HOUSEWARMINGGGG.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Staatslot gekocht, ben vanaf vandaag te vinden in een villa
Bosver abi.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op voor mij. Hij heeft tot nu toe min of meer hetzelfde gezegd, toch? Welke posts van hem spreken elkaar tegen?
Poolparty met 3 graden?quote:
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.
Eerlijk, baya meraklisin hmm?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Söyleyi ver bi, kız.
Zeg het toch maar eens, damesmeisje.
Dat ik nieuwsgierig ben is geen staatsgeheim; ik stel vaak te veel vragen zelfs.quote:
Ik laat het in het midden, Yavuzquote:Op woensdag 10 december 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ik nieuwsgierig bent is geen staatsgeheim; ik stel vaak te veel vragen zelfs.
En nu jij; eerlijk, zit ik ernaast met wat ik hierboven (een kleine analyse van de observatie) heb gepost?
Okay.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik laat het in het midden, Yavuz
Jij ook al?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
deu.. deuce is homo?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.
Ik woon sinds donderdag in mijn eigen villaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Onzequote:Op woensdag 10 december 2014 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon sinds donderdag in mijn eigen villa
deel met me morgenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
SOGging wednesday.. brownies in the oven
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je geeft me er alle reden toe, maar het lukt me maar niet
Die Che heeft toch niks met Stimo!? Pfff zou echt humor zijn zegquote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet opzoeken en sowieso niet snel vinden, maar het ging me meer posts zoals... Klinkerbotsing zei wat over eten of een date of zo en dat was gericht tegen jou; kwam Stimorol posten met 'Nee.' Ze liet even merken dat jij niet mag 'daten' met anderen. Ik zeg niet dat ze dat daadwerkelijk zo bedoelde, ik zeg alleen dat het zo bij mij overkwam. En dit is slechts een klein voorbeeld.
Maar goed, maakt verder ook niets uit.
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die Che heeft toch niks met Stimo!? Pfff zou echt humor zijn zeg
auwquote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.
Omdat het jou niet lukte?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is een slechte #sylvesterrr Che_.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sylvesterrr, ze vraagt om een foto van je weenie
niceeequote:Op woensdag 10 december 2014 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zonet een baan aangeboden gekregen op het Europese hoofdkantoor van m'n huidige werkgever.
Totaal onverwacht dit.
Zijn er ook goeie danquote:Op woensdag 10 december 2014 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is een slechte #sylvesterrr Che_.
Maar het is dus wel een #sylvesterrr grap zei je?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een goede slechte grap is beter dan een slechte slechte grap.
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.
Gefelici!quote:Op woensdag 10 december 2014 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zonet een baan aangeboden gekregen op het Europese hoofdkantoor van m'n huidige werkgever.
Totaal onverwacht dit.
Vlakbij een luchthaven.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gefelici!
En in welke stad is het hoofdkantoor gevestigd?. Zo te lezen ga je het aannemen?
Luchthaven in het buitenland, right?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vlakbij een luchthaven.Dan kan ik de vliegtuigjes gaan tellen.
Of ik het ga aannemen is afhankelijk van wat ze me bieden. Hij wilde het niet over de telefoon zeggen.
Voor een Rotterdammer is Schiphol inderdaad buitenland.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Luchthaven in het buitenland, right?
Enjoy!
Aiiiiiii. Je weet tochquote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
[..]. Nice one!
Alleen wel een beetje raar om 'scoren' te lezen, aangezien het over jou gaat..
Hoe kan je een hekel hebben aan Jim Carrey D: of ga ik die ook krijgen wanneer ik dumb and dumber 2 ga zien ?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb ik inmiddels een hekel aan die vent gekregen..
. Net zoals bij Jim Carrey.
Of die hatelijke stem. Hij verneukt eigk alle komediefilms.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:39 schreef zarGon het volgende:
Nog altijd beter dan Seth Rogen, hem vermijd ik simpelweg. Seth,. Met zijn debielen lachje. En zijn hoofd.
haramquote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
is echt zoquote:Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True.
Punt 7 vat alles wel goed samen denk ik.
Gew weer dizi gaan kijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.aivd.nl/onder(...)nbv-kerstpuzzel-2014
Ik snap hier geen hol van.
Maak het lekker zelf.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
^ Sen çözdün mü? Pass je antwoorden eens, süper zeka.
Oja, onze!quote:
okquote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga maar lekker met mrstylo dan en zeg niet kom met mij
ga met janquote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga maar lekker met mrstylo dan en zeg niet kom met mij
of mathemaat, ze heeft genoeg keus in ieder gevalquote:
ben het aan het wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey beach ben je ook turk
oh my gosh i'm so massive
100 girls on the beach
Af en toe toeteren, en wat vaker raki drinken en je bent er zo/quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Beach het volgende:
ben het aan het worden
whey met lamachun smaak is binnen
En Galatasaray is mn favo club ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Af en toe toeteren, en wat vaker raki drinken en je bent er zo/
Erken je, dat Turkai altijd bir is?
Haha goedzo, die andere clup met blauw en geel waar kuyt voor speelt is een faggotclupquote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
En Galatasaray is mn favo club ook.
Ik erken het, helemaal bir. Moest het even opzoeken wat het betekende
Wrm niet Ajax ?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
En Galatasaray is mn favo club ook.
Ik erken het, helemaal bir. Moest het even opzoeken wat het betekende
Ik wil eigenlijk naar Parijs wat niet zo duur is.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga wel alleen, ik vroeg niet om een reispartner? Alleen dat ik op vakantie wil.![]()
inbe4 deuce ik wil je wel vullenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt liggen janken hier om de laatste ep van BB.
Tering ik voel me empty nu. ;_;
Is wel echt iets wat hij zou zeggen ja. Ook iets voor Montelly en jou.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 deuce ik wil je wel vullen![]()
Sterkte ;cquote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152918321008184
Dronken zonder te drinken...
Breaking bad is breaking Cripquote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
En dat het ook helemaal is afgelopen maakt het nog moeilijker.
erg he.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
En dat het ook helemaal is afgelopen maakt het nog moeilijker.
Crip please...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
Misschien wel Jan.. misschien wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Breaking bad is breaking Cripga opschrijven hoe het verder moet gaan, het vervolg op het einde van BB.. misschien kan.dat je wat rust geven in deze donkere tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |