Wat een fijne pronte borstjes. Ik word er gelukkig van.quote:
Niet verkeerd inderdaad, jammer dat ik haar nummer niet heb.quote:Op zondag 21 december 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een fijne pronte borstjes. Ik word er gelukkig van.
ouwe viespeukquote:Op zondag 21 december 2014 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet verkeerd inderdaad, jammer dat ik haar nummer niet heb.
Ajaxquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wordt er kampioen dit jaar?
NEC of Roda.quote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wordt er kampioen dit jaar?
Beker zullen ze niet winnenquote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ajax? Op basis van het goede spel tegen Vitesse zeker
Beker waren ze niet volledig voor geconcentreerd blijkbaar.quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ajax? Op basis van het goede spel tegen Vitesse zeker
Als Denswil en Veltman blijven staan niet. Serero dadelijk afwezig.quote:
Riedewald op VM kan prima. Zolang Zimling er maar niet hoeft te staan neequote:Op zondag 21 december 2014 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Denswil en Veltman blijven staan niet. Serero dadelijk afwezig.
Dordrecht en NAC.quote:Op zondag 21 december 2014 13:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welke clubs gaan degraderen dan?
Dat maakt helemaal niks uit, die verdedigers dan, Serero zou je misschien wel missen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Denswil en Veltman blijven staan niet. Serero dadelijk afwezig.
Vond ik tegen Vitesse ook niet zo goed spelen. Ik denk zelfs dat hij mede de reden was van het slappe spel van Klaassen. Al is dat op tv moeilijk te beoordelen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald op VM kan prima. Zolang Zimling er maar niet hoeft te staan nee
Dat hebben ze gewoon laten lopen, is niet echt representatief voor de kwaliteit, wordt vandaag ook niet makkelijk, ze zijn aan de winterstop toe, een trainingskampje met Frank en ze gaan de 2e seizoenshelft weer fris en fruitig tegemoet, uiteindelijk gaat de druk doorslaggevend zijn, qua kwaliteit ontloopt het elkaar niet zo veel.quote:Op zondag 21 december 2014 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik tegen Vitesse ook niet zo goed spelen. Ik denk zelfs dat hij mede de reden was van het slappe spel van Klaassen. Al is dat op tv moeilijk te beoordelen.
Tegen Vitesse speelde iedereen vrij zwak. Dat neem ik dan ook niet echt mee die collectieve offdayquote:Op zondag 21 december 2014 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik tegen Vitesse ook niet zo goed spelen. Ik denk zelfs dat hij mede de reden was van het slappe spel van Klaassen. Al is dat op tv moeilijk te beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |