quote:Op woensdag 10 december 2014 17:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je geeft me er alle reden toe, maar het lukt me maar niet
Die Che heeft toch niks met Stimo!? Pfff zou echt humor zijn zegquote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet opzoeken en sowieso niet snel vinden, maar het ging me meer posts zoals... Klinkerbotsing zei wat over eten of een date of zo en dat was gericht tegen jou; kwam Stimorol posten met 'Nee.' Ze liet even merken dat jij niet mag 'daten' met anderen. Ik zeg niet dat ze dat daadwerkelijk zo bedoelde, ik zeg alleen dat het zo bij mij overkwam. En dit is slechts een klein voorbeeld.
Maar goed, maakt verder ook niets uit.
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die Che heeft toch niks met Stimo!? Pfff zou echt humor zijn zeg
auwquote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.
Omdat het jou niet lukte?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is een slechte #sylvesterrr Che_.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sylvesterrr, ze vraagt om een foto van je weenie
niceeequote:Op woensdag 10 december 2014 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zonet een baan aangeboden gekregen op het Europese hoofdkantoor van m'n huidige werkgever.
Totaal onverwacht dit.
Zijn er ook goeie danquote:Op woensdag 10 december 2014 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is een slechte #sylvesterrr Che_.
Maar het is dus wel een #sylvesterrr grap zei je?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een goede slechte grap is beter dan een slechte slechte grap.
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.
Gefelici!quote:Op woensdag 10 december 2014 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft zonet een baan aangeboden gekregen op het Europese hoofdkantoor van m'n huidige werkgever.
Totaal onverwacht dit.
Vlakbij een luchthaven.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gefelici!
En in welke stad is het hoofdkantoor gevestigd?. Zo te lezen ga je het aannemen?
Luchthaven in het buitenland, right?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vlakbij een luchthaven.Dan kan ik de vliegtuigjes gaan tellen.
Of ik het ga aannemen is afhankelijk van wat ze me bieden. Hij wilde het niet over de telefoon zeggen.
Voor een Rotterdammer is Schiphol inderdaad buitenland.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Luchthaven in het buitenland, right?
Enjoy!
Aiiiiiii. Je weet tochquote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
[..]. Nice one!
Alleen wel een beetje raar om 'scoren' te lezen, aangezien het over jou gaat..
Hoe kan je een hekel hebben aan Jim Carrey D: of ga ik die ook krijgen wanneer ik dumb and dumber 2 ga zien ?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb ik inmiddels een hekel aan die vent gekregen..
. Net zoals bij Jim Carrey.
Of die hatelijke stem. Hij verneukt eigk alle komediefilms.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:39 schreef zarGon het volgende:
Nog altijd beter dan Seth Rogen, hem vermijd ik simpelweg. Seth,. Met zijn debielen lachje. En zijn hoofd.
haramquote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Staatslot gekocht, ben vanaf vandaag te vinden in een villa
is echt zoquote:Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True.
Punt 7 vat alles wel goed samen denk ik.
Gew weer dizi gaan kijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.aivd.nl/onder(...)nbv-kerstpuzzel-2014
Ik snap hier geen hol van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |