De wijze waarop zulke eisen/verboden worden ingesteld, gaat via een stemming onder alle clubs en de kunstgrasclubs zijn in de meerderheid.quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verbieden, en verplicht laten degraderen als ze 3 seizoenen na het verbod nog op nepgras spelen.
Dan moeten ze de wijze veranderen. Want dat kunstgras maakt het voetbal echt kapot in Nederland.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wijze waarop zulke eisen/verboden worden ingesteld, gaat via een stemming onder alle clubs en de kunstgrasclubs zijn in de meerderheid.
In de Jupiler League hebben ze er, denk ik, minder kritiek op omdat daar haast alle clubs dat gras gewend zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat kunstgras bij roda valt wel mee toch?
Zou je dat als bond zonder inspraak van alle clubs kunnen veranderen zonder enige vorm van kritiek?quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze de wijze veranderen.
Mee eens.quote:Want dat kunstgras maakt het voetbal echt kapot in Nederland.
Ik had Twente vooraf als 2e voor dit seizoenquote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente het 2e beste veld van NL, staan we toch nog ergens in de top
Gebasseerd op het spel van voor de winterstop denk ik dat het als volgt wordt:quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had Twente vooraf als 2e voor dit seizoen, ik had toch het idee dat het voetballend aardig in orde was maar het was eigenlijk Tadic. Top 5 moet wel haalbaar zijn uiteindelijk.
Schreuder kan veel meer uit dit elftal halen. Alleen speelt Schreuder antivoetbal.quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had Twente vooraf als 2e voor dit seizoen, ik had toch het idee dat het voetballend aardig in orde was maar het was eigenlijk Tadic. Top 5 moet wel haalbaar zijn uiteindelijk.
Als Twente nou aan het seizoen was begonnen zoals ze gisteren de laatste 5 minuten speelden... alle instructies van Alfredje overboord en vlammen, ze kunnen het wel!quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, de spelers zijn ook gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schreuder kan veel meer uit dit elftal halen. Alleen speelt Schreuder antivoetbal.
Daarom had ik er ook wat meer van verwacht, de organisatie stond, maar wie weet wordt het nog een aardige 2e seizoenshelftquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Twente nou aan het seizoen was begonnen zoals ze gisteren de laatste 5 minuten speelden... alle instructies van Alfredje overboord en vlammen, ze kunnen het wel!
Overwinning van twente was ook deels de schuld van ons willem II, dat uitverdedigen was echt drama.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Twente nou aan het seizoen was begonnen zoals ze gisteren de laatste 5 minuten speelden... alle instructies van Alfredje overboord en vlammen, ze kunnen het wel!
Ziyech die komt er wel.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef GGMM het volgende:
Die Mokotjo en Ziyech die iedereen topaankopen vond zijn eigenlijk gewoon hele beperkte spelers voor dat niveau.
Mentaliteit is ook een kwaliteit.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar het voetbal wat Schreuder speelt is enorm dodelijk voor de spelers die FC Twente in hun elftal heeft.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, de spelers zijn ook gewoon niet zo goed.
Die Mokotjo en Ziyech die iedereen topaankopen vond zijn eigenlijk gewoon hele beperkte spelers voor dat niveau.
Ja, dat denk ik ook. Het heeft alleen tijd nodig. Het is het direct de speler waarvan veel mensen dachten.quote:
Prima, ja. Met jou ook?quote:
Proficiat man. Denswil-fan toch?quote:
Heb je al vakantie?quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
Ik ga even een biertje doen, het lijkt wel kerst
Hoi Lans.quote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Proficiat man. Denswil-fan toch?
Hey Frits.quote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Scrummie. Hoe was het de afgelopen maanden tijdens je ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |