Ergens in het Amsterdamse Bos lijkt me wel wat.quote:Op maandag 22 december 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar waar zetten we hem dan neer?15.000 voor een 400 meterbaan. Is het per week dan krijg je dat eigenlijk nog wel prima rendabel. Horeca, verhuur en entree. Komt er duizend man dan zit je in principe al goed. Al zal de lokatie ook wel afgehuurd moeten worden natuurlijk.
Oke. Maar die was wel van een heel andere orde he Waren twee banen. Werd zelfs het NK op verreden, veel shows van BN'ers en dergelijke die dat ook niet gratis doen natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die in het Olympisch stadion kostte meen ik een ton of 6, geen idee of die er winst op hebben gedraaid maar de gemeente heeft er aan bijgedragen.
wat ga je dan etenquote:Op maandag 22 december 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ergens in het Amsterdamse Bos lijkt me wel wat.
En ik ga ook even wat eten. Eetze jongens.
Bedankt voor OP- materiaalquote:Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer het netjes te houden ivm kantooruren
Grote of kleine?quote:
Die zijn er altijdquote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goedemiddag, allemaal vakantie? Of zijn er nog kantoorslaven hier die afgebeuld worden door hun baas
stage en ik neem me vakantie laterquote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goedemiddag, allemaal vakantie? Of zijn er nog kantoorslaven hier die afgebeuld worden door hun baas
Oh ik kan werken als ik wil, genoeg te doen. Echter heb ik nog een paar tentamens zo rond de 20ste van januari die ik moet gaan lerenquote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook een mogelijkheid, hele jaar stage?quote:Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stage en ik neem me vakantie laternu is het lekker rustig
Nog een maand de tijd, dat moet genoeg zijnquote:Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh ik kan werken als ik wil, genoeg te doen. Echter heb ik nog een paar tentamens zo rond de 20ste van januari die ik moet gaan leren.
Bijna klaar met de bar renoveren, kiek eens wa'n pareltjequote:Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh ik kan werken als ik wil, genoeg te doen. Echter heb ik nog een paar tentamens zo rond de 20ste van januari die ik moet gaan leren.
nee joh januari al klaarquote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid, hele jaar stage?
[..]
Nog een maand de tijd, dat moet genoeg zijn
ziet er wel netjes uit lijkt alleen wat smal de bar zelf.quote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Bijna klaar met de bar renoveren, kiek eens wa'n pareltje
[ afbeelding ]
5 tentamens, alle 5 kut tentamens waar ik echt mijn best voor moet doen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid, hele jaar stage?
[..]
Nog een maand de tijd, dat moet genoeg zijn
heel nice. Jammer dat je er geen ledstrip onder heb gedaan.quote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En mag ik vragen waar dit isquote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets mis mee. Heb trouwens maredsous gevondenquote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |