Met afstand.quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de tofste user met een O toch?
Ik denk dat het vriendinnetje dat ik op m'n 13e had de grootste cupmaat had met haar Cquote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent wel een liefhebber van Dubbel D toch?
Wel de tofste met opperkleurdequote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de tofste user met een O toch?
Ik dacht dat ze in Bulgarije iets beter bedeeld waren.quote:Op maandag 22 december 2014 19:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat het vriendinnetje dat ik op m'n 13e had de grootste cupmaat had met haar CDaarna was het altijd vrij mager. De huidige is de eerste met meer dan B denk ik
Let jij eens even op je woorden.quote:Op maandag 22 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer komt die kutchinees bij ADO buurten?
quote:Op maandag 22 december 2014 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Let jij eens even op je woorden.
Volgend jaarquote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Wanneer komt die Chinees bij ADO buurten?
Hij wacht op het jaar van de ooievaar...quote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Wanneer komt die Chinees bij ADO buurten?
Hier maar 1 vriendin gehad. Was buiten dat allemaal NL. Maar ook hier is het niet veel hoor. Alles wat naturel is, is dikwijls A hoogstens B uitzonderlijk C. Iets meer is nep.quote:Op maandag 22 december 2014 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Bulgarije iets beter bedeeld waren.
Allemaal primaquote:Op maandag 22 december 2014 19:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier maar 1 vriendin gehad. Was buiten dat allemaal NL. Maar ook hier is het niet veel hoor. Alles wat naturel is, is dikwijls A hoogstens B uitzonderlijk C. Iets meer is nep.
Die Bush alleen van naam, IJndejaars heb ik jaren terug wel eens op maar kan me niet goed herinneren wat ik er van vond.quote:Op maandag 22 december 2014 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag een IJndejaars en Bush Noël gehaald. Ken je die?
Hypocriete aidszooi. Zelfbevlekking en eigengeilerij.quote:
Geen bier?quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Met kerstavond maak ik:
Verse tonijntaartjes vooraf.
Een soepje van knolselderij tussendoor.
Hertenbiefstuk met zuurkoolpuree als hoofdgerecht.
Zelfgemaakte tirumisu als nagerecht.
Ik heb een mooie selectie witte en rode wijnen ter begeleiding.
Met kerst drink ik wijn.quote:
Nope. Veel vrouwelijk gasten, dus iedereen moet zich aanpassen. Ik ben niet zo een fan van witte wijn, maar ik heb me toch een mooie fles op de kop getikt.quote:
ik ben blij dat ik dit jaar geen kerstavond vier, wel eerste en tweede kerstavond. In ieder geval eerste kerstdag eend en tweede kerstdag fazant. in de andere dingen besides het hoofdgerecht ben ik niet geintresseerd.quote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Met kerstavond maak ik:
Verse tonijntaartjes vooraf.
Een soepje van knolselderij tussendoor.
Hertenbiefstuk met zuurkoolpuree als hoofdgerecht.
Zelfgemaakte tirumisu als nagerecht.
Ik heb een mooie selectie witte en rode wijnen ter begeleiding.
Dat vind ik oprecht jammer, dat veel mensen nog steeds het idee hebben dat goed eten altijd samen moet gaan met wijn. Goed bier kan zóveel toevoegen gek daar weet je de helft niet vanquote:
Voorgerechten vind ik vaak erg lekker. Zeker als het contrasteert met het hoofdgerecht.quote:Op maandag 22 december 2014 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dit jaar geen kerstavond vier, wel eerste en tweede kerstavond. In ieder geval eerste kerstdag eend en tweede kerstdag fazant. in de andere dingen besides het hoofdgerecht ben ik niet geintresseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |