Nee. Een bedrijf uit Velsen-Noord.quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die was genomineerd voor de slechtste slogan van 2014, volgens mij was het een Limburgs bedrijfje dat won.
quote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tofste user wiens naam met een D begint van 2014.
Diequote:Op maandag 22 december 2014 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor wat het waard is; het scheelde echt maar een heel klein beetje.
Ach, ik kijk nergens meer van op.quote:
Kun je na afgelopen zondag nog ontkennen dat jullie toch wel erg Duits zijn?....quote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik kijk nergens meer van op.
Dat heb ik nooit ontkend, ik vind die bijnaam wel leukquote:Op maandag 22 december 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je na afgelopen zondag nog ontkennen dat jullie toch wel erg Duits zijn?....
Dude...quote:Op maandag 22 december 2014 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit ontkend, ik vind die bijnaam wel leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef DonRaja het volgende:
Zo fout, maar ik moest toch lachen...
Nou haha lachen zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kankermongool."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Bedankt voor de banquote:
Hij was wel passendquote:Op maandag 22 december 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik wel op post icons let.
Succes iig, gaat denk behoorlijk druk wordenquote:Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ik ga filerijden, dus je bent weer alleen hier.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef DonRaja het volgende:
Zo fout, maar ik moest toch lachen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Mijn naam begint ook met een Dquote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard had ik het puur over de forumnaam.quote:Op maandag 22 december 2014 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn naam begint ook met een D
1 Een timmer timmert, een tandarts boort… maar wij zitten lekker in Velsen Noord (aannemer Braak Velsen) 28%quote:Op maandag 22 december 2014 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Een bedrijf uit Velsen-Noord.
[ afbeelding ]
Gezellig van je.quote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Succes iig, gaat denk behoorlijk druk worden
Zowel forumnaam als echte naam. Dubbel D, eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent wel een liefhebber van Dubbel D toch?quote:Op maandag 22 december 2014 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zowel forumnaam als echte naam. Dubbel D, eigenlijk
Ik ben de tofste user met een O toch?quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard had ik het puur over de forumnaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |