Ben jaloers. Hier volle zon, windstil en 12 graden. Ik wil godverdomme noodweerquote:Op maandag 22 december 2014 11:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier ook en regen erbij. Ik ga straks wegwaaien.
hoi corriequote:Op maandag 22 december 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
Mogguh. Ik moet er nog steeds even over nadenkenSowieso werkt mijn hoofd ook niet zo goed 's morgens.
Het is niet koud hier. Volgens mij zou het vandaag ook 13 graden wordenquote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben jaloers. Hier volle zon, windstil en 12 graden. Ik wil godverdomme noodweer
Hoi Roland. Lekker weekend gehad?quote:
Ja, vandaag rennen in me eigen stad en ook zivkogod een goal gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet koud hier. Volgens mij zou het vandaag ook 13 graden wordenMaar ja die wind en zo he.
[..]
Hoi Roland. Lekker weekend gehad?
Niets mis mee. Met kerst bij jullie ook 19 graden?quote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet koud hier. Volgens mij zou het vandaag ook 13 graden wordenMaar ja die wind en zo he.
[..]
Hoi Roland. Lekker weekend gehad?
Thermostaat staat meestal op 20 hier.quote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis mee. Met kerst bij jullie ook 19 graden?
Neem dan een coupe Robben.quote:Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mijn haar naar boven man klotewind idd
Bizar. Normaal hebben al die Oost-Europeanen de thermometer op 26quote:Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thermostaat staat meestal op 20 hier.
Ja, maar die kunnen dat niet zelf instellen. Het hele complex heeft dezelfde temperatuur. Zitten ze in de winter lekker binnen met een t-shirtje aan.quote:Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Bizar. Normaal hebben al die Oost-Europeanen de thermometer op 26
Als jij blij bent, ben ik het ookquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, vandaag rennen in me eigen stad en ook zivkogod een goal gemaakt
ik ben blij
Dat niet maar volgens mij absoluut geen 'kersttemperaturen'.quote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis mee. Met kerst bij jullie ook 19 graden?
Ja?quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar die kunnen dat niet zelf instellen. Het hele complex heeft dezelfde temperatuur. Zitten ze in de winter lekker binnen met een t-shirtje aan.
In december is het eigenlijk zelden koud. Is de commercie die je dat wel wilt laten geloven.quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij blij bent, ben ik het ook
[..]
Dat niet maar volgens mij absoluut geen 'kersttemperaturen'.
Kerst hier 19 graden. Verwachting voor oudjaarsdag is 0 en s'nachts -6. Het kan verkerenquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar als je energie genoeg hebt maakt dat niet uit natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja?Dat is wel heel pauper. Dat hebben ze zelfs hier niet.
van mij mag het sneeuwen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Champagne hoort ook koud gedronken te worden.quote:Op maandag 22 december 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Kerst hier 19 graden. Verwachting voor oudjaarsdag is 0 en s'nachts -6. Het kan verkeren
quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
van mij mag het sneeuwen.
ik wacht al bijna meer dan een jaar op weer een sneeuwperiode.
ik wacht.
Niet met krenten?quote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef KingRoland het volgende:
ik eet trouwens oliebollen met rozijnen.
Ik zou het wel leuk vinden als het hard ging vriezen, weer een keertje op natuurijs schaatsen zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
van mij mag het sneeuwen.
ik wacht al bijna meer dan een jaar op weer een sneeuwperiode.
ik wacht.
Sneeuwballen gooien naar de buurmanquote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als het hard ging vriezen, weer een keertje op natuurijs schaatsen zou wel mooi zijn.
quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar als je energie genoeg hebt maakt dat niet uit natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |