Nou dan merk je iig niet dat het kerst is, wel een idee, gewoon die hele week voor pampus liggen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En nog een beetje poedersuiker in je neus als je daar behoefte aan hebt.
De bedoeling van poedersuiker is dat je de buurman op zijn bek slaat onder de partytent.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan merk je iig niet dat het kerst is, wel een idee, gewoon die hele week voor pampus liggen.
ALsof ik ooit buiten kom, laat staan dat ik de buurman zie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
De bedoeling van poedersuiker is dat je de buurman op zijn bek slaat onder de partytent.
Maar hij ziet jou wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
ALsof ik ooit buiten kom, laat staan dat ik de buurman zie.
Jij lijkt me meer iemand voor Duindigt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb mij daar nooit zo welkom gevoeld
De renbaan ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer iemand voor Duindigt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
ALsof ik ooit buiten kom, laat staan dat ik de buurman zie.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op een SC-dieet gezet. Ik kwam de laatste tijd te vaak boven de 93 postings per dag uit.
Met Kerst anzich is ook helemaal niks mis mee.quote:
Christus in je hol.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Met Kerst anzich is ook helemaal niks mis mee.
Tenminste als je terug naar de basis gaat met het kerstfeest.
De geboorte van Christus natuurlijk.![]()
Maar dat gezellige gedoe, hoeft van mij niet. Als dat al überhaupt van toepassing zou zijn.
Wat is er niet gezellig aan een geboorte vieren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Met Kerst anzich is ook helemaal niks mis mee.
Tenminste als je terug naar de basis gaat met het kerstfeest.
De geboorte van Christus natuurlijk.![]()
Maar dat gezellige gedoe, hoeft van mij niet. Als dat al überhaupt van toepassing zou zijn.
Als de geboorte niet gewenst zou zijn... Kan ik me ook niet voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is er niet gezellig aan een geboorte vieren?
Dan moet je wel een enorme zure doos zijn.
Vier jij ook je verjaardag niet, Antoine?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als de geboorte niet gewenst zou zijn... Kan ik me ook niet voorstellen eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |