Ik denk dat ik inderdaad een kloon ben van een van mijn politieke en religieuze tegenstanders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Mutant01 een kloon van Ilyas.
Alles is te koop, Pim had ook een hele roedel marokkaanse boytoys.quote:
Dus voorlopig blijf je nog wel hier ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben uiterst geweldloos. Ze gaan uit zichzelf dood.
Die discussies in het Syrië topic e.d. vond ik uiterst amusant, bedankt nog daarvoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad een kloon ben van een van mijn politieke en religieuze tegenstanders.
Die kans zit er dik in.quote:[http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus voorlopig blijf je nog wel hier ?
quote:• Hafid Bouazza-bokaal – beste allochtoon - Mutant01, ondanks dat hij soms wat lichtelijk in de war is waardeer ik deze poster voor zijn kennis.
Welke discussie in het Syrië topic?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die discussies in het Syrië topic e.d. vond ik uiterst amusant, bedankt nog daarvoor.
Tussen jou en Ilyas een paar maanden terug.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke discussie in het Syrië topic?
Besef je wel dak een moslim ben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Kijk ik heb je zelfs nog genomineerd voor een NWS award, vind je dat niet leuk?
[..]
Wie is Ilyas?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tussen jou en Ilyas een paar maanden terug.
Wat ben jij eigenlijk voor iets? Ik krijg er nooit mijn vinger achter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit vraag ik omdat zie dat hij nogal aandacht krijgt. Daar moet toch een reden voor zijn.
Ja dat had ik wel gedacht, maar is er iets mis met moslims dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Besef je wel dak een moslim ben.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor iets? Ik krijg er nooit mijn vinger achter.
Ah. Vergeten. Weet ook niet meer precies waar dat over ging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tussen jou en Ilyas een paar maanden terug.
Een ISIS aanhanger op FOK! met nog 20 andere kloons, maar misschien herinner ik mij de username verkeerd.quote:
Underdog vroeg of je lekker bent.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah. Vergeten. Weet ook niet meer precies waar dat over ging.
Interpretaties van de koran vooral.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah. Vergeten. Weet ook niet meer precies waar dat over ging.
Ze zijn aanhangers van de religie van vrede.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel gedacht, maar is er iets mis met moslims dan?
Een waanzinnige pervert, geboren uit een orgie tussen Athena, Dionysos en wat halfgoden, verdwaald uit het Paradijs (intentioneel? weggelopen?), grootgebracht door mensenkinderen, levend als een simulatie in een lagere realiteit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor iets? Ik krijg er nooit mijn vinger achter.
Ach elke religies heeft zijn gekkies haha, ja toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zijn aanhangers van de religie van vrede.
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Underdog vroeg of je lekker bent.
Kijk dit bedoel ik nou.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een waanzinnige pervert, geboren uit een orgie tussen Athena, Dionysos en wat halfgoden, verdwaald uit het Paradijs (intentioneel? weggelopen?), grootgebracht door mensenkinderen, levend als een simulatie in een lagere realiteit.
Oh oké.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach elke religies heeft zijn gekkies haha, ja toch?
Je hoeft je niet minder te voelen omdat je moslim bent hoor, jullie horen er ook gewoon bij.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
.
en nu ga ik slapen, want ik ben echt moe van alle spanningen.
Tot morgen
Je bent zelf een wijf.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent ook een half wijf met je Friends he?
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Was iedereen maar zo genereus met dergelijke handreikingen. Ik zal je van mijn lijstje met kastfascisten schrappen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet minder te voelen omdat je moslim bent hoor, jullie horen er ook gewoon bij.
Jeetje stond ik daar echt op? Dat schokt mij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Was iedereen maar zo genereus met dergelijke handreikingen. Ik zal je van mijn lijstje met kastfascisten schrappen.
Ik heb het idee dat je een beetje op je pik getrapt bent. Klopt dat ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Was iedereen maar zo genereus met dergelijke handreikingen. Ik zal je van mijn lijstje met kastfascisten schrappen.
Iedereen zal vroeg of laat dood gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje stond ik daar echt op? Dat schokt mij.
Ik was ook nog niet van plan om dood te gaan trouwens.
Welnee, het is gewoon Mutant01. Best een goeie gozer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje op je pik getrapt bent. Klopt dat ?
Misschien ga ik wel dood door een zelfmoordaanslag.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iedereen zal vroeg of laat dood gaan.
Ik heb t idee dat je wat meer aandacht van mij wil. Klopt dat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje op je pik getrapt bent. Klopt dat ?
Oh dat ontken ik ook nergens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon Mutant01. Best een goeie gozer.
Ghaaha nee maar je valt elke keer terug op je 'lijstje'quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat je wat meer aandacht van mij wil. Klopt dat?
De kans dat je morgeb onder een tram terecht komt is groter. Dus wees gerust. .. of niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel dood door een zelfmoordaanslag.
Denk je nu werkelijk dat ik niets beters te doen heb dan lijstje bijhouden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ghaaha nee maar je valt elke keer terug op je 'lijstje'
Geen idee. Je zit ook hier dus....quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat ik niets beters te doen heb dan lijstje bijhouden.
correct, maar mannen kunnen niet multitasken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Je zit ook hier dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |