Dan zet je je mobiel op vibreren en vraag je de andere persoon om whatsappjes te spammen.quote:
gewoon elkaar opbellen terwijl je zit te handkarren natuurlijkquote:
Nu je het zegt, Opsporing Verzocht begint zo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk Mutant, die kan nog al zijn neven bellen.
nee hij vind mij niet zo aardigquote:
ik wist niet dat nikita aan belsex deed. Maar jij hebt dus klaarblijkelijk ervaring met haar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb je met nikita liggen belsexen ofzo?
die heeft het ook altijd over dit soort dingen
frappant
Ow...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon elkaar opbellen terwijl je zit te handkarren natuurlijk
net zoveel als met jouquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik wist niet dat nikita aan belsex deed. Maar jij hebt dus klaarblijkelijk ervaring met haar.
Vooral zichzelf heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij vind hij niemand aardig.
Alleen aardige mensen zijn aardig. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij vind hij niemand aardig.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral zichzelf heb ik het idee.
Maar hij leest hier mee dus ik doe even de groeten aan hem. Hoi Elfletterig.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen aardige mensen zijn aardig. Het is allemaal niet zo moeilijk.
wat is zijn username?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit aan de lijn gehad. Ik vrees dat je met ehsam jani hebt liggen kreunen.
nee das ook niet christmassyquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar hebben jullie nou nog fittie of wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |