Ahh ja mijn fout.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
correct, maar mannen kunnen niet multitasken.
Da jzei je vriendin gister ook al.quote:
Als je nou iets aardiger tegen hem doet mag je ook van zijn dodenlijst.quote:
spec en ik zijn als vuur en benzine. Hij heeft een intense hekel aan me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je nou iets aardiger tegen hem doet mag je ook van zijn dodenlijst.
Tot nu is het er maar 1.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit topic veel leuker als er marokkanen mee posten.
make that the cat wise.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef sp3c het volgende:
nee ik vind je een beetje een laf sulletje, ik heb er geen hekel aan
Wat vind je van mij dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef sp3c het volgende:
daar moet je echt wel je best voor doen, das enkel voorbehouden aan de groten der aarde zoals ZHI en/of SCH
neequote:
gezellige duindorperquote:
Neuh. Je bent vrij gemakkelijk van je stuk af te brengen. Je realiseert je dar alleen niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef sp3c het volgende:
daar moet je echt wel je best voor doen, das enkel voorbehouden aan de groten der aarde zoals ZHI en/of SCH
Klopt, vrouwen kokhalsen als ze aan je moeten sabbelen en daarom willen ze je niet in de mond nemen en sp3c gaat dood zonder zuurstof. Jullie zijn als benzine en vuurquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
spec en ik zijn als vuur en benzine. Hij heeft een intense hekel aan me.
wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh. Je bent vrij gemakkelijk van je stuk af te brengen. Je realiseert je dar alleen niet.
Ah kom op vertel, ik ben wel benieuwd nu.quote:
dit is wel diepquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen kokhalsen als ze aan je moeten sabbelen en daarom willen ze je niet in de mond nemen en sp3c gaat dood zonder zuurstof. Jullie zijn als benzine en vuur
correcte analyse. Vooral over de grootte van mijn fallus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen kokhalsen als ze aan je moeten sabbelen en daarom willen ze je niet in de mond nemen en sp3c gaat dood zonder zuurstof. Jullie zijn als benzine en vuur
Misschien ben ik wel gewoon kaas.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah kom op vertel, ik ben wel benieuwd nu.
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
ze was het er niet mee eens zeker?quote:
Tunesië?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon kaas.
gewoon doen, kijken wat er gebeurtquote:
Jammer dat je zo mysterieus doet.quote:
Want dat kost je veel energie ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
En nu ga ik maar slapen. Zodat ik morgenm weer de modelburger kan uithangen.
Trusten!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
En nu ga ik maar slapen. Zodat ik morgenm weer de modelburger kan uithangen.
Zunne zwartjoekel. Oprotten uit het mooie blanke Nederland!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zeg misschien ben ik wel Nederlands en dan geloof je mij niet
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zunne zwartjoekel. Oprotten uit het mooie blanke Nederland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |