Kerstpsychologie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:18 schreef Specularium het volgende:
Ik merkte wat frictie in het vorige deel, misschien een goed idee om dat even uit te praten allemaal.
Wil je hiermee insinueren dat zijn geboorte ongewenst was?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Vier jij ook je verjaardag niet, Antoine?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net mijn UI veranderd, Specularium is nu de komende drie dagen van slag.
Gaat het weer beter?quote:
Ik voel me wat beter ja, maar het natuurlijk niet normaal om overdag 4 uur lang te slapen. Nu moet ik eten maken en zo. Ik was vanmiddag zo suf dat ik in de zoekbalk van google "google.nl" intikte. Kan je nagaan.quote:
Whehe, dat doen oude mensen ook altijd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik voel me wat beter ja, maar het natuurlijk niet normaal om overdag 4 uur lang te slapen. Nu moet ik eten maken en zo. Ik was vanmiddag zo suf dat ik in de zoekbalk van google "google.nl" intikte. Kan je nagaan.
Oh dat ligt niet aan december, zijn vooral mensen die zich anders voordoen dan ze zijn die bij mijquote:dinsdag 16 december 2014 @ 17:24 • 286
sp3c
wel gek dat je claimed december zo'n leuk verhaal te vinden terwijl je er juist een enorme angel van in je slipje lijkt te krijgen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Lol dan zit je op FOK! op de verkeerde plek. Hier stikt het van de mensen die zich anders voordoenMannen zijn vrouwen, vrouwen zijn mannen, oud is jong, arm is rijk, ik kan nog wel een uurtje doorgaan.
Ik laat alleen leuke mensen toe in mijn leven, niks kut aanquote:
Klopt. Ik ben ook eigenlijk een steenrijke man, maar als ik dat zeg moet ik de vrouwen van me afslaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Lol dan zit je op FOK! op de verkeerde plek. Hier stikt het van de mensen die zich anders voordoenMannen zijn vrouwen, vrouwen zijn mannen, oud is jong, arm is rijk, ik kan nog wel een uurtje doorgaan.
Oh we gaan raadseltjes oplossen? Geen zin in ik zit WoW te spelen, want stiekem ben ik een man van 18.quote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook eigenlijk een steenrijke man, maar als ik dat zeg moet ik de vrouwen van me afslaan.
En racisten zijn geen racisten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Weet je hoe fucking veel mensen hier rondhangen? Het is net het echte levenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat er wel wat tussen zitten die het leuk vinden om te doen alsof ja. En andersom.
Maar het overgrote deel zal daar wel niet toe behoren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat er wel wat tussen zitten die het leuk vinden om te doen alsof ja. En andersom.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking veel mensen hier rondhangen? Het is net het echte leven
Zie de post van Yoki. Op al die duizenden zullen er wellicht een aantal zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het overgrote deel zal daar wel niet toe behoren.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ga weer doen alsof ik een Night Elf ben
Die durft hier ook al niet meer te posten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iets dieper in Elf, ietsjes maar. Anders zit ie vast.
Heb je hem persoonlijk weggejaagd?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die durft hier ook al niet meer te posten.
Ja, dat kan ik mij voorstellen dat je dat jammer vindt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die niet meer zo vaak komt.
Gahaa hoe bedoel je dat ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik mij voorstellen dat je dat jammer vindt.
Ach, zoals het er staat. Een nadere uitleg is natuurlijk volstrekt overbodig.quote:
Denk het niet, hij heeft vaker van die buien gehad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je hem persoonlijk weggejaagd?
Hoe kwalificeer je die buien?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk het niet, hij heeft vaker van die buien gehad.
hmmmmm.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, zoals het er staat. Een nadere uitleg is natuurlijk volstrekt overbodig.
Ik woon niet in Eindhoven dus ik zou het niet weten. Schijtlijster?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik woon niet in Eindhoven dus ik zou het niet weten. Schijtlijster?
Dank je wel, morgen ga ik opzeggen...wat een goed gevoel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah superleuk voor je, gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Wat goedquote:
Als financieel controller.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! Wat voor werk is het ?
Dat lijkt me zo lekker om te doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dank je wel, morgen ga ik opzeggen...wat een goed gevoel.
Vanmiddag, maar heb al een heleboel mensen gebeldquote:
Ja al vind ik het ook wel spannend.quote:
Ik hoop dat je het naar je zin krijgtquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanmiddag, maar heb al een heleboel mensen gebeld
Slechter dan nu kan sowieso nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het naar je zin krijgt
Vandaag mag dat.quote:
Ik heb geen tips helaas want ik werd altijd ontslagen. Maar wel goeie timing zo net voor het einde van de maand. Anders had je nog een maand extra moeten blijven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja al vind ik het ook wel spannend.
Even morgen door, want dan ga ik mijn baas vertellen dat ik vrijdag ga opzeggen.quote:
Februari.quote:
Altijd ontslagen? Je werkte toch heel lang op dezelfde plek?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen tips helaas want ik werd altijd ontslagen. Maar wel goeie timing zo net voor het einde van de maand. Anders had je nog een maand extra moeten blijven.
Ja daarom wilde de nieuwe partij het ook voor het einde van deze week laten weten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen tips helaas want ik werd altijd ontslagen. Maar wel goeie timing zo net voor het einde van de maand. Anders had je nog een maand extra moeten blijven.
Ja maar daarvoor ook banen gehad he.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Altijd ontslagen? Je werkte toch heel lang op dezelfde plek?
Oh dat is al snel, lekker hoor.quote:
Gelukkig, ik had daar echt niet nog veel langer willen blijven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is al snel, lekker hoor.
quote:
Truste!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
.
en nu ga ik slapen, want ik ben echt moe van alle spanningen.
Tot morgen
Zure stengelpost dit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef sp3c het volgende:
deze aidsposts ga ik dus echt niet op reageren he
superaids dit
Ik laat mij inderdaad niet wegjagen als jij weer een buitje hebt of er weer een of andere oorlogstrauma komt opspelen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:59 schreef sp3c het volgende:
zelfde buien als mutant01 toch?
beetje stampen dat ze je haten en dat de uberslechte mods je soort lopen te dissen en dat je je nooit meer laat zien enzo
daarna laat je je echt niet wegjagen en blijf je gewoon je zegje doen als een eckte ridder
lastig te volgen
dit onderwerp is al afgesloten kutquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik laat mij inderdaad niet wegjagen als jij weer een buitje hebt of er weer een of andere oorlogstrauma komt opspelen inderdaad.
Verder ben ik niet zo geïnteresseerd of je mij haat of niet. Je bent een te makkelijke prooi.
Wie is takkie ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
Takkie had hier ook op kunnen reageren.
Op wie zet jij in ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk gebeurt er eens wat hier.
Pas wel Mutant, sp3c heeft een aluminium hockeystick.
KOM DAN!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
Supergezellig hier weer zeg. Sjongejonge.
tuurlijk wel, straks ga je weer huilen enzo en dat is niet christmassyquote:
Ik denk Mutant, die kan nog al zijn neven bellen.quote:
Hij doet ook niet aan kerst.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk wel, straks ga je weer huilen enzo en dat is niet christmassy
Ik dacht bijna het zelfde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk Mutant, die kan nog al zijn neven bellen.
Wat doen islamieten tijdens kerst dan? Vuurwerkbommen maken?quote:
Die kan ie in zn hol steken. Elf heeft daar vast genoeg ruimte gecreëerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk gebeurt er eens wat hier.
Pas wel Mutant, sp3c heeft een aluminium hockeystick.
Nee niks speciaals geloof ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat doen islamieten tijdens kerst dan? Vuurwerkbommen maken?
heb je met nikita liggen belsexen ofzo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die kan ie in zn hol steken. Elf heeft daar vast genoeg ruimte gecreëerd.
Wat dan. Ga je bij de Fa's bedelen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk wel, straks ga je weer huilen enzo en dat is niet christmassy
Ik wil ook niet aan kerst doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ook niet dus heb ik wel iets gemeen met meneer Mutant.
Maar je ontkent niet dat je homosensuele sex hebt gehad met Elfletterig?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb je met nikita liggen belsexen ofzo?
die heeft het ook altijd over dit soort dingen
frappant
de vraag is niet gesteldquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dat je homosensuele sex hebt gehad met Elfletterig?
Dan zet je je mobiel op vibreren en vraag je de andere persoon om whatsappjes te spammen.quote:
gewoon elkaar opbellen terwijl je zit te handkarren natuurlijkquote:
Nu je het zegt, Opsporing Verzocht begint zo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk Mutant, die kan nog al zijn neven bellen.
nee hij vind mij niet zo aardigquote:
ik wist niet dat nikita aan belsex deed. Maar jij hebt dus klaarblijkelijk ervaring met haar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb je met nikita liggen belsexen ofzo?
die heeft het ook altijd over dit soort dingen
frappant
Ow...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon elkaar opbellen terwijl je zit te handkarren natuurlijk
net zoveel als met jouquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik wist niet dat nikita aan belsex deed. Maar jij hebt dus klaarblijkelijk ervaring met haar.
Vooral zichzelf heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij vind hij niemand aardig.
Alleen aardige mensen zijn aardig. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij vind hij niemand aardig.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral zichzelf heb ik het idee.
Maar hij leest hier mee dus ik doe even de groeten aan hem. Hoi Elfletterig.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen aardige mensen zijn aardig. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Ik heb jou nooit aan de lijn gehad. Ik vrees dat je met ehsam jani hebt liggen kreunen.quote:
wat is zijn username?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit aan de lijn gehad. Ik vrees dat je met ehsam jani hebt liggen kreunen.
nee das ook niet christmassyquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar hebben jullie nou nog fittie of wat ?
Komt door de blanke racisten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Er is in marokkaan in dit topic en gelijk is er weer heibel.
Zal ik je bellen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
Jullie bekijken het maar hier heb ik echt geen zin in.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
voor internetfittíes is niet zo heel veel durf nodigquote:
23.00 uur pleintje, ik kom met 180cc shab.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Er is in marokkaan in dit topic en gelijk is er weer heibel.
Ok doei.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
En als je de ibahesj belt stuur ik mijn neven achter je aan wollah.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
23.00 uur pleintje, ik kom met 180cc shab.
Omdat het geen gif is,quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ff serieus. Mijn gif doet het niet ?
Omdat het geen .gif is maar een .mp4.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ff serieus. Mijn gif doet het niet ?
12:00 uur komt mijn begeleidster.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef sp3c het volgende:
23:00 moet ik al in mijn bedje liggen man
morgen pleintje, 12:00
dat is dan mijn prijsquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
12:00 uur komt mijn begeleidster.
allemaal mietjes met een grote mond. Beetje lopen huilen over moslims en Marokkanen. Moet je ze eens in het echt tegenkomen... hilarisch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
23.00 uur pleintje, ik kom met 180cc shab.
Ik hoor steeds geruchten de ronde gaan dat jij helemaal geen vrouw bent, wat klopt er van deze aantijgingen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij was echt geschikt als reactie op haar post.
Waar hoor jij dat dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoor steeds geruchten de ronde gaan dat jij helemaal geen vrouw bent, wat klopt er van deze aantijgingen?
Ik huil nooit over moslims, ik heb gewoon moslimvrienden a sahbi.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
allemaal mietjes met een grote mond. Beetje lopen huilen over moslims en Marokkanen. Moet je ze eens in het echt tegenkomen... hilarisch.
Ja jullie nemen altijd je kebabmes mee, we zijn te naïef.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
allemaal mietjes met een grote mond. Beetje lopen huilen over moslims en Marokkanen. Moet je ze eens in het echt tegenkomen... hilarisch.
Specularium zegt dat bijna elke dag.quote:
Ik heb het ook niet over jou, maar over de kastfascisten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik huil nooit over moslims, ik heb gewoon moslimvrienden a sahbi.
Zijn gewoon speculaties.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Specularium zegt dat bijna elke dag.
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou, maar over de kastfascisten.
Ben jij dan een kastsalafist?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je exitstrategie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom gaat hij weg ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je exitstrategie?
Wanneer ga je weg?
Als er 5 fokfascisten zijn gestorven. Ik heb er nu al twee overleefd. Nog drie te gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je exitstrategie?
Wanneer ga je weg?
Noem nou namen man.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als er 5 fokfascisten zijn gestorven. Ik heb er nu al twee overleefd. Nog drie te gaan.
Ga je die persoonlijk onthoofden?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als er 5 fokfascisten zijn gestorven. Ik heb er nu al twee overleefd. Nog drie te gaan.
Haatzaaierij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook als ik je bij je balletjes kietel?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben uiterst geweldloos.
Daar zal je nooit achterkomen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook als ik je bij je balletjes kietel?
Ik denk dat ik inderdaad een kloon ben van een van mijn politieke en religieuze tegenstanders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Mutant01 een kloon van Ilyas.
Alles is te koop, Pim had ook een hele roedel marokkaanse boytoys.quote:
Dus voorlopig blijf je nog wel hier ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben uiterst geweldloos. Ze gaan uit zichzelf dood.
Die discussies in het Syrië topic e.d. vond ik uiterst amusant, bedankt nog daarvoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad een kloon ben van een van mijn politieke en religieuze tegenstanders.
Die kans zit er dik in.quote:[http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus voorlopig blijf je nog wel hier ?
quote:• Hafid Bouazza-bokaal – beste allochtoon - Mutant01, ondanks dat hij soms wat lichtelijk in de war is waardeer ik deze poster voor zijn kennis.
Welke discussie in het Syrië topic?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die discussies in het Syrië topic e.d. vond ik uiterst amusant, bedankt nog daarvoor.
Tussen jou en Ilyas een paar maanden terug.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke discussie in het Syrië topic?
Besef je wel dak een moslim ben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Kijk ik heb je zelfs nog genomineerd voor een NWS award, vind je dat niet leuk?
[..]
Wie is Ilyas?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tussen jou en Ilyas een paar maanden terug.
Wat ben jij eigenlijk voor iets? Ik krijg er nooit mijn vinger achter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit vraag ik omdat zie dat hij nogal aandacht krijgt. Daar moet toch een reden voor zijn.
Ja dat had ik wel gedacht, maar is er iets mis met moslims dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Besef je wel dak een moslim ben.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor iets? Ik krijg er nooit mijn vinger achter.
Ah. Vergeten. Weet ook niet meer precies waar dat over ging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tussen jou en Ilyas een paar maanden terug.
Een ISIS aanhanger op FOK! met nog 20 andere kloons, maar misschien herinner ik mij de username verkeerd.quote:
Underdog vroeg of je lekker bent.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah. Vergeten. Weet ook niet meer precies waar dat over ging.
Interpretaties van de koran vooral.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah. Vergeten. Weet ook niet meer precies waar dat over ging.
Ze zijn aanhangers van de religie van vrede.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel gedacht, maar is er iets mis met moslims dan?
Een waanzinnige pervert, geboren uit een orgie tussen Athena, Dionysos en wat halfgoden, verdwaald uit het Paradijs (intentioneel? weggelopen?), grootgebracht door mensenkinderen, levend als een simulatie in een lagere realiteit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor iets? Ik krijg er nooit mijn vinger achter.
Ach elke religies heeft zijn gekkies haha, ja toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zijn aanhangers van de religie van vrede.
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Underdog vroeg of je lekker bent.
Kijk dit bedoel ik nou.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een waanzinnige pervert, geboren uit een orgie tussen Athena, Dionysos en wat halfgoden, verdwaald uit het Paradijs (intentioneel? weggelopen?), grootgebracht door mensenkinderen, levend als een simulatie in een lagere realiteit.
Oh oké.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach elke religies heeft zijn gekkies haha, ja toch?
Je hoeft je niet minder te voelen omdat je moslim bent hoor, jullie horen er ook gewoon bij.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
.
en nu ga ik slapen, want ik ben echt moe van alle spanningen.
Tot morgen
Je bent zelf een wijf.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent ook een half wijf met je Friends he?
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Was iedereen maar zo genereus met dergelijke handreikingen. Ik zal je van mijn lijstje met kastfascisten schrappen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet minder te voelen omdat je moslim bent hoor, jullie horen er ook gewoon bij.
Jeetje stond ik daar echt op? Dat schokt mij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Was iedereen maar zo genereus met dergelijke handreikingen. Ik zal je van mijn lijstje met kastfascisten schrappen.
Ik heb het idee dat je een beetje op je pik getrapt bent. Klopt dat ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Was iedereen maar zo genereus met dergelijke handreikingen. Ik zal je van mijn lijstje met kastfascisten schrappen.
Iedereen zal vroeg of laat dood gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje stond ik daar echt op? Dat schokt mij.
Ik was ook nog niet van plan om dood te gaan trouwens.
Welnee, het is gewoon Mutant01. Best een goeie gozer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje op je pik getrapt bent. Klopt dat ?
Misschien ga ik wel dood door een zelfmoordaanslag.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iedereen zal vroeg of laat dood gaan.
Ik heb t idee dat je wat meer aandacht van mij wil. Klopt dat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje op je pik getrapt bent. Klopt dat ?
Oh dat ontken ik ook nergens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon Mutant01. Best een goeie gozer.
Ghaaha nee maar je valt elke keer terug op je 'lijstje'quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat je wat meer aandacht van mij wil. Klopt dat?
De kans dat je morgeb onder een tram terecht komt is groter. Dus wees gerust. .. of niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel dood door een zelfmoordaanslag.
Denk je nu werkelijk dat ik niets beters te doen heb dan lijstje bijhouden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ghaaha nee maar je valt elke keer terug op je 'lijstje'
Geen idee. Je zit ook hier dus....quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat ik niets beters te doen heb dan lijstje bijhouden.
correct, maar mannen kunnen niet multitasken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Je zit ook hier dus....
Ahh ja mijn fout.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
correct, maar mannen kunnen niet multitasken.
Als je nou iets aardiger tegen hem doet mag je ook van zijn dodenlijst.quote:
spec en ik zijn als vuur en benzine. Hij heeft een intense hekel aan me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je nou iets aardiger tegen hem doet mag je ook van zijn dodenlijst.
Tot nu is het er maar 1.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit topic veel leuker als er marokkanen mee posten.
make that the cat wise.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef sp3c het volgende:
nee ik vind je een beetje een laf sulletje, ik heb er geen hekel aan
Wat vind je van mij dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef sp3c het volgende:
daar moet je echt wel je best voor doen, das enkel voorbehouden aan de groten der aarde zoals ZHI en/of SCH
neequote:
gezellige duindorperquote:
Neuh. Je bent vrij gemakkelijk van je stuk af te brengen. Je realiseert je dar alleen niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef sp3c het volgende:
daar moet je echt wel je best voor doen, das enkel voorbehouden aan de groten der aarde zoals ZHI en/of SCH
Klopt, vrouwen kokhalsen als ze aan je moeten sabbelen en daarom willen ze je niet in de mond nemen en sp3c gaat dood zonder zuurstof. Jullie zijn als benzine en vuurquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
spec en ik zijn als vuur en benzine. Hij heeft een intense hekel aan me.
wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh. Je bent vrij gemakkelijk van je stuk af te brengen. Je realiseert je dar alleen niet.
Ah kom op vertel, ik ben wel benieuwd nu.quote:
dit is wel diepquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen kokhalsen als ze aan je moeten sabbelen en daarom willen ze je niet in de mond nemen en sp3c gaat dood zonder zuurstof. Jullie zijn als benzine en vuur
correcte analyse. Vooral over de grootte van mijn fallus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen kokhalsen als ze aan je moeten sabbelen en daarom willen ze je niet in de mond nemen en sp3c gaat dood zonder zuurstof. Jullie zijn als benzine en vuur
Misschien ben ik wel gewoon kaas.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah kom op vertel, ik ben wel benieuwd nu.
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
ze was het er niet mee eens zeker?quote:
Tunesië?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon kaas.
gewoon doen, kijken wat er gebeurtquote:
Jammer dat je zo mysterieus doet.quote:
Want dat kost je veel energie ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
En nu ga ik maar slapen. Zodat ik morgenm weer de modelburger kan uithangen.
Trusten!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
En nu ga ik maar slapen. Zodat ik morgenm weer de modelburger kan uithangen.
Zunne zwartjoekel. Oprotten uit het mooie blanke Nederland!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zeg misschien ben ik wel Nederlands en dan geloof je mij niet
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zunne zwartjoekel. Oprotten uit het mooie blanke Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |