Hoi Corrie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme kerstliedjes.
Kerst[ afbeelding ]
Je hoeft niet elke keer hoi te zeggen hoor.quote:
Maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer hoi te zeggen hoor.
101Fm the christmas stationquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker golden oldies kerstnummers op de radio
The Pretenders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme kerstliedjes.
Kerst[ afbeelding ]
Weet je wat het is, al die nummers heb ik al 100x gehoord, elk jaar dezelfde. Daarom vind ik ze nu allemaal kut eigenlijk.quote:
Ik heb geen baas en ik krijg van niemand lekker eten en drinken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef sp3c het volgende:
december is gewoon een dikke topshow, rellen over zwarte piet, extra lekker eten en drinken en aan het eind geeft je baas je gratis shit en vrije dagen
alleen de muzak is kut
Sky Radio Hooligansquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
101Fm the christmas station
Op oudjaarsavond de hele wijk in de fik zetten met een berg benzine overgoten pallets. Prachtig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef sp3c het volgende:
december is gewoon een dikke topshow, rellen over zwarte piet, extra lekker eten en drinken en aan het eind geeft je baas je gratis shit en vrije dagen
alleen de muzak is kut
Duindorp ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op oudjaarsavond de hele wijk in de fik zetten met een berg benzine overgoten pallets. Prachtig.
Kom je een keer gezellig langs? Iedereen is hier welkom.quote:
Precies, paar cobra 6 erin flikkeren en gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op oudjaarsavond de hele wijk in de fik zetten met een berg benzine overgoten pallets. Prachtig.
Oh dat was wel waar ik hiervoor woonde, niet de hele woonwijk maar wel een hele grote berg kerstbomen en andere zooi. En meestal werd het dan vechtenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb mij daar nooit zo welkom gevoeldquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom je een keer gezellig langs? Iedereen is hier welkom.
Ah jawel joh wij tolereren iedereen, nou ja iedereen behalve ijshockeyers, dat zijn homofielen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb mij daar nooit zo welkom gevoeld
Al geprobeerd. Mislukt... Ze zijn toch iets slimmer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:49 schreef sp3c het volgende:
gewoon ff een blonde pruik over je hoofddoekje
Niet liegenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah jawel joh wij tolereren iedereen, nou ja iedereen behalve ijshockeyers, dat zijn homofielen.
En nog een beetje poedersuiker in je neus als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog nooit in Duindorp geweest maar volgens mij is dat net zoiets als Floradorp,met die stapels kerstbomen en fikkies steken en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |