oh Mike van der Hoorn.
Waarom was de 2de zo kut?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
alle vier gezien.
3.5, 1.5, 4.0, 3.5
Ik dacht dat hij het over Forrest Gump had.quote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het was lekker over de top, wel flink gehyped die wolf film. Net als the great nogiets trouwens.
Sfeer neerzetten en een blik geven in succesvolle onbezorgde levens.quote:
Baltempo had wel wat hoger gekund. Dat ontbreekt nog steeds bij Ajax om ploegen echt kapot te spelen. Vooral de eerste tien minuten is het iedere wedstrijd voor Ajax oppassen dat er geen tegentreffer komt. Dat vind ik zorgwekkend.quote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan prima. Excelsior speelt compact op een veld van 2 bij 2 meter. Dat is gewoon heel lastig voetballen. Weinig ruimte voor individuele acties. Gewoon een lastige uitwedstrijd.
het is eigenlijk een theather-stuk en het zijn vooral schreeuwde/jankeende vrouwen. Kon mij totaal niet boeien.quote:
Daar heb je zeker gelijk in. Ik zal ook niet beweren dat het goed was.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baltempo had wel wat hoger gekund. Dat ontbreekt nog steeds bij Ajax om ploegen echt kapot te spelen. Vooral de eerste tien minuten is het iedere wedstrijd voor Ajax oppassen dat er geen tegentreffer komt. Dat vind ik zorgwekkend.
Ja FG vond ik leuk toen ik 12 was.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over Forrest Gump had.
Anders heeft René wel gelijk.
Dat klopt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik dacht dat hij het over Forrest Gump had.
Ik vraag het natuurlijk wel aan de kenner zelf héquote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja FG vond ik leuk toen ik 12 was.
Je bent zelf een Big Fish.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef GGMM het volgende:
Weet je welke film ik echt superontzettendenormteringkut vond?
Big Fish.
Ik heb me voorgenomen om, als het kan, wedstrijden van PSV te ontwijken. Dat werkt slecht tegen me. Het maakt me ziek. Het maakt me agressief. Reactievoetbal is stervende aids. Daar moet ik me niet meer aan onderwerpen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Ik zal ook niet beweren dat het goed was.
Maar ik heb nog steeds goede hoop dat we kampioen worden.Onze trainer is gewoon heel goed, en individueel doet het niets onder van PSV/is het beter dan PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |