SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van een uitdaging.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou je wel willen he? Lekker makkelijk enzo.![]()
Wat gaan jullie doen, over jongens roddelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze belt vanavond bij me aan zei ze, dus ik laat t je weten
Ach jongen, je bent zelf makkelijk!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo makkelijk dit, maar ik zeg het niet
Pics of ik geloof het niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo opscheppen?
Volgens mij is Crip veel stouter dan wij denken.
Waarom zijn er posts verwijderd. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn tellertje liep niet goed vanwege enkele verwijderde posts.
Ik ga haar vanavond voor je uitdagenquote:
Was t mijn yarak en amcuk?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waarom zijn er posts verwijderd. Wat heb ik gemist?
Ja zeg hallo, dan vreet je maar tabouleh op een ander!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
Pff, ik ben helemaal niet stout. Vinnie heeft gelijk.
De man doet iets niet goed heur, als hij het damesmeisje niet stout (genoeg) krijgt.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
Birisi Sylvesterrr yeminquote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Pffffff, ik keek ernaar uit!?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, dan vreet je maar tabouleh op een ander!
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
Oh, ik dacht dat jij haar vriend was.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
'Dan wij denken', mijzelf inbegrepen. Dus ik heb geen pics.
Iemand was over jou aan het roddelen.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij haar vriend was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |