Mwah, die zijn er tegen de tijd dat ik er geld voor over heb wel uit denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
AC Unity zit nog vol met bugs en glitches, dan kan je beter Far Cry 4 nemen.
Die ziet er ook wel goed uit jaquote:
Whyquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef -Engel- het volgende: [..] Nee is sexy.... op het werk mag het niet
![]()
Maar die is ook weer op de PS3 te krijgen..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
AC Rogue is trouwens ook verrassend goed.
Niet professioneel.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Al heb ik gisteren weer Red Dead Redemption in de 360 gedaan en dat is nog steeds 1 van de beste games aller tijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
AC Rogue is trouwens ook verrassend goed.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, die zijn er tegen de tijd dat ik er geld voor over heb wel uit denk ik
[..]
Die ziet er ook wel goed uit ja
Alleen op last-gen zelfs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die is ook weer op de PS3 te krijgen..
Ik vind de Co-op en aanpassings mogelijkheden gaaf in Unity..
MP kan me gestolen worden over het algemeen, ben meer een singleplayer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die is ook weer op de PS3 te krijgen..
Ik vind de Co-op en aanpassings mogelijkheden gaaf in Unity..
Ik hou van co-op, dan merk je echt in welke maten mensen hetzelfde, of juist heel anders denkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
MP kan me gestolen worden over het algemeen, ben meer een singleplayer.
Godver, ik moest lachen.quote:
True. Sommige games zijn leuk in co-op, dat geef ik toe. Speel met die maat van me Resident Evil 6 zo en dat maakt de game een stuk draaglijker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou van co-op, dan merk je echt in welke maten mensen hetzelfde, of juist heel anders denken
Welterusten lieve Engelquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
ik had dus gewoon de LApo![]()
waarom gaan er hier dan geen alarmbellen af?
Anyway bedtijdNU echt
Ik heb je geholpen. Welterustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Anyway bedtijdNU echt
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Anyway bedtijdNU echt
quote:
M'n oppervlakkige bitch alarm gaat af..quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef Jelia het volgende:
Oh fuck, jullie zijn op de nerd-tour lees ik? Ben al weg
Je mag gerust blijven. Net ging het over leggings en we zijn ook gebleven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef Jelia het volgende:
Wat is er rival?quote:
Ik denk dat meeste hier toch aan casual gamen doen. Een nerd vind ik eerder iemand die alle consoles heeft zoals een collega van me of dat je alleen maar de hele dag aan het coderen bent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef Jelia het volgende:
Je vibo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef Jelia het volgende:
[..]
Retorische vraag he. Binnen afzienbare tijd ben ik weer verenigd met mijn grote liefde
Hee af en toe de hele dag coderen is best therapeutisch hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat meeste hier toch aan casual gamen doen. Een nerd vind ik eerder iemand die alle consoles heeft zoals een collega van me of dat je alleen maar de hele dag aan het coderen bent.
dus een stukje bloot been boven kousen mag niet. Specifiek kousen of ook laarzen? Want daar zie je er ook tig mee lopenquote:
De computer heb ik na enkele dagen spelen door en daar maak ik dan misbruik van...quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
MP kan me gestolen worden over het algemeen, ben meer een singleplayer.
Ik maak geen onderscheid eerlijk gezegd: gamen is nerdie wat mij betreftquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat meeste hier toch aan casual gamen doen. Een nerd vind ik eerder iemand die alle consoles heeft zoals een collega van me of dat je alleen maar de hele dag aan het coderen bent.
Ja vast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hee af en toe de hele dag coderen is best therapeutisch hoor.
Oppervlakkig zijn is een keuze.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid eerlijk gezegd: gamen is nerdie wat mij betreft
Nee micropenis, dat zei ik in het vorige topic al.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aeque, heb jij een dikke piemel?
Dan is tegenwoordig bijna iedereen nerdie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Jelia het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het soms gewoon heerlijk om me helemaal te verliezen in het verhaal, de setting, en wat niet al. Wat Red Dead Redemption in mijn ogen zo voortreffelijk doet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef rival het volgende:
[..]
De computer heb ik na enkele dagen spelen door en daar maak ik dan misbruik van...
Online blijft het onvoorspelbaar
Das wel fijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef Jelia het volgende:
[..]
Retorische vraag he. Binnen afzienbare tijd ben ik weer verenigd met mijn grote liefde
De foto's zien we dan wel langskomen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën.
Bedoelde mijn bed, maar zie nu mogelijkheden.
Ik dacht dat dat alleen over lengte ging.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee micropenis, dat zei ik in het vorige topic al.
Die moet ik nog steeds spelenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het soms gewoon heerlijk om me helemaal te verliezen in het verhaal, de setting, en wat niet al. Wat Red Dead Redemption in mijn ogen zo voortreffelijk doet.
Ok dan!quote:
Lekker generaliserendquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ja die. Farcry en GTA heb ik dat ook mee...quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het soms gewoon heerlijk om me helemaal te verliezen in het verhaal, de setting, en wat niet al. Wat Red Dead Redemption in mijn ogen zo voortreffelijk doet.
Ja? Ik zal straks anders even de wc-rol erbij pakken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen over lengte ging.
Je mist echt wat. Als je al iets met Westerns hebt dan wil je deze game niet wegleggen. GOTY-editie kost nu geen drol en zit alle DLC bij.quote:
In mijn hoofd ben jij zo'n lief braaf en deugdelijk meisje terwijl ik weet dat je best een boefje bentquote:
Dat doe ik wel in CS ofzo, op Steamquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die. Farcry en GTA heb ik dat ook mee...
Maar daarna wil ik online knallen
klein stijfje nuquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week een terminalversie gemaakt van 2048, de voldoening als het dan werkt is gewoon zo mooi.
Wat is 2048?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week een terminalversie gemaakt van 2048, de voldoening als het dan werkt is gewoon zo mooi.
fok it, ik ga hem nu gewoon meteen bestellen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mist echt wat. Als je al iets met Westerns hebt dan wil je deze game niet wegleggen. GOTY-editie kost nu geen drol en zit alle DLC bij.
Ik heb je stijfje gezien, Roy. Zo klein was die niet.quote:
Hij bedoelde denk ik eerder dat hij nog niet helemaal hard was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je stijfje gezien, Roy. Zo klein was die niet.
De beste beslissing zo tegen het eind van het jaar!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
fok it, ik ga hem nu gewoon meteen bestellen.
Dat spelletje waar je cijfers moet swipen om ze te combineren, en dan het getal 2048 moet bereiken.quote:
Ik wilde niet meteen te hoog van de toren blazenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je stijfje gezien, Roy. Zo klein was die niet.
Ik had even stille hoop dat het acteurs waren, maar heeft alle schijn van nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die eraan meedoen vind ik nog het raarst. Vrijwillig
Nee, daar zijn ze echt te droevig voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik had even stille hoop dat het acteurs waren, maar heeft alle schijn van niet
Ah, dat kan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik eerder dat hij nog niet helemaal hard was.
Wijsquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen te hoog van de toren blazen
O die heb ik dan blijkbaar helemaal gemist.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat spelletje waar je cijfers moet swipen om ze te combineren, en dan het getal 2048 moet bereiken.
Dat mag ook niet las ik gisteren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen te hoog van de toren blazen
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Lekker naar de Mac geweest.
En telefoon laten vallen.
Was het gezellig met Roy?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Van wie niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
O die heb ik dan blijkbaar helemaal gemist.
[..]
Dat mag ook niet las ik gisteren.
Lekker! En jammer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
Meerdere users die dat gisteren aangaven.quote:
Met mij is het altijd gezellig natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het gezellig met Roy?
Handige harrie.
Op sommige werkplekken mag je gewoon geen blote benen laten zien volgens mij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus een stukje bloot been boven kousen mag niet. Specifiek kousen of ook laarzen? Want daar zie je er ook tig mee lopen
True.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij is het altijd gezellig natuurlijk.
True.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Op sommige werkplekken mag je gewoon geen blote benen laten zien volgens mij.
Daar kom ik van het weekend wel achter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij is het altijd gezellig natuurlijk.
truequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kom ik van het weekend wel achter.
quote:
Ik was niet met Roy!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het gezellig met Roy?
Handige harrie.
quote:
Gaan jullie meeten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kom ik van het weekend wel achter.
quote:
Het is ook lullig heb het zelf ook gehad. Dus nu kunnen we niet meer whatsappen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik was niet met Roy!![]()
120 euro he.1.2.0. euro.
![]()
[..]
geen blote benen, maar dan wel vol met tattoo's en volgepiercedquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Op sommige werkplekken mag je gewoon geen blote benen laten zien volgens mij.
Welterustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen. Welterusten mensen
Ik kan nog appen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is ook lullig heb het zelf ook gehad. Dus nu kunnen we niet meer whatsappen?
Bij mij zou het je 15 euro en een Mqchicken menu kosten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik was niet met Roy!![]()
120 euro he.1.2.0. euro.
![]()
[..]
Dat mag ook bijna nergens hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen blote benen, maar dan wel vol met tattoo's en volgepierced
Wat is deze Roy, ik betaalde het eten gewoon voor haar. Had meer van je verwacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij zou het je 15 euro en een Mqchicken menu kosten.
Is het scherm kapot?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
Ik kan nog appen.
Dat is een groot menu dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij zou het je 15 euro en een Mqchicken menu kosten.
Op een date wel ja, maar dit is werk he, werk en prive moet je gescheiden houden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is deze Roy, ik betaalde het eten gewoon voor haar. Had meer van je verwacht.
[..]
Is het scherm kapot?
Ik had geen date met haar. En hoezo is het werk?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op een date wel ja, maar dit is werk he, werk en prive moet je gescheiden houden.
Zou dan toch dat glas moeten vervangen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had geen date met haar. En hoezo is het werk?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is deze Roy, ik betaalde het eten gewoon voor haar. Had meer van je verwacht.
[..]
Is het scherm kapot?
Ow zo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou dan toch dat glas moeten vervangen.
Die is wel kapot ja.quote:
Ik heb er wel heel veel plezier van gehad.quote:
Dat motortje kan je vast wel demonterenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb er wel heel veel plezier van gehad.
Op mijn werk mogen tatoeages niet, maar blote benen onder een rokje (in de zomer) wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen blote benen, maar dan wel vol met tattoo's en volgepierced
De fuck fax.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat motortje kan je vast wel demonteren
Met mijn S5 kan dat, die is waterdicht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
Stel dat ze een trillend iets wilt, dan heeft ze vast een vibo. Nee ze duwt haar telefoon er even in.
Wel lekker breed toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
Stel dat ze een trillend iets wilt, dan heeft ze vast een vibo. Nee ze duwt haar telefoon er even in.
Dankje voor de uitleg, ik was al aan het bedenken wtf hij bedoelde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mijn S5 kan dat, die is waterdicht.
Ik heb een keer een banaan op een vrouw gebruikt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een banaan op een vrouw gebruikt.
#durftezeggen
Met of zonder schil?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
#durftezeggen
da's dan ook een stuk appetijtelijkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op mijn werk mogen tatoeages niet, maar blote benen onder een rokje (in de zomer) wel.
Nietesquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:34 schreef aeque het volgende:
Fax jij hebt de users hier gewoon verpest.
Nu snap ik je username.quote:
Kaneelstokjes in plaats van bananen.quote:
Nou ik vind mijn tatoeage ook heel mooi hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's dan ook een stuk appetijtelijker
wat bedoel jequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ik vind mijn tatoeage ook heel mooi hoor.
Maar ik heb wel een rare outfit aan als die zichtbaar is op mijn werk.
Kaneelstokjes zijn heerlijk, waar bananen vies zijn, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kaneelstokjes in plaats van bananen.
Toch wel een tattoo van bambi he?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over een functie. Ik dacht meer aan kantoorwerk, klantenservice, receptie, etc.quote:
tattoo's kunnen zeker mooi zijn, alleen helemaal vol als een wandelende inktvlek vind ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lewd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
#durftezeggen
Denk dat het wel pijnlijk is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneelstokjes zijn heerlijk, waar bananen vies zijn, ja.
Ze bedoelt dat hij op een plek zit die normaal gesproken niet zichtbaar is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je hebt een rare outfit aan als je tatoeage zichtbaar is op werk?
wat dan weer raar is, want juist bij een winkel praat je over zichtbaarheid. Kantoorfunctie is alleen collega’s onderlingquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over een functie. Ik dacht meer aan kantoorwerk, klantenservice, receptie, etc.
Tattoo'squote:Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tattoo's kunnen zeker mooi zijn, alleen helemaal vol als een wandelende inktvlek vind ik
Ik denk dat het meer met het soort functie te maken heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dan weer raar is, want juist bij een winkel praat je over zichtbaarheid. Kantoorfunctie is alleen collega’s onderling
Het voelde raar.quote:
Lijkt me inderdaad erg ruw om dat naar binnen te moeten krijgen. Mijn mond is vaak al schraal van die dingenquote:
Jij snapt mij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat hij op een plek zit die normaal gesproken niet zichtbaar is.
mij ook niet, trok alleen ff de vergelijking met blote benenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer met het soort functie te maken heeft.Overigens heb ik ze zelf niet zien lopen bij de Gamma of wat dan ook. Maar zou dat wel zo zijn, ik stoor me er iig niet aan. Kan mij het boeien.
Het lijkt me echt drie keer niets.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde raar.
Ik deed het in een opwelling, maar ik had verwacht dat het leuker zou zijn.
[..]
Lijkt me inderdaad erg ruw om dat naar binnen te moeten krijgen. Mijn mond is vaak al schraal van die dingen
Ik zou als vrouw ook niet rond willen lopen met blote benen op de werkplek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mij ook niet, trok alleen ff de vergelijking met blote benen
Ik denk dat de meeste mannen daar anders over denkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw ook niet rond willen lopen met blote benen op de werkplek.
Dat is juist het probleem. Ik ben daar om te werken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen daar anders over denken
Eerst nog de winter.quote:
102 dagen nog.quote:
Damn zo lang nogquote:
Dan zijn wel m'n schatjes jarig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Damn zo lang nog
December vind ik altijd nog wel leuk, maar januari en februari
Hep en Bogie.quote:
verjaardagen genoeg hier, maar verder maar een depressieve bende. In maart krijg je tenminste alweer wat lentekriebelsquote:
Ik wist het antwoord wel, maar wilde even wat positieve aandachtquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep en Bogie.
Maar jij bent ook lief hoor.
Krijg je dat nog niet genoeg dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist het antwoord wel, maar wilde even wat positieve aandacht
Jij hebt vandaag wat liefs gezegd.quote:
Dat is al meer liefs dan ik gehoord heb vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag wat liefs gezegd.
En kippenmeisje.
Dat was het wel denk ik.
Herkenbaar ditquote:Op woensdag 10 december 2014 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bedtijd! Een uur geleden eigenlijk al, maarjaaaaa.
Truste!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 december 2014 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste!
Dank jequote:Op woensdag 10 december 2014 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie zijn allebei schatjes hoor.
Awwquote:Op woensdag 10 december 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is al meer liefs dan ik gehoord heb vandaag.
Jij ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie zijn allebei schatjes hoor.
Trusten.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste!
Niet per se geloof ik. Maar dat hoeft ook niet elke dag denk ik. Gisteren zei je wel iets liefs.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Dank je
[..]
Aww
Heb ik niks liefs gezegd?
Kickass.toquote:Op woensdag 10 december 2014 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Buh, geen piratebay meer.Even een alternatief zoeken.
Echt? Goed van mijquote:Op woensdag 10 december 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se geloof ik. Maar dat hoeft ook niet elke dag denk ik. Gisteren zei je wel iets liefs.
Kaneel was dan ook wel wat overdonderd over jouw openheid inzake de pener van Hep.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se geloof ik. Maar dat hoeft ook niet elke dag denk ik. Gisteren zei je wel iets liefs.
Ik ook.quote:
Whut?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit nu gefascineerd een thread te bekijken of mannen die hun piemel in een wcrol stoppen.
quote:
Kaneel weet meer van die pener dan jij denkt.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Kaneel was dan ook wel wat overdonderd over jouw openheid inzake de pener van Hep.
Ik wist niet of dat mocht op FOK!quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gun deze site wel reclame in het openbaar
Ik hou het liever stil ivm kuijkquote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gun deze site wel reclame in het openbaar
Dus jij bent opgevuld tegelijk door hep en kaneel?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
[..]
Kaneel weet meer van die pener dan jij denkt.
Ja, die klapmongool is wel jammerquote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het liever stil ivm kuijk
Nogal jaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, die klapmongool is wel jammer
Dubbel digit get 5kquote:Op woensdag 10 december 2014 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, nu op /co/ iemand die claimt dat hij 28 miljoen heeft in het Secret Santa thread. Iedereen direct bedelen. Zonde
Beetje een voorbarige conclusie om te trekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij bent opgevuld tegelijk door hep en kaneel?
hahaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leuk toch? Beetje piemels kijken.
Kaneel komt uit de kast.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leuk toch? Beetje piemels kijken.
Dus als ik naar kutjes kijk ben ik lesbisch?quote:
Eerst vermoed dat je we MMV gedaan hebben en nu dat ik hommo ben?quote:
Jij was er alleen voor hep.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst vermoed dat je we MMV gedaan hebben en nu dat ik hommo ben?
Je lult jezelf vast. Best grappig.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij was er alleen voor hep.
Godverdomme mensen ik maak toch maar een grapje.Nu ben ik op mijn pener getrapt.
Kerstboom.quote:
Oliebol.quote:
quote:
Sneeuwvlok.quote:
Champagne.quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Champagne.
En nu naar bed, welterusten.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:48 schreef yats het volgende:
Gelukkig gaat het nooit snel hier. Damn...
Ik ben net weer thuis, mag ik eerst even een warme chocomelk af laten koeken en opdrinken?quote:
Dat kan ik toch heul niet handelen? En hoi by the wayquote:
Nou vooruit maar dan.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis, mag ik eerst even een warme chocomelk af laten koeken en opdrinken?
[..]
Dat kan ik toch heul niet handelen? En hoi by the way
Ik kan het ook niet handelen. Wat doen we nu?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis, mag ik eerst even een warme chocomelk af laten koeken en opdrinken?
[..]
Dat kan ik toch heul niet handelen? En hoi by the way
Sweet dreams dan alvast aardbeitjequote:Op woensdag 10 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen gelukkig vrij.Maar ik ga zo wel.
Stilletjes in een hoekje samen huilen en over fok klagen?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet handelen. Wat doen we nu?
Deal.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Stilletjes in een hoekje samen huilen en over fok klagen?
Dankuquote:Op woensdag 10 december 2014 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sweet dreams dan alvast aardbeitje
Waarom klagen over Fok?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Stilletjes in een hoekje samen huilen en over fok klagen?
Ik niet helaas. Sleep wellquote:Op woensdag 10 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen gelukkig vrij.Maar ik ga zo wel.
quote:
God nee, weer een gebroken nacht?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook wel zin om te slapen
Ogen dicht en clear your mind Artiequote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook wel zin om te slapen
ik snap je gevoelquote:Op woensdag 10 december 2014 01:01 schreef artelligence het volgende:
Mjeh, lig al bijna 4 uur in krampachtige chillmodus. Ik kan me niet ontspannen. Misschien maar een thuiswerkdagje morgen.
Verstandig ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:01 schreef artelligence het volgende:
Mjeh, lig al bijna 4 uur in krampachtige chillmodus. Ik kan me niet ontspannen. Misschien maar een thuiswerkdagje morgen.
Kerstboom!quote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik niet helaas. Sleep well
[..]Welk hoekje word het?Ik heb linksvoor bij de open haard en rechtsachter bij de schuifpui nog ruimte nu de kerstboom staat.
Ontwenning maybe?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:01 schreef artelligence het volgende:
Ik ben fan. En er staan ook nog twee kleine boompjes bij de haard. Ik stuur wel even een foto.quote:
Wat leuk! Wij hebben hier werkelijk alles versierd. Maar nog geen kerstboom.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben fan. En er staan ook nog twee kleine boompjes bij de haard. Ik stuur wel even een foto.
Waarom zou je met een piek en kerstballen spelen?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inb4 Fax die vraagt of je met zijn piek en ballen komt spelen.
Ja dat moet je aan Fax vragen.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat leuk! Wij hebben hier werkelijk alles versierd. Maar nog geen kerstboom.
[..]
Waarom zou je met een piek en kerstballen spelen?![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat leuk! Wij hebben hier werkelijk alles versierd. Maar nog geen kerstboom.
[..]
Waarom zou je met een piek en kerstballen spelen?![]()
Ik heb geslapen tot een uur of 8. Toen vond ik het zonde en ben ik naar de film geweest.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed mogelijk
Ik dacht dat jij ook vroeg zou slapen
Hehequote:Op woensdag 10 december 2014 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geslapen tot een uur of 8. Toen vond ik het zonde en ben ik naar de film geweest.
Vriend van me wilde weer langs je huis gaan. Ik zei, die slaapt al lang, doe maar niet.![]()
Hehe ja, sliep je maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehefuck, ik was echt de hele dag slaapdronken
was het maar waar dat ik toen sliep. Jullie waren welkom geweest als ik niet de hoop had gehad om in slaap te vallen
quote:
Je kunt beter vragen wat niet versierd is, ik heb nog net geen kerstballen in m'n haar.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:12 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hoe is het versierd? De hele tuin is verlicht of...?
Dat lijkt me best een leuk gezicht eigenlijk. Alhoewel, zo is t natuurlijk ook primaquote:Op woensdag 10 december 2014 01:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Je kunt beter vragen wat niet versierd is, ik heb nog net geen kerstballen in m'n haar.
Lijkt me vervelend.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een leuk gezicht eigenlijk. Alhoewel, zo is t natuurlijk ook prima
Aangezien het interpunctie is die een zin afsluit, zoals dat vraagteken van jou, er voor dusquote:Op woensdag 10 december 2014 08:47 schreef Faxie het volgende:
De vraag is, moet de punt voor of achter de smiley?
Doet pijn deze ochtendquote:
Ik vind het zo zinloos om alleen voor mijzelf de boel te versieren of laat staan er geld aan uit te geven.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben een mini boompje.Na kerst gaan we pas de kerstspullen kopen.
quote:Op woensdag 10 december 2014 09:23 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook nog niets staan maar ik vind het juist wel leuk! Lekker voor mezelf beetje sfeer
Oh ja, je bent nu een kattenvrouwtjequote:Op woensdag 10 december 2014 09:26 schreef Faxie het volgende:
Ik zet niks dit jaar. Die gaat het niet overleven vrees ik...
Ik vind het wel tof, maar ik vind het allemaal veel te duur als je alles nog moet kopen. En ik vier kerst toch niet echt thuis.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het zo zinloos om alleen voor mijzelf de boel te versieren of laat staan er geld aan uit te geven.
Zeg je nou dat Samzz het fout heeft?quote:Op woensdag 10 december 2014 08:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aangezien het interpunctie is die een zin afsluit, zoals dat vraagteken van jou, er voor dus
Nee dat heb ik dus zelf ook. Aangezien mijn ouders wat verder weg wonen ben ik daar de hele week van kerst. Daar is alles al versierd dus hoef ik dat thuis niet ook nog te hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, maar ik vind het allemaal veel te duur als je alles nog moet kopen. En ik vier kerst toch niet echt thuis.
ja :Squote:Op woensdag 10 december 2014 09:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Samzz het fout heeft?
Maar het is wel altijd zo sfeervol.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus zelf ook. Aangezien mijn ouders wat verder weg wonen ben ik daar de hele week van kerst. Daar is alles al versierd dus hoef ik dat thuis niet ook nog te hebben.
Dat is zeker waar, maar zelfs kerstversiering is niet zo sfeervol dat het mijn huis kan helpen.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is wel altijd zo sfeervol.Mijn moeder is de koningin der foute kerstverlichting. En haar boom hangt vol met alleen maar engeltjes.
Testen?quote:
Ik heb er niet eens plaats voor johquote:Op woensdag 10 december 2014 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, maar ik vind het allemaal veel te duur als je alles nog moet kopen. En ik vier kerst toch niet echt thuis.
Goed bezig, Thijs!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, net met een recruiter gesproken die me voor een functie voor wilde stellen, en tijdens het gesprek kwamen we erachter dat een vacature waar ik begin dit jaar op gesolliciteerd had weer vacant staat bij een ander bedrijf. Daar ben ik toen op gesprek geweest en dat ging heel goed, alleen kozen ze toen voor iemand anders die (waarvan ik vermoed) nu weer weg is. De eerste vacature gaat niet door omdat die toch te zwaar is, en hopelijk komt er nu een tweede kans bij het andere bedrijf van weleer
De smiley is onderdeel van de zin, want het drukt de emotie bij de betreffende zin uit, dus punt na de smileyquote:Op woensdag 10 december 2014 08:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aangezien het interpunctie is die een zin afsluit, zoals dat vraagteken van jou, er voor dus
Zat ik er in?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb weer 2 dromen van vannacht onthouden, wat is dat toch de laatste tijd.Ik heb het weer!
Ik ben van mening dat de smiley juist erachter moet omdat het geen tekstueel onderdeel is van de zin.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De smiley is onderdeel van de zin, want het drukt de emotie bij de betreffende zin uit, dus punt na de smiley.
Let's agree to disagree.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de smiley juist erachter moet omdat het geen tekstueel onderdeel is van de zin.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:
Hoofd ging er niet in nee?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
Straks poging vier knol scheren. Dubbele dosis erin, hoofd was niet te doen gisteren
.
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 10 december 2014 12:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed bezig, Thijs!Nou hopen dat er eindelijk schot in de zaak komt. Wordt wel eens tijd!
Dat klinkt goed Thijs! Ik heb net ook een recruiter gesproken die me 5 minuten nadat ik mijn cv opstuurde enthousiast belde voor een toelichting en daarna niets meer liet horen. Blijkbaar vinden ze mijn cv interessant en willen ze me mogelijk ergens plaatsen, maar ze hebben nog wat vragen waar ik me de komende dagen over ga buigen.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, net met een recruiter gesproken die me voor een functie voor wilde stellen, en tijdens het gesprek kwamen we erachter dat een vacature waar ik begin dit jaar op gesolliciteerd had weer vacant staat bij een ander bedrijf. Daar ben ik toen op gesprek geweest en dat ging heel goed, alleen kozen ze toen voor iemand anders die (waarvan ik vermoed) nu weer weg is. De eerste vacature gaat niet door omdat die toch te zwaar is, en hopelijk komt er nu een tweede kans bij het andere bedrijf van weleer
'Het'? Wat voor dromen waren het?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb weer 2 dromen van vannacht onthouden, wat is dat toch de laatste tijd.Ik heb het weer!
Dat is al busschauffeur ook wel even stressen idd. Je doet het professioneel en je duwt een bus van een paar ton tegen ze aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:05 schreef Harmankardon het volgende:
Voor het eerst in mijn leven 112 gebeld, een vrouw was tegen/onder een bus gereden. Was een naar gezicht en de buschauffeur liep maar wat rondjes te draaien, compleet gestrest. Ze voelde haar benen niet meer dus maar hopen dat het goedkomt.
Ik heb respect voor bas- en vrachtwagenchauffeurs in de stad, want ook deze bus had voorrang maar de meeste fietsers lijkt het niet te boeien.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is al busschauffeur ook wel even stressen idd. Je doet het professioneel en je duwt een bus van een paar ton tegen ze aan.
Hm,lijkt me niet fijn nee. Dan kun je beter hebben dat je dromen niet onthoud. Maar het waren geen nachtmerries hoop ik?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met 'het' bedoel ik levendig dromen. Hopelijk binnenkort weer lucide.
Ik vind het heel fijn juist.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:21 schreef yats het volgende:
[..]
Hm,lijkt me niet fijn nee. Dan kun je beter hebben dat je dromen niet onthoud. Maar het waren geen nachtmerries hoop ik?
Fijn omdat? Wel fijn dat je zelden nachtmerries hebt. Als ik mijn dromen onthou is het vaak een nachtmerrie of juist een heel relaxte droom. Alles daar tussenin ben ik vaak vergeten als ik wakker word.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn juist.Nachtmerries heb ik zelden.
Omdat ik dromen leuk vind en het zonde is om 1/3 van je leven weg te slapen als je daar niets van onthoudt. Nu heb ik ten minste nog iets leuks aan mijn nacht overgehouden.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn omdat? Wel fijn dat je zelden nachtmerries hebt. Als ik mijn dromen onthou is het vaak een nachtmerrie of juist een heel relaxte droom. Alles daar tussenin ben ik vaak vergeten als ik wakker word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |