Niets van te zienquote:Op maandag 22 december 2014 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe is het met je hoofdwond?
quote:Op maandag 22 december 2014 09:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een koptelefoon en capuchon op niet nee.
Gayquote:Op maandag 22 december 2014 09:55 schreef JanCees het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik Cristiano Ronaldo was en de dag ging doorbrengen met een andere Cristiano Ronaldo
Beetje Cristianaal hier en daarquote:
Linkquote:Op maandag 22 december 2014 10:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb de VBL awards ingevuld en moedig jullie aan hetzelfde te doen.
Wim Kieft Award - De user die waarschijnlijk drugsverslaafd isquote:Op maandag 22 december 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
VBL / [VBL-Awards] Stemtopique 2014
Ik ken weinig mensen die dat überhaupt hebben geprobeerd, ik wilde eigenlijk niet stemmen op al die negatieve dingen. Je kunt wel zien wie het bedacht heeft, zure man.quote:Op maandag 22 december 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wim Kieft Award - De user die waarschijnlijk drugsverslaafd is
• Dven
Van het weekend wel crystal meth geprobeerd. Ben te arm voor coke.
Wist niet eens dat het crystal meth was. Tot ik Piko ben gaan googelenquote:Op maandag 22 december 2014 10:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die dat überhaupt hebben geprobeerd, ik wilde eigenlijk niet stemmen op al die negatieve dingen. Je kunt wel zien wie het bedacht heeft, zure man.
Er zijn nauwelijks positieve awardsquote:Op maandag 22 december 2014 10:04 schreef JanCees het volgende:
Zolang ik niet genomineerd wordt ga ik niet stemmen
Cristiano Ronaldo Award - De user die van de grootste kwaliteit is in dit subforumquote:Op maandag 22 december 2014 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn nauwelijks positieve awards
Ronaldo zou ook van zichzelf zeggen dat hij de beste is.quote:Op maandag 22 december 2014 10:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo Award - De user die van de grootste kwaliteit is in dit subforum
• opperkleurder
Genomineerd.quote:Op maandag 22 december 2014 10:04 schreef JanCees het volgende:
Zolang ik niet genomineerd wordt ga ik niet stemmen
De Wim Kieft Award is best eervolquote:Op maandag 22 december 2014 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn nauwelijks positieve awards
Mijn brein werkt niet in de ochtend. Had ik al gezegdquote:
Ik vind het een goede lijst.quote:Op maandag 22 december 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn brein werkt niet in de ochtend. Had ik al gezegd
Er komen er redelijk wat overeen jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een goede lijst.
Hoi, hoe was je weekend?quote:Op maandag 22 december 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
Mogguh. Ik moet er nog steeds even over nadenkenSowieso werkt mijn hoofd ook niet zo goed 's morgens.
Ik denk dat ze lekker gestreken heeft.quote:
Hoi.quote:
Toevallig heb ik dat gisteren gedaan jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze lekker gestreken heeft.
Ik ken je te goedquote:Op maandag 22 december 2014 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat gisteren gedaan ja
Sp3c had ook wat overhemden meegenomen zo slim als hij is.quote:Op maandag 22 december 2014 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel jaOf ik vertel te veel, kan ook.
Nee ik heb alleen iets van mezelf gestreken. En hopelijk leest hij dit niet.quote:Op maandag 22 december 2014 10:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sp3c had ook wat overhemden meegenomen zo slim als hij is.
Helaas is de sherlock al maanden stukquote:Op maandag 22 december 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen iets van mezelf gestreken. En hopelijk leest hij dit niet.
Ik ga ooit je spannende avonturen allemaal bundelen in het boekje "Karina, strijker in haar eigen orkest"quote:Op maandag 22 december 2014 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel jaOf ik vertel te veel, kan ook.
Ja dat is best irritant. Af en toe wil ik weleens posts van een user opzoekenquote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helaas is de sherlock al maanden stuk
Waardeloos jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helaas is de sherlock al maanden stuk
Goeien grap Dvenquote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga ooit je spannende avonturen allemaal bundelen in het boekje "Karina, strijker in haar eigen orkest"
Jaja, de ochtend is bijna vrbij en ik heb gelijk mijn schwung weer gevondenquote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeien grap DvenOverigens ben ik nu de was aan het doen, zoals een goede huisvrouw betaamt.
Naast de auto refresh was dit de functie waarom ik hier zo graag zit.quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Waardeloos jaZoveel mogelijke fitties misgelopen
Ik nog niet helemaal, moet zometeen eerst wat eten dan ben ik pas echt wakker.quote:Op maandag 22 december 2014 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaja, de ochtend is bijna vrbij en ik heb gelijk mijn schwung weer gevonden
Autorefreshquote:Op maandag 22 december 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naast de auto refresh was dit de functie waarom ik hier zo graag zit.
Wat voor lekkers ga je makenquote:Op maandag 22 december 2014 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik nog niet helemaal, moet zometeen eerst wat eten dan ben ik pas echt wakker.
Oh gewoon een paar sneetjes brood hoor. Niks bijzonders. En vanmiddag wil ik naar de kapper, als het niet te druk is tenminste anders heb ik geen zin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |