Op wie zet jij in ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk gebeurt er eens wat hier.
Pas wel Mutant, sp3c heeft een aluminium hockeystick.
KOM DAN!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
Supergezellig hier weer zeg. Sjongejonge.
tuurlijk wel, straks ga je weer huilen enzo en dat is niet christmassyquote:
Ik denk Mutant, die kan nog al zijn neven bellen.quote:
Hij doet ook niet aan kerst.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk wel, straks ga je weer huilen enzo en dat is niet christmassy
Ik dacht bijna het zelfde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk Mutant, die kan nog al zijn neven bellen.
Wat doen islamieten tijdens kerst dan? Vuurwerkbommen maken?quote:
Die kan ie in zn hol steken. Elf heeft daar vast genoeg ruimte gecreëerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk gebeurt er eens wat hier.
Pas wel Mutant, sp3c heeft een aluminium hockeystick.
Nee niks speciaals geloof ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat doen islamieten tijdens kerst dan? Vuurwerkbommen maken?
heb je met nikita liggen belsexen ofzo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die kan ie in zn hol steken. Elf heeft daar vast genoeg ruimte gecreëerd.
Wat dan. Ga je bij de Fa's bedelen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk wel, straks ga je weer huilen enzo en dat is niet christmassy
Ik wil ook niet aan kerst doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ook niet dus heb ik wel iets gemeen met meneer Mutant.
Maar je ontkent niet dat je homosensuele sex hebt gehad met Elfletterig?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb je met nikita liggen belsexen ofzo?
die heeft het ook altijd over dit soort dingen
frappant
de vraag is niet gesteldquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dat je homosensuele sex hebt gehad met Elfletterig?
Dan zet je je mobiel op vibreren en vraag je de andere persoon om whatsappjes te spammen.quote:
gewoon elkaar opbellen terwijl je zit te handkarren natuurlijkquote:
Nu je het zegt, Opsporing Verzocht begint zo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk Mutant, die kan nog al zijn neven bellen.
nee hij vind mij niet zo aardigquote:
ik wist niet dat nikita aan belsex deed. Maar jij hebt dus klaarblijkelijk ervaring met haar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb je met nikita liggen belsexen ofzo?
die heeft het ook altijd over dit soort dingen
frappant
Ow...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon elkaar opbellen terwijl je zit te handkarren natuurlijk
net zoveel als met jouquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik wist niet dat nikita aan belsex deed. Maar jij hebt dus klaarblijkelijk ervaring met haar.
Vooral zichzelf heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij vind hij niemand aardig.
Alleen aardige mensen zijn aardig. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij vind hij niemand aardig.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral zichzelf heb ik het idee.
Maar hij leest hier mee dus ik doe even de groeten aan hem. Hoi Elfletterig.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen aardige mensen zijn aardig. Het is allemaal niet zo moeilijk.
wat is zijn username?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit aan de lijn gehad. Ik vrees dat je met ehsam jani hebt liggen kreunen.
nee das ook niet christmassyquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar hebben jullie nou nog fittie of wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |