quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen blijven oppervlakkige wezens.
Leen maar maximaal bij en stort het op mijn rekening. Ik betaal 2% rente.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Peunage het volgende:
Beste student,
Het rentepercentage voor de studiefinanciering van 2015 is bekend. Het is vastgesteld op 0,12 procent op jaarbasis.
En Weissman blijft Weissman.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]Ipv te zeggen dat vrouwen labiel zijn
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Better call Saul begint in februari ofzo op Netflix
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]Ipv te zeggen dat vrouwen labiel zijn
Anders doe je ff spoiler. Genoeg mensen die nog willen kijken.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je echt gehuild om een methdealer die dood ging?
Ok [ afbeelding ]
Jij moet wel verdrietig zijn sinds al die liquidaties afgelopen tijd.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen blijven oppervlakkige wezens.
Er staat toch niet wie of wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Anders doe je ff spoiler. Genoeg mensen die nog willen kijken.
Kei leuk deze.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt liggen janken hier om de laatste ep van BB.
Kan ik net zo goed zelf een spaarrekening openen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leen maar maximaal bij en stort het op mijn rekening. Ik betaal 2% rente.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Dat was niet eens 's quotewaardig, onder de grappen maatstaaf van Syl. A7.
Parijs is best duur juist tochquote:Op woensdag 10 december 2014 22:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar Parijs wat niet zo duur is.
Idd..met een dikkerd moet je blij zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd..met een dikkerd moet je blij zijn
Ik vind jou echt een varken. Gedraag je vrind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
en ik vind jou een hoer...gedraag je vriendin.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een varken. Gedraag je vrind.
Zo een sterke comeback. Blew my mind.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
en ik vind jou een hoer...gedraag je vriendin.
Deze manquote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee..je verdient geen comeback, hoogstens bovenstaande post.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo een sterke comeback. Blew my mind.
Weer zo sterk. Shit je blijft me overdonderen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee..je verdient geen comeback, hoogstens bovenstaande post.
Jij ook altijd met je comebacks, ga spelen
niks aan de hand hoor, gewoon de niveau.quote:
Een retour met trein is ongeveer 70 euro. En je moet gewoon goedkope hostels zoeken. Met kleinbeetje zoeken kun je vast privé kamers voor twee mensen vinden voor 30 euro per dag.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Parijs is best duur juist toch
Hey Che, kon je zelf niet opkomen voor je vrouwtje net? Wat voor man ben je lan?quote:
Airbnb.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een retour met trein is ongeveer 70 euro. En je moet gewoon goedkope hostels zoeken. Met kleinbeetje zoeken kun je vast privé kamers voor twee mensen vinden voor 30 euro per dag.
Parijs..quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een retour met trein is ongeveer 70 euro. En je moet gewoon goedkope hostels zoeken. Met kleinbeetje zoeken kun je vast privé kamers in hostels voor twee mensen vinden voor 30 euro per dag.
Ja, jij welquote:Op woensdag 10 december 2014 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Parijs..pizza margherita 20 euro.
Voor mijn denkbeeldige vrouwtje? Ik ben singlequote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Che, kon je zelf niet opkomen voor je vrouwtje net? Wat voor man ben je lan?
nee hoor, parijs is sws duur, eten/ontbijt/diners kosten daar bovengemiddeld.quote:
geef eens toelichting.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor mijn denkbeeldige vrouwtje? Ik ben single
Ik vind het wel ironisch wat je zei na je dm's. Gaarne mancard inleveren bij dichtstbijzijnde postkantoor
Normale studenten gaan niet drie keer per dag uit eten.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee hoor, parijs is sws duur, eten/ontbijt/diners kosten daar bovengemiddeld.
Je pogingen via dm waar de dames niet op happen. Waarom doe je niet gewoon PUA shit? Of heeft dat alleen effect irl?quote:
Het is zo duur als je het zelf maakt...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Parijs is best duur juist toch
Wat deze Turk zegt.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is zo duur als je het zelf maakt...
50/50 toch, dan hou je het goedkoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd..met een dikkerd moet je blij zijn
Dit is een beetje zoals lachen om je eigen grappen en dan zeggen dat je grappig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is gewoon triest.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kom met iets origineels man, dm grappen werken niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je pogingen via dm waar de dames niet op happen. Waarom doe je niet gewoon PUA shit? Of heeft dat alleen effect irl?
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
50/50 toch, dan hou je het goedkoophaha jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |