Maak het lekker zelf.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
^ Sen çözdün mü? Pass je antwoorden eens, süper zeka.
Oja, onze!quote:
okquote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga maar lekker met mrstylo dan en zeg niet kom met mij
ga met janquote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga maar lekker met mrstylo dan en zeg niet kom met mij
of mathemaat, ze heeft genoeg keus in ieder gevalquote:
ben het aan het wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey beach ben je ook turk
oh my gosh i'm so massive
100 girls on the beach
Af en toe toeteren, en wat vaker raki drinken en je bent er zo/quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Beach het volgende:
ben het aan het worden
whey met lamachun smaak is binnen
En Galatasaray is mn favo club ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Af en toe toeteren, en wat vaker raki drinken en je bent er zo/
Erken je, dat Turkai altijd bir is?
Haha goedzo, die andere clup met blauw en geel waar kuyt voor speelt is een faggotclupquote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
En Galatasaray is mn favo club ook.
Ik erken het, helemaal bir. Moest het even opzoeken wat het betekende
Wrm niet Ajax ?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
En Galatasaray is mn favo club ook.
Ik erken het, helemaal bir. Moest het even opzoeken wat het betekende
Ik wil eigenlijk naar Parijs wat niet zo duur is.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga wel alleen, ik vroeg niet om een reispartner? Alleen dat ik op vakantie wil.![]()
inbe4 deuce ik wil je wel vullenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt liggen janken hier om de laatste ep van BB.
Tering ik voel me empty nu. ;_;
Is wel echt iets wat hij zou zeggen ja. Ook iets voor Montelly en jou.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 deuce ik wil je wel vullen![]()
Sterkte ;cquote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152918321008184
Dronken zonder te drinken...
Breaking bad is breaking Cripquote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
En dat het ook helemaal is afgelopen maakt het nog moeilijker.
erg he.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
En dat het ook helemaal is afgelopen maakt het nog moeilijker.
Crip please...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
Misschien wel Jan.. misschien wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Breaking bad is breaking Cripga opschrijven hoe het verder moet gaan, het vervolg op het einde van BB.. misschien kan.dat je wat rust geven in deze donkere tijden
Dit filmpje is ook leuk, met Walter en Jesse:quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha goedzo, die andere clup met blauw en geel waar kuyt voor speelt is een faggotclup
Mannen blijven oppervlakkige wezens.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je echt gehuild om een methdealer die dood ging?
Ok [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |