Hallo beste MOD van 2014quote:
Ze hadden zich aangepast.quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead is ook niet zo'n uitdaging, hé.
Geen voetbal dan hamburgerflipper. Doet ie mooi.quote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft een bril zonder glazen, dus hij moet wel slim zijn.
[ afbeelding ]
Jij geniet ook van PSV. Anders zou je het er niet zo druk mee hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk PSV ontwijken, wanneer het maar kan.
Smerig dik.quote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft een bril zonder glazen, dus hij moet wel slim zijn.
[ afbeelding ]
Van die jongens zou denk ik geen een het er bij de top 3 redden op dit moment. Die potentie werd ze, voor ze bij Twente terecht kwamen, wel toebedeeld. Dat is een brevet aan onvermogen aan het adres van Schreuder en Michel Janssen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, je moet jongens als Ziyech, Mokotjo, Mokhtar, Corona etc. gewoon de vrijheid geven om te doen waar ze goed in zijn, niet overladen met opdrachten, want dan zie je dat er helemaal niks meer van komt.
Ik heb zaterdag niet gekeken.quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij geniet ook van PSV. Anders zou je het er niet zo druk mee hebben.
Is gewoon een machine.quote:
Davy vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tofste user wiens naam met een D begint van 2014.
Ik heb het zaterdag ook gekeken, genoten is een groot woord. vermakelijk was het wel.quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij geniet ook van PSV. Anders zou je het er niet zo druk mee hebben.
Maar die heeft een minder goede voorzet. En wel echt een bril nodig.quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
James Wade is minder dik dan hij.
Amenthquote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is de tofste user die begint met een A?????
Het zag er niet slecht uit inderdaad. Maar ze missen wel veel kansen. De keren dat er vanaf rechts met name een afgemeten voorzet gegeven kon worden die niet aankwam, waren niet op twee handen te tellen. Wel knap om daar steeds iemand vrij te spelen, maar dan moet iemand er wel iets mee doen. Helaas kan Narsingh totaal niet voetballen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb het zaterdag ook gekeken, genoten is een groot woord. vermakelijk was het wel.
Poeh, daar vraag je me at.quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
De zoveelste miskoop van psv die narsigh.quote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zag er niet slecht uit inderdaad. Maar ze missen wel veel kansen. De keren dat er vanaf rechts met name een afgemeten voorzet gegeven kon worden die niet aankwam, waren niet op twee handen te tellen. Wel knap om daar steeds iemand vrij te spelen, maar dan moet iemand er wel iets mee doen. Helaas kan Narsingh totaal niet voetballen.
wat.quote:
De tofste user die begint met een S, ben jij Stijn. Maar met een A... Poeh, zou ik niet weten.quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die was genomineerd voor de slechtste slogan van 2014, volgens mij was het een Limburgs bedrijfje dat won.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |