Dank je wel, morgen ga ik opzeggen...wat een goed gevoel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah superleuk voor je, gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Wat goedquote:
Als financieel controller.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! Wat voor werk is het ?
Dat lijkt me zo lekker om te doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dank je wel, morgen ga ik opzeggen...wat een goed gevoel.
Vanmiddag, maar heb al een heleboel mensen gebeldquote:
Ja al vind ik het ook wel spannend.quote:
Ik hoop dat je het naar je zin krijgtquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanmiddag, maar heb al een heleboel mensen gebeld
Slechter dan nu kan sowieso nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het naar je zin krijgt
Vandaag mag dat.quote:
Ik heb geen tips helaas want ik werd altijd ontslagen. Maar wel goeie timing zo net voor het einde van de maand. Anders had je nog een maand extra moeten blijven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja al vind ik het ook wel spannend.
Even morgen door, want dan ga ik mijn baas vertellen dat ik vrijdag ga opzeggen.quote:
Februari.quote:
Altijd ontslagen? Je werkte toch heel lang op dezelfde plek?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen tips helaas want ik werd altijd ontslagen. Maar wel goeie timing zo net voor het einde van de maand. Anders had je nog een maand extra moeten blijven.
Ja daarom wilde de nieuwe partij het ook voor het einde van deze week laten weten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen tips helaas want ik werd altijd ontslagen. Maar wel goeie timing zo net voor het einde van de maand. Anders had je nog een maand extra moeten blijven.
Ja maar daarvoor ook banen gehad he.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Altijd ontslagen? Je werkte toch heel lang op dezelfde plek?
Oh dat is al snel, lekker hoor.quote:
Gelukkig, ik had daar echt niet nog veel langer willen blijven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is al snel, lekker hoor.
quote:
Truste!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
.
en nu ga ik slapen, want ik ben echt moe van alle spanningen.
Tot morgen
Zure stengelpost dit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef sp3c het volgende:
deze aidsposts ga ik dus echt niet op reageren he
superaids dit
Ik laat mij inderdaad niet wegjagen als jij weer een buitje hebt of er weer een of andere oorlogstrauma komt opspelen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:59 schreef sp3c het volgende:
zelfde buien als mutant01 toch?
beetje stampen dat ze je haten en dat de uberslechte mods je soort lopen te dissen en dat je je nooit meer laat zien enzo
daarna laat je je echt niet wegjagen en blijf je gewoon je zegje doen als een eckte ridder
lastig te volgen
dit onderwerp is al afgesloten kutquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik laat mij inderdaad niet wegjagen als jij weer een buitje hebt of er weer een of andere oorlogstrauma komt opspelen inderdaad.
Verder ben ik niet zo geïnteresseerd of je mij haat of niet. Je bent een te makkelijke prooi.
Wie is takkie ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
Takkie had hier ook op kunnen reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |