SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van een uitdaging.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou je wel willen he? Lekker makkelijk enzo.![]()
Wat gaan jullie doen, over jongens roddelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze belt vanavond bij me aan zei ze, dus ik laat t je weten
Ach jongen, je bent zelf makkelijk!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo makkelijk dit, maar ik zeg het niet
Pics of ik geloof het niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo opscheppen?
Volgens mij is Crip veel stouter dan wij denken.
Waarom zijn er posts verwijderd. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn tellertje liep niet goed vanwege enkele verwijderde posts.
Ik ga haar vanavond voor je uitdagenquote:
Was t mijn yarak en amcuk?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waarom zijn er posts verwijderd. Wat heb ik gemist?
Ja zeg hallo, dan vreet je maar tabouleh op een ander!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
Pff, ik ben helemaal niet stout. Vinnie heeft gelijk.
De man doet iets niet goed heur, als hij het damesmeisje niet stout (genoeg) krijgt.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
Birisi Sylvesterrr yeminquote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Pffffff, ik keek ernaar uit!?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, dan vreet je maar tabouleh op een ander!
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
Oh, ik dacht dat jij haar vriend was.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
'Dan wij denken', mijzelf inbegrepen. Dus ik heb geen pics.
Iemand was over jou aan het roddelen.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij haar vriend was.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Mocht ze willen.
fixedquote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mocht ze ik willen.
Die pics in je foboquote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mocht ze willen.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mocht ze willen.
I'd tap that.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Crip het volgende:
Vinnie ik heb geen vriend gek. Is alleen maar hoofdpijn.
Meneer is zogenaamd high class... Lekker uit de hoogte doen en arrogant zijn, pfohhhhh.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mocht ze willen.
Waarom ik? Deze mannen hier lopen allemaal te praten.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Crip,
Jij moet een beurt als ik soms zo kijk. Probeer Kanovinnie eens.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:47 schreef Crip het volgende:
Angel, ik heb nog nooit zelf tabouleh gemaakt. Maak je maar geen zorgen.
Jij komt de laatste tijd minder seksueel gefrustreerd over. Heeft dat een reden?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Crip,
Is hij de go-to guy ja?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Crip,
Ik ga ff z'n fobo checken!quote:
O. Geen foto's. Dan is t exemplaar meestal lillik. Never mind!quote:
Wowowowowquote:Op woensdag 10 december 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Geen foto's. Dan is t exemplaar meestal lillik. Never mind!
Ik zat op deze te wachten. Van jou.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij komt de laatste tijd minder seksueel gefrustreerd over. Heeft dat een reden?
#durftegooienmetdeolieophetvuur
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zat op deze te wachten. Van jou.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damesmeisjes pleasen is wat ik doe.
Jouw fobo is wel leuk tho.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Geen foto's. Dan is t exemplaar meestal lillik. Never mind!
Dat excuus gebruikt mijn fraudin ook regelmatigquote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Crip het volgende:
Als je denkt dat ik mij laat leiden door roddels zit je fout. Maar goed, dat je niet ziet dat er op z'n minst vraagtekens ontstaan door wat jij en zij hebben gepost ben je best wel naïef. Los van wat de rest zegt of doet, dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:53 schreef Che_ het volgende:
Inb4 zargon die mij weer noemt omdat ie gelooft in roddels van sommige users
Germ..quote:Op woensdag 10 december 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat excuus gebruikt mijn fraudin ook regelmatig
Waarschijnlijk andersom.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meneer is zogenaamd high class... Lekker uit de hoogte doen en arrogant zijn, pfohhhhh.
Jij zou niets overlaten van crip.
Je laarzen in je nieuwe laarzen?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:54 schreef Landysh het volgende:
Mijn laarzen zitten echt strak om mijn kuiten in mijn nieuwe laarzen.
Pics van je kuiten.quote:Ja hoor alsof ik niet genoeg body issues had moet ij mij nu ook druk gaan maken om mijn kuiten.![]()
Die posts begonnen als reacties op speculatiesquote:Op woensdag 10 december 2014 15:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik mij laat leiden door roddels zit je fout. Maar goed, dat je niet ziet dat er op z'n minst vraagtekens ontstaan door wat jij en zij hebben gepost ben je best wel naïef. Los van wat de rest zegt of doet, dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker. Nog nooit klachten gehoord van de dames.quote:
Wacht maar tot het ooit zover komt. Kan me niet voorstellen dat je er dan nog zo over denkt.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Crip het volgende:
Klopt, dan heeft ze continu hoofdpijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het ooit zover komt. Kan me niet voorstellen dat je er dan nog zo over denkt.
Op dit moment: Fuck dat.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het ooit zover komt. Kan me niet voorstellen dat je er dan nog zo over denkt.
Wrmquote:Op woensdag 10 december 2014 16:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit zit wel echt diep volgens mij.
Ik heb net ook ff die van jou lopen checken.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die posts begonnen als reacties op speculatiesIk kan het nu niet opzoeken en sowieso niet snel vinden, maar het ging me meer posts zoals... Klinkerbotsing zei wat over eten of een date of zo en dat was gericht tegen jou; kwam Stimorol posten met 'Nee.' Ze liet even merken dat jij niet mag 'daten' met anderen. Ik zeg niet dat ze dat daadwerkelijk zo bedoelde, ik zeg alleen dat het zo bij mij overkwam. En dit is slechts een klein voorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, maakt verder ook niets uit.
Ja whaev ik ben op werk en mag niet fokken, dus daarom soms rare zinnen.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je laarzen in je nieuwe laarzen?
[..]
Pics van je kuiten.
quote:
We gingen toch trouwen?quote:
De vraag is alleen: Kan ie tabouleh maken?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik ben klaar voor een echte man. Jij dus.
Het is je dag vandaag niet, Deuce.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik ben klaar voor een echte man. Jij dus.
Het klinkt al vies. Het enige wat ik kan maken is Nasi & macaroni a la kano.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Kan ie tabouleh maken?
Wel halal hoop ikquote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het klinkt al vies. Het enige wat ik kan maken is Nasi & macaroni a la kano.
Waarschijnlijk niet... ;lquote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Kan ie tabouleh maken?
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die posts begonnen als reacties op speculatiesPussySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit geprobeerd. Ik ga vanavond een halal poging doen.quote:
Ghehe, wel typisch dat de laatste 2 reacties in m'n fobo van Marokaanse mensen komen. Moet er toch maar eens heen als ik daar zo goed in de markt ligquote:
De mijne is met kip en komkommer en pepers en limoen en kruiden en paprika en heel veel koriander en peterseliequote:
HIJ IS WAT HIJ EET. OF ZO.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is met kip en komkommer en pepers en limoen en kruiden en paprika en heel veel koriander en peterselie
Doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe, wel typisch dat de laatste 2 reacties in m'n fobo van Marokaanse mensen komen. Moet er toch maar eens heen als ik daar zo goed in de markt lig
Stenigen ze me dan niet?quote:
Om wat jij zegt.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
HIJ IS WAT HIJ EET. OF ZO.
Maar euh, vertel. Waarom is hij een pussy?.
Hahahahahhahquote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet opzoeken en sowieso niet snel vinden, maar het ging me meer posts zoals... Klinkerbotsing zei wat over eten of een date of zo en dat was gericht tegen jou; kwam Stimorol posten met 'Nee.' Ze liet even merken dat jij niet mag 'daten' met anderen. Ik zeg niet dat ze dat daadwerkelijk zo bedoelde, ik zeg alleen dat het zo bij mij overkwam. En dit is slechts een klein voorbeeld.
OMG WRM LAAT JE ME DIT ZIENNNNNNNNquote:Op woensdag 10 december 2014 16:13 schreef Landysh het volgende:
http://www.net-a-porter.com/nl/en/product/501269
Cripp jouw schoenen. Begin maar alvast met sparen.
DENK HET NIETquote:Op woensdag 10 december 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stenigen ze me dan niet?
Plan was deze winter naar Marakesh te gaan.... t wordt uiteindelijk Rome
Ballen kweken ipv 1 post zo en andere post zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe had hij moeten reageren? Wat was wenselijk?
Ja? Heb van een ander al gehoord dat Marakesh echt veel te toeristisch is geworden. Misschien is Maghreb dan wel leuk ja.quote:
Mja, whatever natuurlijk, maar jij/jullie bent/zijn niet zo overtuigend. En dat is de mening die ik heb gevormd na het observeren van jullie posts. Hoeft niet de waarheid te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahahahhahmoest hard lachen
Zou wat zijn als we elke post zoals die serieus zouden nemen
Het wordt er niet duidelijker op voor mij. Hij heeft tot nu toe min of meer hetzelfde gezegd, toch? Welke posts van hem spreken elkaar tegen?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ballen kweken ipv 1 post zo en andere post zo.
HOUSEWARMINGGGG.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Staatslot gekocht, ben vanaf vandaag te vinden in een villa
Bosver abi.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op voor mij. Hij heeft tot nu toe min of meer hetzelfde gezegd, toch? Welke posts van hem spreken elkaar tegen?
Poolparty met 3 graden?quote:
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.
Eerlijk, baya meraklisin hmm?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Söyleyi ver bi, kız.
Zeg het toch maar eens, damesmeisje.
Dat ik nieuwsgierig ben is geen staatsgeheim; ik stel vaak te veel vragen zelfs.quote:
Ik laat het in het midden, Yavuzquote:Op woensdag 10 december 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ik nieuwsgierig bent is geen staatsgeheim; ik stel vaak te veel vragen zelfs.
En nu jij; eerlijk, zit ik ernaast met wat ik hierboven (een kleine analyse van de observatie) heb gepost?
Okay.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik laat het in het midden, Yavuz
Jij ook al?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
deu.. deuce is homo?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.
Ik woon sinds donderdag in mijn eigen villaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Onzequote:Op woensdag 10 december 2014 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon sinds donderdag in mijn eigen villa
deel met me morgenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
SOGging wednesday.. brownies in the oven
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je geeft me er alle reden toe, maar het lukt me maar niet
Die Che heeft toch niks met Stimo!? Pfff zou echt humor zijn zegquote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet opzoeken en sowieso niet snel vinden, maar het ging me meer posts zoals... Klinkerbotsing zei wat over eten of een date of zo en dat was gericht tegen jou; kwam Stimorol posten met 'Nee.' Ze liet even merken dat jij niet mag 'daten' met anderen. Ik zeg niet dat ze dat daadwerkelijk zo bedoelde, ik zeg alleen dat het zo bij mij overkwam. En dit is slechts een klein voorbeeld.
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die Che heeft toch niks met Stimo!? Pfff zou echt humor zijn zeg
auwquote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.
Omdat het jou niet lukte?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is een slechte #sylvesterrr Che_.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sylvesterrr, ze vraagt om een foto van je weenie
niceeequote:Op woensdag 10 december 2014 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zonet een baan aangeboden gekregen op het Europese hoofdkantoor van m'n huidige werkgever.
Totaal onverwacht dit.
Zijn er ook goeie danquote:Op woensdag 10 december 2014 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is een slechte #sylvesterrr Che_.
Maar het is dus wel een #sylvesterrr grap zei je?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een goede slechte grap is beter dan een slechte slechte grap.
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gefelici!quote:Op woensdag 10 december 2014 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zonet een baan aangeboden gekregen op het Europese hoofdkantoor van m'n huidige werkgever.
Totaal onverwacht dit.
Vlakbij een luchthaven.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gefelici!
En in welke stad is het hoofdkantoor gevestigd?. Zo te lezen ga je het aannemen?
Luchthaven in het buitenland, right?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vlakbij een luchthaven.Dan kan ik de vliegtuigjes gaan tellen.
Of ik het ga aannemen is afhankelijk van wat ze me bieden. Hij wilde het niet over de telefoon zeggen.
Voor een Rotterdammer is Schiphol inderdaad buitenland.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Luchthaven in het buitenland, right?
Enjoy!
Aiiiiiii. Je weet tochquote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
[..]. Nice one!
Alleen wel een beetje raar om 'scoren' te lezen, aangezien het over jou gaat..
Hoe kan je een hekel hebben aan Jim Carrey D: of ga ik die ook krijgen wanneer ik dumb and dumber 2 ga zien ?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb ik inmiddels een hekel aan die vent gekregen..
. Net zoals bij Jim Carrey.
Of die hatelijke stem. Hij verneukt eigk alle komediefilms.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:39 schreef zarGon het volgende:
Nog altijd beter dan Seth Rogen, hem vermijd ik simpelweg. Seth,. Met zijn debielen lachje. En zijn hoofd.
haramquote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
is echt zoquote:Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True.
Punt 7 vat alles wel goed samen denk ik.
Gew weer dizi gaan kijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.aivd.nl/onder(...)nbv-kerstpuzzel-2014
Ik snap hier geen hol van.
Maak het lekker zelf.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
^ Sen çözdün mü? Pass je antwoorden eens, süper zeka.
Oja, onze!quote:
okquote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga maar lekker met mrstylo dan en zeg niet kom met mij
ga met janquote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga maar lekker met mrstylo dan en zeg niet kom met mij
of mathemaat, ze heeft genoeg keus in ieder gevalquote:
ben het aan het wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey beach ben je ook turk
oh my gosh i'm so massive
100 girls on the beach
Af en toe toeteren, en wat vaker raki drinken en je bent er zo/quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Beach het volgende:
ben het aan het worden
whey met lamachun smaak is binnen
En Galatasaray is mn favo club ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Af en toe toeteren, en wat vaker raki drinken en je bent er zo/
Erken je, dat Turkai altijd bir is?
Haha goedzo, die andere clup met blauw en geel waar kuyt voor speelt is een faggotclupquote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
En Galatasaray is mn favo club ook.
Ik erken het, helemaal bir. Moest het even opzoeken wat het betekende
Wrm niet Ajax ?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
En Galatasaray is mn favo club ook.
Ik erken het, helemaal bir. Moest het even opzoeken wat het betekende
Ik wil eigenlijk naar Parijs wat niet zo duur is.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga wel alleen, ik vroeg niet om een reispartner? Alleen dat ik op vakantie wil.![]()
inbe4 deuce ik wil je wel vullenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt liggen janken hier om de laatste ep van BB.
Tering ik voel me empty nu. ;_;
Is wel echt iets wat hij zou zeggen ja. Ook iets voor Montelly en jou.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 deuce ik wil je wel vullen![]()
Sterkte ;cquote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152918321008184
Dronken zonder te drinken...
Breaking bad is breaking Cripquote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
En dat het ook helemaal is afgelopen maakt het nog moeilijker.
erg he.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
En dat het ook helemaal is afgelopen maakt het nog moeilijker.
Crip please...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
Misschien wel Jan.. misschien wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Breaking bad is breaking Cripga opschrijven hoe het verder moet gaan, het vervolg op het einde van BB.. misschien kan.dat je wat rust geven in deze donkere tijden
Dit filmpje is ook leuk, met Walter en Jesse:quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha goedzo, die andere clup met blauw en geel waar kuyt voor speelt is een faggotclup
Mannen blijven oppervlakkige wezens.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je echt gehuild om een methdealer die dood ging?
Ok [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen blijven oppervlakkige wezens.
Leen maar maximaal bij en stort het op mijn rekening. Ik betaal 2% rente.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Peunage het volgende:
Beste student,
Het rentepercentage voor de studiefinanciering van 2015 is bekend. Het is vastgesteld op 0,12 procent op jaarbasis.
En Weissman blijft Weissman.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]Ipv te zeggen dat vrouwen labiel zijn
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Better call Saul begint in februari ofzo op Netflix
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]Ipv te zeggen dat vrouwen labiel zijn
Anders doe je ff spoiler. Genoeg mensen die nog willen kijken.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je echt gehuild om een methdealer die dood ging?
Ok [ afbeelding ]
Jij moet wel verdrietig zijn sinds al die liquidaties afgelopen tijd.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen blijven oppervlakkige wezens.
Er staat toch niet wie of wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Anders doe je ff spoiler. Genoeg mensen die nog willen kijken.
Kei leuk deze.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
Kan ik net zo goed zelf een spaarrekening openen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leen maar maximaal bij en stort het op mijn rekening. Ik betaal 2% rente.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Dat was niet eens 's quotewaardig, onder de grappen maatstaaf van Syl. A7.
Parijs is best duur juist tochquote:Op woensdag 10 december 2014 22:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar Parijs wat niet zo duur is.
Idd..met een dikkerd moet je blij zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd..met een dikkerd moet je blij zijn
Ik vind jou echt een varken. Gedraag je vrind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
en ik vind jou een hoer...gedraag je vriendin.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een varken. Gedraag je vrind.
Zo een sterke comeback. Blew my mind.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
en ik vind jou een hoer...gedraag je vriendin.
Deze manquote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee..je verdient geen comeback, hoogstens bovenstaande post.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo een sterke comeback. Blew my mind.
Weer zo sterk. Shit je blijft me overdonderen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee..je verdient geen comeback, hoogstens bovenstaande post.
Jij ook altijd met je comebacks, ga spelen
niks aan de hand hoor, gewoon de niveau.quote:
Een retour met trein is ongeveer 70 euro. En je moet gewoon goedkope hostels zoeken. Met kleinbeetje zoeken kun je vast privé kamers voor twee mensen vinden voor 30 euro per dag.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Parijs is best duur juist toch
Hey Che, kon je zelf niet opkomen voor je vrouwtje net? Wat voor man ben je lan?quote:
Airbnb.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een retour met trein is ongeveer 70 euro. En je moet gewoon goedkope hostels zoeken. Met kleinbeetje zoeken kun je vast privé kamers voor twee mensen vinden voor 30 euro per dag.
Parijs..quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een retour met trein is ongeveer 70 euro. En je moet gewoon goedkope hostels zoeken. Met kleinbeetje zoeken kun je vast privé kamers in hostels voor twee mensen vinden voor 30 euro per dag.
Ja, jij welquote:Op woensdag 10 december 2014 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Parijs..pizza margherita 20 euro.
Voor mijn denkbeeldige vrouwtje? Ik ben singlequote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Che, kon je zelf niet opkomen voor je vrouwtje net? Wat voor man ben je lan?
nee hoor, parijs is sws duur, eten/ontbijt/diners kosten daar bovengemiddeld.quote:
geef eens toelichting.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor mijn denkbeeldige vrouwtje? Ik ben single
Ik vind het wel ironisch wat je zei na je dm's. Gaarne mancard inleveren bij dichtstbijzijnde postkantoor
Normale studenten gaan niet drie keer per dag uit eten.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee hoor, parijs is sws duur, eten/ontbijt/diners kosten daar bovengemiddeld.
Je pogingen via dm waar de dames niet op happen. Waarom doe je niet gewoon PUA shit? Of heeft dat alleen effect irl?quote:
Het is zo duur als je het zelf maakt...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Parijs is best duur juist toch
Wat deze Turk zegt.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is zo duur als je het zelf maakt...
50/50 toch, dan hou je het goedkoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd..met een dikkerd moet je blij zijn
Dit is een beetje zoals lachen om je eigen grappen en dan zeggen dat je grappig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is gewoon triest.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kom met iets origineels man, dm grappen werken niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je pogingen via dm waar de dames niet op happen. Waarom doe je niet gewoon PUA shit? Of heeft dat alleen effect irl?
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
50/50 toch, dan hou je het goedkoophaha jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
50/50 toch, dan hou je het goedkoopIk snap dit nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Je weet dat het waar is manquote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kom met iets origineels man, dm grappen werken niet.
Hoe weet jij dit eigenlijk? Heb je open acces ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 22:54 schreef Che_ het volgende:
Je pogingen via dm waar de dames niet op happen.
ja genaamd stimorolquote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit eigenlijk? Heb je open acces ofzo
Gisteren was er nog een hele shitstorm over dat onderwerpquote:
Misschien zijn het dezelfde personen.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gisteren was er nog een hele shitstorm over dat onderwerpOké, dan is het niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
hhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, ze hebben in Colombia blijkbaar ook een Spaanstalige versie van BB opgenomen. Geen parodie ofzo, maar precies dezelfde serie met Colombiaanse acteurs...
het gaat niet eens om ambi hierquote:
ahaahah Che toch..je bent wel een beetje grappenmaker ofnie, maimoen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is man
Denial aint just a river in Egypt..
zou wel grappig zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien zijn het dezelfde personen.
[..]
Oké, dan is het niet grappig![]()
zeer scherp hoor, ja die che is een meesterhacker misschienquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
het gaat niet eens om ambi hier
hij zegt dames dus dan claimt hij toegang te hebben tot de DM-box van meerdere dames die in deze reeks posten
lollllquote:Op woensdag 10 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeer scherp hoor, ja die che is een meesterhacker misschien
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
het gaat niet eens om ambi hier
hij zegt dames dus dan claimt hij toegang te hebben tot de DM-box van meerdere dames die in deze reeks posten
Ik dacht zelf meer aan dit.quote:
Hij is wel cute bezig met zijn "beschuldigingen", moet er hartelijk om lachen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
ben ik dan de enige die zich zoiets gaat afvragen als je publiekelijk iemand beschuldigt?
Misschien bij een topic/forum met niveau welquote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
ben ik dan de enige die zich zoiets gaat afvragen als je publiekelijk iemand beschuldigt?
Dit zeg jij alleen omdat het bij jou hetzelfde geval is, vandaar dat je dm'de om te weten hoe ik dat wistquote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
Abi, ik heb hier de gekste roddels over mezelf gehoord. Laat staan de vragen die ik over andere krijg somsquote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien bij een topic/forum met niveau wel
Mij voor mietje uitmaken en dan weglopen uit een DM-discussiequote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zeg jij alleen omdat het bij jou hetzelfde geval is, vandaar dat je dm'de om te weten hoe ik dat wist
Wat zijn jullie voor mietjes
HAHAHAHAH heeft ie srs jou hierover ge'dmt? kkquote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zeg jij alleen omdat het bij jou hetzelfde geval is, vandaar dat je dm'de om te weten hoe ik dat wist
Wat zijn jullie voor mietjes
Is dit niet een beetje met wat jij zei over roddelen over jou? Ik geloof dat daar ook DM's bij waren betrokken.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
Che ik daag je uit met bewijs te komen, NU.
Internette vertrouwelijke info diye birsey yok. Verder geloof ik er geen bal van dat er users zijn die de DM's kunnen lezen van andere.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Abi, ik heb hier de gekste roddels over mezelf gehoord. Laat staan de vragen die ik over andere krijg somsHeb het hier over vertrouwelijke info.
Ama sorsan kimse dedikodu yapmiyor; eee, kim uyduruyor bu kadar lafi o zaman?
De ironie viel me op toen, verder besteed ik geen aandacht aan die dingenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mij voor mietje uitmaken en dan weglopen uit een DM-discussie![]()
the irony
Jij kan in hun DM's kijken, dus zeg jij het maarquote:Op woensdag 10 december 2014 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje met wat jij zei over roddelen over jou? Ik geloof dat daar ook DM's bij waren betrokken.
Dat kan ik niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jij kan in hun DM's kijken, dus zeg jij het maar
Zou ik gek vinden, kunnen alleen admins denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jij kan in hun DM's kijken, dus zeg jij het maar
Ja, maar iemand verzint die shit toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:16 schreef zarGon het volgende:
Is dit niet een beetje met wat jij zei over roddelen over jou? Ik geloof dat daar ook DM's bij waren betrokken.
Het ging over mensen die ik persoonlijk ken (IRL) en dat ik dan dingen die ik toen besprak van andere users in DM terug hoor. Zorla soylettireceksin mqquote:Op woensdag 10 december 2014 23:16 schreef xaban06 het volgende:
Internette vertrouwelijke info diye birsey yok. Verder geloof ik er geen bal van dat er users zijn die de DM's kunnen lezen van andere.
Mensen delen hier blijkbaar DM's met elkaar en kari gibi roddelen yapiyorlar.
Nou blijkbaar hou je je dus nog steeds wel bezig met die dingen anders zou je het van montelly niet wetenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
De ironie viel me op toen, verder besteed ik geen aandacht aan die dingen
Ik zei dat je hier verder mocht gaan ipv dm. Maar jij en montelly vinden dm veiliger natuurlijk.
Geen idee; ik heb dat DM-argument vaker langszien komen (ook van jou). Ik heb geen idee wie het zegt en wat er allemaal gezegd zou moeten zijn, puur omdat ik de DM's niet kan lezen en niet heb gelezen. Is net even anders dan de posts in het openbaar hier op het forum. Die posts lees ik met een korreltje zout, gewoon omdat ze niet geverifieerd kunnen worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, maar iemand verzint die shit toch?
Tuurlijk kunnen user elkaars dm's niet lezen denk ff na. Als je ze gaat doorsturen is het een andere verhaal, maar elkaars dm's lezen nee.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Internette vertrouwelijke info diye birsey yok. Verder geloof ik er geen bal van dat er users zijn die de DM's kunnen lezen van andere.
Mensen delen hier blijkbaar DM's met elkaar en kari gibi roddelen yapiyorlar.
Je kunt je PM's (automatisch) delen, maar DM's niet. Dat betekent dat de DM óf doorgestuurd moet worden óf dat je moet inloggen op de account van de ander. Of je gaat naast elkaar zitten en de DM's zo tonen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen user elkaars dm's niet lezen denk ff na. Als je ze gaat doorsturen is het een andere verhaal, maar elkaars dm's lezen nee.
Ik snap deze ruzie niet. Het gaat letterlijk nergens overquote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee; ik heb dat DM-argument vaker langszien komen (ook van jou). Ik heb geen idee wie het zegt en wat er allemaal gezegd zou moeten zijn, puur omdat ik de DM's niet kan lezen en niet heb gelezen. Is net even anders dan de posts in het openbaar hier op het forum. Die posts lees ik met een korreltje zout, gewoon omdat ze niet geverifieerd kunnen worden.
Dit...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt je PM's (automatisch) delen, maar DM's niet. Dat betekent dat de DM óf doorgestuurd moet worden óf dat je moet inloggen op de account van de ander. Of je gaat naast elkaar zitten en de DM's zo tonen..
Waar is ruzie dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik snap deze ruzie niet. Het gaat letterlijk nergens over
Uh, en wat zeg ik dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen user elkaars dm's niet lezen denk ff na. Als je ze gaat doorsturen is het een andere verhaal, maar elkaars dm's lezen nee.
Er is geen ruzie, we vragen Che alleen minder uit zijn nek te lullen en mensen te bschuldigen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik snap deze ruzie niet. Het gaat letterlijk nergens over
Nee, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er is geen ruzie, we vragen Che alleen minder uit zijn nek te lullen en mensen te bschuldigen.
Als je iemand, openlijk ergens van beschuldigt is het op zijn minst gepast om te vertellen waar je beschuldiging op gebaseerd is.
Of zeg ik nou iets wat heel vreemd is
Het laatste wat ik doe is roddelen over fokkersquote:
Tja is peter r de vries ook.geluktquote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er is geen ruzie, we vragen Che alleen minder uit zijn nek te lullen en mensen te bschuldigen.
Als je iemand, openlijk ergens van beschuldigt is het op zijn minst gepast om te vertellen waar je beschuldiging op gebaseerd is.
Of zeg ik nou iets wat heel vreemd is
Hey waarom reageer je niet op dm..ik bedoel foboquote:
Jij valt vaker fokkers aan met bullshitquote:Op woensdag 10 december 2014 23:27 schreef Che_ het volgende:
laatste wat ik doe is roddelen over fokkers. Vandaag dat ik nauwelijks dm, alles kan gewoon hier besproken worden.
Waarom hap je dan ook? Mensen doen wat hen siert. Salla gitsin...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |