Ik heb nooit getwijfeld aan je intelligentie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt he, ik heb nooit geweten dat je het zo schrijft
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:24 schreef timmmmm het volgende:
December is dan ook een kutmaand. Als ik ergens een pleureshekel heb is het wel verplicht gezellig zijn met familie die je toch niet uitgekomen hebt. Gelukkig heb je dat met december maar een keer of 5 en als je pech hebt meer.
Uiteraard wordt deze spontane lekker gekke feestmaand voorafgegaan door een maand intensief plannen omdat mams of paps of die of die wel eens beledigd zou kunnen zijn dat je op eerste kerstdag niet naar hun komt. En dan zit je daar in apenpak pootjes te geven in een kamer vol familie waarvan je maximaal een kwart ook daadwerkelijk uit kan staan.
Leuk joh
Gaan jullie het samen vieren dit jaar?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:36 schreef Specularium het volgende:
Stemming zit er weer goed in.
Gelukkig houden Marianne en ik wel heel erg van Kerstmis.
Dat ene megakostende reclame bedel spotje, met dat liedje met BN-ers alleen al.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaan jullie het samen vieren dit jaar?
Dus het was toch nepquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Pubermiljonair blijkt oplichter
Yokikater
Het HAD wel gekund natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was er ook ingetrapt hoor, maar kreeg op tijd berichten door dat het een leugen was.
Samen huilend in de kerstboom klimmen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaan jullie het samen vieren dit jaar?
Dat heb je goed, ik ben altijd blij als het weer 3 januari is. Kerst en alles kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Corrie haat december ook. Kan niet anders
Van Brussel word ik sowieso erg verdrietig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Samen huilend in de kerstboom klimmen.
Godse kerstballen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd wat Takkie van Kerst vindt.
Hoezo dat? Ik vind Brussel wel een leuke stad, nou ja het centrum dan, verder ben ik niet geweest. Alleen een keer op bezoek bij een kennis die net buiten Brussel woonde, weet niet meer welk gehucht dat was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van Brussel word ik sowieso erg verdrietig.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind Brussel wel een leuke stad, nou ja het centrum dan, verder ben ik niet geweest. Alleen een keer op bezoek bij een kennis die net buiten Brussel woonde, weet niet meer welk gehucht dat was.
Is ook een leuke stad, al moet je wel de juiste plekjes kennen. Specularium is er vast nooit geweest.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind Brussel wel een leuke stad, nou ja het centrum dan, verder ben ik niet geweest. Alleen een keer op bezoek bij een kennis die net buiten Brussel woonde, weet niet meer welk gehucht dat was.
Jawel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ook een leuke stad, al moet je wel de juiste plekjes kennen. Specularium is er vast nooit geweest.
Nog spannende anekdotes van je avonturen in Brussel?quote:
Takkie vindt dat er met de hele maand december niks mis isquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd wat Takkie van Kerst vindt.
Even uitleven op de FP.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:58 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik kak ff een partijtje in elkaar zeg. Prikkels, prikkels, kutkerstmis en decemberstress
Dat doe ik ook. Maar ik begin een beetje scheel te kijken, teveel aan mijn kop ook. Mijn laptop viel net ook spontaan uit. Straks ga ik gewoon even liggen met mijn ogen dicht.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog spannende anekdotes van je avonturen in Brussel?
Vind ik ook, vooral omdat Corrie er een hekel aan heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Takkie vindt dat er met de hele maand december niks mis is
Daar hecht ik echt geen waarde aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik ook, vooral omdat Corrie er een hekel aan heeft.
Yasminderbegaafd, hahaha!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Die was voor mijn nominatie Speculering.
Dat dan weer net niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker golden oldies kerstnummers op de radio
Gemaakte rotzooi is het.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:34 schreef anonymoussie het volgende:
Wat voor families hebben jullie????
Kerst
Om te garanderen dat 40+ het niet snapt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is het zo lastig om een 'profielfoto' te loaden in het fotoboek ?
Weet ik niet, wat voor error geeft ie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is het zo lastig om een 'profielfoto' te loaden in het fotoboek ?
Dat hij te groot is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat voor error geeft ie?
Zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook wel eens te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |