Collins John is ook wel lachen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Collins_Johnquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Elia, Drenthe, Affelay. Je kan haast een elftal vullen met dat soort 'grote spelers' die het nooit écht gemaakt hebben.
De kneus aller kneuzen is wat mij betreft Andy van der Meijde. Heeft miljoenen verdiend maar zijn clubs er nooit iets voor teruggegeven. En dan nog schaamteloos een boek schrijven over je waardeloze carrière.. domme pauperquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Elia, Drenthe, Affelay. Je kan haast een elftal vullen met dat soort 'grote spelers' die het nooit écht gemaakt hebben.
gefixtquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Elia, Drenthe, Affelay. Je kan haast een elftal vullen met dat soort 'grote spelers' die het écht nooit gemaakt hebben.
Mwa, Affelay past toch niet helemaal in dat rijtje. Speelt laatste tijd toch vrij aardig? En bij PSV ook een van de beste spelers in de competitie voor een hele tijd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Jezusquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Collins John is ook wel lachen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Collins_John
ook een goedemorgequote:Op maandag 22 december 2014 09:29 schreef opperkleurder het volgende:
Elia die het niet gemaakt zou hebbenTweede van de wereld in 2012, kampioen geworden met Juve. Van "dom dravertje" bij ADO heeft hij toch de stap weten te maken naar mooie clubs als HSV, Juve en Werder. Juventus was achteraf niet zo slim omdat hij niet zo veel aan spelen toe kwam, maar je kunt niet zeggen dat Elia een slechte carrière achter de rug heeft (en hij is pas 27 jaar).
Tijdens de wedstrijd tegen Schotland was hij wel top maar nooit echt fan geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 09:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goedemorgen Roland. Ben jij ook Elia fan?
Misschien moeten we even naar de SCquote:Op maandag 22 december 2014 09:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd tegen Schotland was hij wel top maar nooit echt fan geweest.
hoe ga jij kerst vieren dit jaar?
Oh de jaloeziequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De kneus aller kneuzen is wat mij betreft Andy van der Meijde. Heeft miljoenen verdiend maar zijn clubs er nooit iets voor teruggegeven. En dan nog schaamteloos een boek schrijven over je waardeloze carrière.. domme pauper
Nee hoor.. heb alleen niks met spelers die hun carrière verkloten omdat ze niet de juiste mentaliteit hebben voor topvoetbal. Snap niet dat clubs er toch steeds weer intrappen.. zoals bij Balotelli.quote:
Je moet mentaal extreem sterk zijn voor de top. Logisch dat niet iedereen dat aankan. Anders is het ook geen topsport, of wel?quote:Op maandag 22 december 2014 10:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee hoor.. heb alleen niks met spelers die hun carrière verkloten omdat ze niet de juiste mentaliteit hebben voor topvoetbal. Snap niet dat clubs er toch steeds weer intrappen.. zoals bij Balotelli.
Ik zou zowel Elia als Afellay nog niet willen afschrijven. Daarvoor zijn ze te getalenteerd en te jong. Het is voor Elia vast niet verkeerd dat hij onder leiding van een Nederlandse coach komt te staan. Ik ben benieuwd of Koeman hem nog beter kan maken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Van wat je in de pers meekrijgt heeft Elia niet de juiste mentaliteit, dus dat maakt het lastig. Zeker ook omdat hij langere tijd niet echt presteert. Afellay laat momenteel weer wat zien en zijn mindere periode was vooral veroorzaakt door blessureleed. Maar hij moet m.i. wel snel naar een betere club om nog echt wat te bewijzen. Als het hierbij blijft, dan is het toch de bekende nachtkaars.quote:Op maandag 22 december 2014 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou zowel Elia als Afellay nog niet willen afschrijven. Daarvoor zijn ze te getalenteerd en te jong. Het is voor Elia vast niet verkeerd dat hij onder leiding van een Nederlandse coach komt te staan. Ik ben benieuwd of Koeman hem nog beter kan maken.
Dat klopt.. maar als jij en ik dat weten, dan moeten clubs dat ook weten en toch trekken ze steeds weer mentaal zwakke spelers aan.. ik begrijp niet dat clubs zo'n blinde vlek hebben. Ze staren zich blind op het talent van een spelerquote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je moet mentaal extreem sterk zijn voor de top. Logisch dat niet iedereen dat aankan. Anders is het ook geen topsport, of wel?
Als je het over NL hebt: je kan geen speler aantrekken zonder dat er iets mis mee is, of het moet een hele jonge speler zijn (met alle onzekerheden die daarbij horen), dan wel iemand aan het einde van de loopbaan die om wat voor reden ook zijn loopbaan in NL wil beëindigen en voor wie salaris dan kennelijk ondergeschikt is.quote:Op maandag 22 december 2014 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat klopt.. maar als jij en ik dat weten, dan moeten clubs dat ook weten en toch trekken ze steeds weer mentaal zwakke spelers aan.. ik begrijp niet dat clubs zo'n blinde vlek hebben. Ze staren zich blind op het talent van een speler
Het zal inderdaad wel een soort zelfoverschatting zijn van clubs en trainers die denken dat ze nog wel iets van een speler kunnen maken. Er is een categorie spelers die niet kan omgaan met de aandacht en het geld en bij wie het beroep van profvoetballer op de 2e plaats komt te staan. Die spelers moet je als club niet willenquote:Op maandag 22 december 2014 12:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bij een club waarbij alles soepel loopt icm met een trainer/coach die goed met mentaal minder goede spelers om kan gaan wil zo'n speler nog wel eens opbloeien, maar het risico is en blijft groot. Kennelijk verwacht Koeman dat hij en zijn club het warme bad zullen zijn voor Elia, maar ik denk dat het wel eens tegen kan gaan vallen.
Iemand als Balotelli aantrekken snap ik dan ook weer niet zo. Ik verwacht ook dat hij snel naar het Oostblok gaat om daar nog wat geld op te halen. Want een goede club moet wel erg slecht geleid worden om hem nog een contract aan te bieden...
Ik denk dat Koeman ook liever Ronaldo haalt, maar ja...quote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zal inderdaad wel een soort zelfoverschatting zijn van clubs en trainers die denken dat ze nog wel iets van een speler kunnen maken. Er is een categorie spelers die niet kan omgaan met de aandacht en het geld en bij wie het beroep van profvoetballer op de 2e plaats komt te staan. Die spelers moet je als club niet willen
Er zullen toch wel meer opties zijn dan Elia? Spelers als Tadic en Pelle zijn voor Engelse begrippen niet duur, hebben de juiste instelling en zijn een meerwaarde. De Elia van een paar jaar terug had die meerwaarde ook, maar of dat nog steeds zo is.. ik zou het risico niet nemen met een speler die bij 2 clubs op rij is misluktquote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman ook liever Ronaldo haalt, maar ja...
Alleen Koeman heeft in de zomerstop al een aantal flinke investeringen moeten doen. Forster, Long en Mané zijn ook nieuw en daarnaast zijn Bertrand en Alderweireld gehuurd. Koeman heeft ook al vaker aangegeven dat hij beperkte riemen heeft om mee te roeienquote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zullen toch wel meer opties zijn dan Elia? Spelers als Tadic en Pelle zijn voor Engelse begrippen niet duur, hebben de juiste instelling en zijn een meerwaarde. De Elia van een paar jaar terug had die meerwaarde ook, maar of dat nog steeds zo is.. ik zou het risico niet nemen met een speler die bij 2 clubs op rij is mislukt
Ik zou Elia ook niet nemen, maar ik acht het ook weer niet onmogelijk dat de heren Koeman het beter zien dan ik.quote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zullen toch wel meer opties zijn dan Elia? Spelers als Tadic en Pelle zijn voor Engelse begrippen niet duur, hebben de juiste instelling en zijn een meerwaarde. De Elia van een paar jaar terug had die meerwaarde ook, maar of dat nog steeds zo is.. ik zou het risico niet nemen met een speler die bij 2 clubs op rij is mislukt
Dit verdient wel eenquote:Op maandag 22 december 2014 11:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Afellay laat momenteel weer wat zien en zijn mindere periode was vooral veroorzaakt door blessureleed.
Elia past nergens met zijn houding en kan beter de grote vedette bij Telstar gaan uithangen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:24 schreef Blackings het volgende:
Hij past gewoon niet bij Bremen, Bundesliga middenmoot en laagvliegers hebben allemaal tokkie trainers die rare tactieken toepassen en de adolf hitler uithangen op het trainingsveld en willen dat iedereen behalve de grote neger of de lange duitser voorin "hard werkt".
Elia deed dit ook en liep zich onnodig kapot.
Bij Southampton past hij niet, want Southampton heeft hem niet nodig.
Hij kan beter naar een andere BPL club gaan.
Houding?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Elia past nergens met zijn houding en kan beter de grote vedette bij Telstar gaan uithangen.
Elia is een omhooggevallen figuurtje a la Drenthe. Krijgt zijn kansen omdat trainers hopen er nog iets van te kunnen maken, maar nergens lukt het omdat het spel zo gezegd niet bij hem past...quote:Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
Houding?
Toen hij 17 was was hij een probleemjongen, maar hij is de afgelopen 8 jaar nooit negatief opgevallen, doet alles zoals het hoort en werkt keihard op het veld.
Kijk het spel van Bremen een keer.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Elia is een omhooggevallen figuurtje a la Drenthe. Krijgt zijn kansen omdat trainers hopen er nog iets van te kunnen maken, maar nergens lukt het omdat het spel zo gezegd niet bij hem past...
Ik ben dit seizoen meerdere malen in het Weserstadion geweest, grappig dat je het zegt. En ik kijk eigenlijk naar elke club waar hij is geweest op Twente na. Maar dat het spel niet bij een speler past is het meest gebruikte excuus voor een speler die gewoon niet goed presteert, terwijl genoeg spelers zich wel degelijk aan kunnen passen bij een nieuw team.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
Kijk het spel van Bremen een keer.
De linkervleugelaanvaller speelt als een linkshalf, daarom werd Elia soms ook spits gezet, maar hij is geen spits.
Wat wil je hiermee zeggen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben dit seizoen meerdere malen in het Weserstadion geweest, grappig dat je het zegt. En ik kijk eigenlijk naar elke club waar hij is geweest op Twente na. Maar dat het spel niet bij een speler past is het meest gebruikte excuus voor een speler die gewoon niet goed presteert, terwijl genoeg spelers zich wel degelijk aan kunnen passen bij een nieuw team.
Dan ben ik inderdaad gewoon domquote:Op donderdag 25 december 2014 15:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen.
Je kan toch geen targetman als counterspits gebruiken?
Dat is hetzelfde verhaal bij Elia, indien je dit een slecht excuus vind ben je gewoon dom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |