SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van een uitdaging.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou je wel willen he? Lekker makkelijk enzo.![]()
Wat gaan jullie doen, over jongens roddelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze belt vanavond bij me aan zei ze, dus ik laat t je weten
Ach jongen, je bent zelf makkelijk!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo makkelijk dit, maar ik zeg het niet
Pics of ik geloof het niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo opscheppen?
Volgens mij is Crip veel stouter dan wij denken.
Waarom zijn er posts verwijderd. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn tellertje liep niet goed vanwege enkele verwijderde posts.
Ik ga haar vanavond voor je uitdagenquote:
Was t mijn yarak en amcuk?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waarom zijn er posts verwijderd. Wat heb ik gemist?
Ja zeg hallo, dan vreet je maar tabouleh op een ander!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
Pff, ik ben helemaal niet stout. Vinnie heeft gelijk.
De man doet iets niet goed heur, als hij het damesmeisje niet stout (genoeg) krijgt.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
Birisi Sylvesterrr yeminquote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Pffffff, ik keek ernaar uit!?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, dan vreet je maar tabouleh op een ander!
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
Oh, ik dacht dat jij haar vriend was.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
'Dan wij denken', mijzelf inbegrepen. Dus ik heb geen pics.
Iemand was over jou aan het roddelen.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij haar vriend was.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Mocht ze willen.
fixedquote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mocht ze ik willen.
Die pics in je foboquote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mocht ze willen.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mocht ze willen.
I'd tap that.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Crip het volgende:
Vinnie ik heb geen vriend gek. Is alleen maar hoofdpijn.
Meneer is zogenaamd high class... Lekker uit de hoogte doen en arrogant zijn, pfohhhhh.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mocht ze willen.
Waarom ik? Deze mannen hier lopen allemaal te praten.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Crip,
Jij moet een beurt als ik soms zo kijk. Probeer Kanovinnie eens.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:47 schreef Crip het volgende:
Angel, ik heb nog nooit zelf tabouleh gemaakt. Maak je maar geen zorgen.
Jij komt de laatste tijd minder seksueel gefrustreerd over. Heeft dat een reden?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Crip,
Is hij de go-to guy ja?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Crip,
Ik ga ff z'n fobo checken!quote:
O. Geen foto's. Dan is t exemplaar meestal lillik. Never mind!quote:
Wowowowowquote:Op woensdag 10 december 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Geen foto's. Dan is t exemplaar meestal lillik. Never mind!
Ik zat op deze te wachten. Van jou.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij komt de laatste tijd minder seksueel gefrustreerd over. Heeft dat een reden?
#durftegooienmetdeolieophetvuur
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zat op deze te wachten. Van jou.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damesmeisjes pleasen is wat ik doe.
Jouw fobo is wel leuk tho.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Geen foto's. Dan is t exemplaar meestal lillik. Never mind!
Dat excuus gebruikt mijn fraudin ook regelmatigquote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Crip het volgende:
Als je denkt dat ik mij laat leiden door roddels zit je fout. Maar goed, dat je niet ziet dat er op z'n minst vraagtekens ontstaan door wat jij en zij hebben gepost ben je best wel naïef. Los van wat de rest zegt of doet, dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:53 schreef Che_ het volgende:
Inb4 zargon die mij weer noemt omdat ie gelooft in roddels van sommige users
Germ..quote:Op woensdag 10 december 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat excuus gebruikt mijn fraudin ook regelmatig
Waarschijnlijk andersom.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meneer is zogenaamd high class... Lekker uit de hoogte doen en arrogant zijn, pfohhhhh.
Jij zou niets overlaten van crip.
Je laarzen in je nieuwe laarzen?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:54 schreef Landysh het volgende:
Mijn laarzen zitten echt strak om mijn kuiten in mijn nieuwe laarzen.
Pics van je kuiten.quote:Ja hoor alsof ik niet genoeg body issues had moet ij mij nu ook druk gaan maken om mijn kuiten.![]()
Die posts begonnen als reacties op speculatiesquote:Op woensdag 10 december 2014 15:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik mij laat leiden door roddels zit je fout. Maar goed, dat je niet ziet dat er op z'n minst vraagtekens ontstaan door wat jij en zij hebben gepost ben je best wel naïef. Los van wat de rest zegt of doet, dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker. Nog nooit klachten gehoord van de dames.quote:
Wacht maar tot het ooit zover komt. Kan me niet voorstellen dat je er dan nog zo over denkt.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef Crip het volgende:
Klopt, dan heeft ze continu hoofdpijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het ooit zover komt. Kan me niet voorstellen dat je er dan nog zo over denkt.
Op dit moment: Fuck dat.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het ooit zover komt. Kan me niet voorstellen dat je er dan nog zo over denkt.
Wrmquote:Op woensdag 10 december 2014 16:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit zit wel echt diep volgens mij.
Ik heb net ook ff die van jou lopen checken.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die posts begonnen als reacties op speculatiesIk kan het nu niet opzoeken en sowieso niet snel vinden, maar het ging me meer posts zoals... Klinkerbotsing zei wat over eten of een date of zo en dat was gericht tegen jou; kwam Stimorol posten met 'Nee.' Ze liet even merken dat jij niet mag 'daten' met anderen. Ik zeg niet dat ze dat daadwerkelijk zo bedoelde, ik zeg alleen dat het zo bij mij overkwam. En dit is slechts een klein voorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, maakt verder ook niets uit.
Ja whaev ik ben op werk en mag niet fokken, dus daarom soms rare zinnen.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je laarzen in je nieuwe laarzen?
[..]
Pics van je kuiten.
quote:
We gingen toch trouwen?quote:
De vraag is alleen: Kan ie tabouleh maken?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik ben klaar voor een echte man. Jij dus.
Het is je dag vandaag niet, Deuce.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik ben klaar voor een echte man. Jij dus.
Het klinkt al vies. Het enige wat ik kan maken is Nasi & macaroni a la kano.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Kan ie tabouleh maken?
Wel halal hoop ikquote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het klinkt al vies. Het enige wat ik kan maken is Nasi & macaroni a la kano.
Waarschijnlijk niet... ;lquote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Kan ie tabouleh maken?
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die posts begonnen als reacties op speculatiesPussySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit geprobeerd. Ik ga vanavond een halal poging doen.quote:
Ghehe, wel typisch dat de laatste 2 reacties in m'n fobo van Marokaanse mensen komen. Moet er toch maar eens heen als ik daar zo goed in de markt ligquote:
De mijne is met kip en komkommer en pepers en limoen en kruiden en paprika en heel veel koriander en peterseliequote:
HIJ IS WAT HIJ EET. OF ZO.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is met kip en komkommer en pepers en limoen en kruiden en paprika en heel veel koriander en peterselie
Doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe, wel typisch dat de laatste 2 reacties in m'n fobo van Marokaanse mensen komen. Moet er toch maar eens heen als ik daar zo goed in de markt lig
Stenigen ze me dan niet?quote:
Om wat jij zegt.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
HIJ IS WAT HIJ EET. OF ZO.
Maar euh, vertel. Waarom is hij een pussy?.
Hahahahahhahquote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet opzoeken en sowieso niet snel vinden, maar het ging me meer posts zoals... Klinkerbotsing zei wat over eten of een date of zo en dat was gericht tegen jou; kwam Stimorol posten met 'Nee.' Ze liet even merken dat jij niet mag 'daten' met anderen. Ik zeg niet dat ze dat daadwerkelijk zo bedoelde, ik zeg alleen dat het zo bij mij overkwam. En dit is slechts een klein voorbeeld.
Maar goed, maakt verder ook niets uit.
OMG WRM LAAT JE ME DIT ZIENNNNNNNNquote:Op woensdag 10 december 2014 16:13 schreef Landysh het volgende:
http://www.net-a-porter.com/nl/en/product/501269
Cripp jouw schoenen. Begin maar alvast met sparen.
DENK HET NIETquote:Op woensdag 10 december 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stenigen ze me dan niet?
Plan was deze winter naar Marakesh te gaan.... t wordt uiteindelijk Rome
Ballen kweken ipv 1 post zo en andere post zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe had hij moeten reageren? Wat was wenselijk?
Ja? Heb van een ander al gehoord dat Marakesh echt veel te toeristisch is geworden. Misschien is Maghreb dan wel leuk ja.quote:
Mja, whatever natuurlijk, maar jij/jullie bent/zijn niet zo overtuigend. En dat is de mening die ik heb gevormd na het observeren van jullie posts. Hoeft niet de waarheid te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahahahhahmoest hard lachen
Zou wat zijn als we elke post zoals die serieus zouden nemen
Het wordt er niet duidelijker op voor mij. Hij heeft tot nu toe min of meer hetzelfde gezegd, toch? Welke posts van hem spreken elkaar tegen?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ballen kweken ipv 1 post zo en andere post zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |