Wat is deze Roy, ik betaalde het eten gewoon voor haar. Had meer van je verwacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij zou het je 15 euro en een Mqchicken menu kosten.
Is het scherm kapot?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
Ik kan nog appen.
Dat is een groot menu dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij zou het je 15 euro en een Mqchicken menu kosten.
Op een date wel ja, maar dit is werk he, werk en prive moet je gescheiden houden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is deze Roy, ik betaalde het eten gewoon voor haar. Had meer van je verwacht.
[..]
Is het scherm kapot?
Ik had geen date met haar. En hoezo is het werk?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op een date wel ja, maar dit is werk he, werk en prive moet je gescheiden houden.
Zou dan toch dat glas moeten vervangen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had geen date met haar. En hoezo is het werk?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is deze Roy, ik betaalde het eten gewoon voor haar. Had meer van je verwacht.
[..]
Is het scherm kapot?
Ow zo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou dan toch dat glas moeten vervangen.
Die is wel kapot ja.quote:
Ik heb er wel heel veel plezier van gehad.quote:
Dat motortje kan je vast wel demonterenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb er wel heel veel plezier van gehad.
Op mijn werk mogen tatoeages niet, maar blote benen onder een rokje (in de zomer) wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen blote benen, maar dan wel vol met tattoo's en volgepierced
De fuck fax.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat motortje kan je vast wel demonteren
Met mijn S5 kan dat, die is waterdicht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
Stel dat ze een trillend iets wilt, dan heeft ze vast een vibo. Nee ze duwt haar telefoon er even in.
Wel lekker breed toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
Stel dat ze een trillend iets wilt, dan heeft ze vast een vibo. Nee ze duwt haar telefoon er even in.
Dankje voor de uitleg, ik was al aan het bedenken wtf hij bedoelde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mijn S5 kan dat, die is waterdicht.
Ik heb een keer een banaan op een vrouw gebruikt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De fuck fax.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een banaan op een vrouw gebruikt.
#durftezeggen
Met of zonder schil?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een banaan op een vrouw gebruikt.
#durftezeggen
da's dan ook een stuk appetijtelijkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op mijn werk mogen tatoeages niet, maar blote benen onder een rokje (in de zomer) wel.
Nietesquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:34 schreef aeque het volgende:
Fax jij hebt de users hier gewoon verpest.
Nu snap ik je username.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |