HOUSEWARMINGGGG.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Staatslot gekocht, ben vanaf vandaag te vinden in een villa
Bosver abi.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op voor mij. Hij heeft tot nu toe min of meer hetzelfde gezegd, toch? Welke posts van hem spreken elkaar tegen?
Poolparty met 3 graden?quote:
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.
Eerlijk, baya meraklisin hmm?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Söyleyi ver bi, kız.
Zeg het toch maar eens, damesmeisje.
Dat ik nieuwsgierig ben is geen staatsgeheim; ik stel vaak te veel vragen zelfs.quote:
Ik laat het in het midden, Yavuzquote:Op woensdag 10 december 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ik nieuwsgierig bent is geen staatsgeheim; ik stel vaak te veel vragen zelfs.
En nu jij; eerlijk, zit ik ernaast met wat ik hierboven (een kleine analyse van de observatie) heb gepost?
Okay.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik laat het in het midden, Yavuz
Jij ook al?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
deu.. deuce is homo?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.
Ik woon sinds donderdag in mijn eigen villaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Onzequote:Op woensdag 10 december 2014 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon sinds donderdag in mijn eigen villa
deel met me morgenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
SOGging wednesday.. brownies in the oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |