Oh oké.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach elke religies heeft zijn gekkies haha, ja toch?
Je hoeft je niet minder te voelen omdat je moslim bent hoor, jullie horen er ook gewoon bij.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
.
en nu ga ik slapen, want ik ben echt moe van alle spanningen.
Tot morgen
Je bent zelf een wijf.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent ook een half wijf met je Friends he?
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Was iedereen maar zo genereus met dergelijke handreikingen. Ik zal je van mijn lijstje met kastfascisten schrappen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet minder te voelen omdat je moslim bent hoor, jullie horen er ook gewoon bij.
Jeetje stond ik daar echt op? Dat schokt mij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Was iedereen maar zo genereus met dergelijke handreikingen. Ik zal je van mijn lijstje met kastfascisten schrappen.
Ik heb het idee dat je een beetje op je pik getrapt bent. Klopt dat ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Was iedereen maar zo genereus met dergelijke handreikingen. Ik zal je van mijn lijstje met kastfascisten schrappen.
Iedereen zal vroeg of laat dood gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje stond ik daar echt op? Dat schokt mij.
Ik was ook nog niet van plan om dood te gaan trouwens.
Welnee, het is gewoon Mutant01. Best een goeie gozer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje op je pik getrapt bent. Klopt dat ?
Misschien ga ik wel dood door een zelfmoordaanslag.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iedereen zal vroeg of laat dood gaan.
Ik heb t idee dat je wat meer aandacht van mij wil. Klopt dat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje op je pik getrapt bent. Klopt dat ?
Oh dat ontken ik ook nergens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon Mutant01. Best een goeie gozer.
Ghaaha nee maar je valt elke keer terug op je 'lijstje'quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat je wat meer aandacht van mij wil. Klopt dat?
De kans dat je morgeb onder een tram terecht komt is groter. Dus wees gerust. .. of niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel dood door een zelfmoordaanslag.
Denk je nu werkelijk dat ik niets beters te doen heb dan lijstje bijhouden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ghaaha nee maar je valt elke keer terug op je 'lijstje'
Geen idee. Je zit ook hier dus....quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat ik niets beters te doen heb dan lijstje bijhouden.
correct, maar mannen kunnen niet multitasken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Je zit ook hier dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |